Siedem stron ¶wiata

Data: 2011-04-29 23:08:19
Autor: boukun
Siedem stron ¶wiata
Ogl±dali¶cie dzisiajszy poranny kolejny serial na TVP1 z 1974 roku, z okresu największego rozkwitu Polski "Siedem stron ¶wiata"?  Widzieli¶cie tę szczę¶liw± młodzież wówczas akurat w moim wieku ok. 13 lat, jak pięknie była ubrana, jekie odżywione i sympatyczne polskie twarze mieli, takie typowe polskie, jakich dzisiaj już nie u¶wiadczysz... Jakjie wspaniałe rowery mieli kolażowe i składaki, jak pieknie i szczęsliwie się bawili... Jak osiedla wielkie powstały jak grzyby po deszczu, jakich dzisiaj już nie buduje się...

boukun

Data: 2011-04-29 23:29:57
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-29 23:08, boukun pisze:
Oglądaliście dzisiajszy poranny kolejny serial na TVP1 z 1974 roku, z okresu największego rozkwitu Polski "Siedem stron świata"?
boukun

Niestety, przez pół dnia nie było prądu w mojej miejscowości. Zdarza sie to bardzo często. Sąsiad ktory mieszka tu od zawsze mówi że dawniej tego nie było.

Data: 2011-04-30 04:58:24
Autor: cirrus
Siedem stron świata
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipfakl$v8b$1news.onet.pl...
[...]

Przed elektryfikacjÄ….

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:47:12
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-30 04:58, cirrus pisze:
[...]

Za pseudokomuny nie wyłączali tu prądu i kropka.. Nie próbuj szukać dziury w całym, Stefan.

Data: 2011-04-30 08:33:43
Autor: cirrus
Siedem stron świata
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg7om$5kj$1news.onet.pl...
[...]

Tu może nie, ale wszędzie poza tym tak.

--
stevep

Data: 2011-04-30 10:01:59
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-30 08:33, cirrus pisze:
[...]

W Poznaniu teĹĽ nie wyĹ‚Ä…czali.  ZresztÄ… pod tym wzglÄ™dem nic sie nie zmieniĹ‚o - w Poznaniu nadal nie wylaczajÄ…. Tylko wieĹ› jest teraz dla energetyki druga kategoriÄ….. mimo tego ĹĽe za prÄ…d wieĹ›niacy pĹ‚acÄ… tyle samo co miastowi..

Data: 2011-04-29 23:30:47
Autor: Grzegorz Z.
Siedem stron ¶wiata
Piękny jest, akurat obejrzałem sobie go niedawno od deski do deski.

Te "telerankowe" seriale dla młodzieży z tamtych czasów s± ¶wietn± odtrutk±
na zgniłokapitalistyczn± rzeczywisto¶ć. Współczuję dzisiejszym dzieciakom
że musz± dorastać w takim syfie jak ten który nas obecnie otacza. Nawet "za moich" czasów - czyli na przełomie lat 70 i 80 być dorastaj±cym
dzieciakiem było bez porównania lepiej.

Córka mojej przyjaciółki ma obecnie 11 lat i szczytem jej marzeń było "empe
cztery ile¶tam giga"

Straszne :(

Data: 2011-04-29 23:33:07
Autor: Zennon
Siedem stron ¶wiata

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ipf9tl$i4b$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rezyserem byl Wojciech Fiwek. To jakas moja daleka rodzina jest ;) No i mialem to w wersji ksiazkowej.

Zennon

Data: 2011-04-29 23:56:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Siedem stron ¶wiata
boukun wrote:

[...]

Zewsystkim siem zgodzem BOCKUWENDZONY, bom som wtamtym casie dojzewoł, winc pamintom NOJLEPSE CASY LUDZKO¶CI...

Zjednym bym ino polomizowoł: "polskie twarze mieli, takie typowe polskie"...

Coto zagupoty FANDZOLIS...!?

- jakie tosom "typowo polckie gemby", zgupioł¶, cyco...!?

Psyki, to pyski - łokrongłe, paplate, kwadratowe i chude...

INIC POZATYM...!

Data: 2011-04-29 22:36:44
Autor: MH
Siedem stron ¶wiata
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
boukun wrote:

> [...]

- jakie tosom "typowo polckie gemby", zgupioł¶, cyco...!?

Psyki, to pyski - łokrongłe, paplate, kwadratowe i chude...

HEJ KUMIE !! BocekWemdzony ponikomd racjem mo!!..  Tako siem mnie wydawo...
Niełoto dyć siem syćko rozchodzi.. No Baaa , syćka wimy , ze do filmuf to siem
bieze pikne pyski..  MOM RACJEM ?! No dyć wydawo mi siem , ze mom..Wydawo mi
siem , ze Bocek racjem mo !!!  Weż sem łobeĽryj , kiej my mioło po dziesiemć
roków.. Dyć ryswie... , rusiew... , KURWAA!! rówie¶niakami my som !!  Hahhh !!
, a pomnis takowy rowerek co siem HURAGON nazywoł ??!!  Inkse casy , kiej
wakacyje psykodziły , to¶my siem w WINETUŁA BAWIŁY , i pedzieć Ci musem , ze
syćkie moje kolezanki ze psedskola kciały siem zować Cieknomcymi Stsałami !! Dyć to juz o kstałcenie nie roschodzi siem !!  Roschodzi siem o kurtu.. ,
krut.. , kluturem i kstałcenie !! Dzisiej to łodrazu siem rowzdziawiajom..  Za
nasyk casów , hohoho... , ile zek musioł s Monikom bapków w piaskownicy ulepić
, coby mi ¶parkem łokazała !!  Hah !! Wosiem lot my mieli łoba , ali dotknomć
zezwoliła..  A teroski pisiki łopsezywajom mnie łod pdeto.. ,peodofimli..  A
niek sem iknk zołofil kocura tyko ..  Ino coby Alik mu małućkiego pazdurami
nieporysowoł !!

MH

Data: 2011-04-30 04:57:34
Autor: cirrus
Siedem stron ¶wiata
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipf9tl$i4b$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ty ogl±dasz bzdety dla kretynów?

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:49:11
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-30 04:57, cirrus pisze:

A ty oglÄ…dasz bzdety dla kretynĂłw?

Ale to jedyne co da się oglądać w tej naszej TVP.

Data: 2011-04-30 08:34:43
Autor: cirrus
Siedem stron świata
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg7sg$5rb$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-30 04:57, cirrus pisze:
A ty oglÄ…dasz bzdety dla kretynĂłw?
Ale to jedyne co da się oglądać w tej naszej TVP.

A kto to ogląda, nagrzeszyłeś i to w ramach pokuty?

--
stevep

Data: 2011-04-30 10:01:52
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-30 08:34, cirrus pisze:
[...]

A choćby i ja. Z wielka przyjemnością oglądam te seriale czy filmy z czasów PRLu. I to są jedyne programy które oglądam.

Data: 2011-04-30 11:34:36
Autor: cirrus
Siedem stron świata
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipgfl8$tv7$1news.onet.pl...
[...]

A ja z jeszcze większą przyjemnościa tego chłamu nie oglądam.

--
stevep

Data: 2011-05-01 09:30:28
Autor: jadrys
Siedem stron świata
W dniu 2011-04-30 11:34, cirrus pisze:
[...]

Chyba nawet sie domyślam dlaczego.. Bo w tym czasie oglądasz co innego - seriale współczesne. Np. P jak Plebania, czy jakoś tak.

Data: 2011-04-30 22:11:19
Autor: boukun
Siedem stron ¶wiata

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:ipftrb$c4r$1news.vectranet.pl...
[...]

Wła¶nie nie, staram się nie włˇCZAĆ tvn I tvp1 W NIEDZIELĘ PRZED POŁUDNIEM. jUTRO NP. NIE WŁˇCZAM WCALE TELEWIZORA, JUTRO JEST DZIEŃ DLA KRETYNÓW PRZED TELEWIZORAMI...

BOUKUN

Data: 2011-05-01 05:38:20
Autor: cirrus
Siedem stron ¶wiata
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iphqv7$3jq$1mx1.internetia.pl...
[...]

A co mnie to obchodzi, możesz nie wł±czać nawet do końca ¶wiata.

--
stevep

Siedem stron ¶wiata