Siedem stron świata

Data: 2011-04-29 23:30:47
Autor: Grzegorz Z.
Siedem stron świata
Piękny jest, akurat obejrzałem sobie go niedawno od deski do deski.

Te "telerankowe" seriale dla młodzieży z tamtych czasów są świetną odtrutką
na zgniłokapitalistyczną rzeczywistość. Współczuję dzisiejszym dzieciakom
że muszą dorastać w takim syfie jak ten który nas obecnie otacza. Nawet "za moich" czasów - czyli na przełomie lat 70 i 80 być dorastającym
dzieciakiem było bez porównania lepiej.

Córka mojej przyjaciółki ma obecnie 11 lat i szczytem jej marzeń było "empe
cztery ileśtam giga"

Straszne :(

Siedem stron świata