Siedem lat w dobrobycie

Data: 2014-11-25 08:28:31
Autor: Budzik
Siedem lat w dobrobycie
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

Niestety nieudolność organów państwa sprawia, że na rynku
istnieje bardzo wiele firm lichwiarskich, które stosując nieetyczne
metody, wpędzają swoich klientów w pułapkę finansową – zauważa dr
Marian Szołucha, dodając, że Polacy oprócz spłacania kredytów
indywidualnych muszą pamiętać, że rośnie zadłużenie państwa, które
także jest spłacane przez podatników. – Polacy są na podwójnej
„uprzęży” kredytowej: jedna to prywatne zobowiązania, druga to
galopujący dług publiczny, który spłacać będziemy nie bezpośrednio,
ale w formie podatków – zauważa ekonomista.
Nie wiem czy lichwiarskich i nieuczciwych - wiem ze dzis kredyty to dobry biznes bo wciskaja je wszyscy.
Codziennie pincet maili z ofertami, kilka nowo uruchomionych portali, jak dzwoniedo banku to co chwilę mi się pytają, co chwile bank dzwoni do mnie, jak ide do okienka w banku, nawet takiego w ktorym nie mam konta, to tez pytanie a moze pozyczka. I ludzie sie pewnie nabierają.
Pytanie, jaki odsetek z tego to złe, niespłacane kredyty?

Siedem lat w dobrobycie