Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x

Data: 2012-06-16 10:36:59
Autor: qwerty
Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x
U偶ytkownik "Michal"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jrgeam$ja5$1@mx1.internetia.pl...
Rekonesans po okolicznych sklepach lekko mnie pod艂ama艂 - 95% dost臋pnych sieci贸wek AD2012 to nadal FastEthernet (i to zazwyczaj na RTL8139).

No popatrz. Kupi艂em jaki艣 czas temu na RTL8167 (1 Gbps) na pci.

Data: 2012-06-18 00:51:18
Autor: Michal
W dniu 16.06.2012 10:36, qwerty pisze:
> [...]
RTL8139).

No popatrz. Kupi艂em jaki艣 czas temu na RTL8167 (1 Gbps) na pci.

O tym w艂a艣nie pisz臋. Raz, 偶e zdziwi艂o mnie z lekka 偶e nadal ogromna wi臋kszo艣膰 to fastethernet (cenowo RTL8139 i 8169 powinny r贸偶ni膰 si臋 minimalnie, bo zasadniczo to tylko r贸偶nica w chipie - pcb, wyprowadzenia, inne elementy pasywne s膮 takie same), dwa 偶e skoro porz膮dn膮 kart臋 serwerow膮 mo偶na kupi膰 z przesy艂k膮 taniej ni偶 te badziewiaki na Realtekach, to wol臋 serwer贸wk臋 na Intelu (przy du偶ym ruchu i CPU jednordzeniowym ju偶 wida膰 r贸偶nic臋)

--
/MB

Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x