Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x

Data: 2012-06-16 15:06:48
Autor: Irokez
Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x
U偶ytkownik "Michal" <usenet@invalid.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jrgeam$ja5$1mx1.internetia.pl...
Cze艣膰,
Rekonesans po okolicznych sklepach lekko mnie pod艂ama艂 - 95% dost臋pnych sieci贸wek AD2012 to nadal FastEthernet (i to zazwyczaj na RTL8139).
Dlaczego - nie za bardzo pojmuj臋 - w ko艅cu praktycznie ka偶da mobo od co najmniej 5-7 lat ma co najmniej zwyk艂y FastEthernet wbudowany (teraz i gigabit, ale par臋 lat temu by艂o to zastrze偶one dla mobo z wy偶szej p贸艂ki), je艣li ju偶 kupuje si臋 zewn臋trzn膮 sieci贸wk臋 to albo na do przyspieszenia, a je艣li nawet brak lub wbudowana jest uszkodzona to co najmniej dziwne jest sprzedawanie tragicznie wolnych 100 mbps.

A mi si臋 wala kupiona 2 lata temu taka Gigabitowa D-Linka na PCI
http://www.dlink.com/products/?pid=284

--
Irokez

Sieci贸wka PCI-X w slocie PCI 2.x