Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera

Data: 2013-01-03 11:11:26
Autor: boukun
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
Choć formalnie ¶ledczy uznali, że Andrzej Lepper popełnił samobójstwo i umorzyli postępowanie, to okoliczno¶ci ¶mierci lidera Samoobrony wci±ż budz± w±tpliwo¶ci - donosi "Super Express" i zaznacza, że "podczas oględzin pomieszczenia, w którym znaleziono zwłoki polityka, odkryto aż siedem tajemniczych ¶ladów obuwia".

Gazeta dotarła do prokuratorskich akt sprawy. Jak czytamy w nich, "w czasie oględzin pomieszczenia łazienki, na wprost drzwi przed umywalk± oraz na lewo od drzwi przed stoj±c± tam szaf±, ujawniono ł±cznie siedem ¶ladów traseologicznych (¶lady obuwia - przyp. red.)". W toku postępowania nie ustalono obuwia, od którego pochodz± ¶lady. Nie było też możliwe okre¶lenie jego typu.

Jak podaje "SE", według ¶ledczych argumentem, by nie uznawać odkrytych tajemniczych ¶ladów za kluczowe dowody, jest fakt, że znaleziono je w łazience. - Czyli w pewnym oddaleniu od zwłok Andrzeja Leppera, a nadto zostały one ujawnione poza drog± doj¶cia z pokoju prywatnego do worka treningowego, na którym zamontowana była pętla wisielcza - uzasadnia prokuratura cytowana przez gazetę. Tymczasem zdaniem policjantów odciski butów mogłyby pomóc w wyja¶nieniu przyczyn ¶mierci polityka.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Siedem-tajemniczych-sladow-w-miejscu-smierci-Andrzeja-Leppera,wid,15219537,wiadomosc.html?ticaid=1fd14&_ticrsn=3

Ubiła republika okr±głwego stołu polskiego patriotę, nie wystarczy, że przeciwko niemu wprowadzili specjaln± ustawę, że skazanych politycznie wykluczała z sejmu...

W jakim parszywym reżimie przyszło nam żyć...

boukun

Data: 2013-01-03 15:27:18
Autor: pluton_
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
 donosi "Super Express"

A co na to "Fakt" ?

Nullification

Data: 2013-01-03 15:41:06
Autor: Lord Donald
Siedem tajemniczych śladów w miejscu śmi erci Andrzeja Leppera
W dniu 03.01.2013 11:11, boukun pisze:
Choć formalnie śledczy uznali, że Andrzej Lepper popełnił samobójstwo i
umorzyli postępowanie, to okoliczności śmierci lidera Samoobrony wciąż
budzą wątpliwości - donosi "Super Express" i zaznacza, że "podczas
oględzin pomieszczenia, w którym znaleziono zwłoki polityka, odkryto aż
siedem tajemniczych śladów obuwia".

Gazeta dotarła do prokuratorskich akt sprawy. Jak czytamy w nich, "w
czasie oględzin pomieszczenia łazienki, na wprost drzwi przed umywalką
oraz na lewo od drzwi przed stojÄ…cÄ… tam szafÄ…, ujawniono Ĺ‚Ä…cznie siedem
śladów traseologicznych (ślady obuwia - przyp. red.)". W toku
postępowania nie ustalono obuwia, od którego pochodzą ślady. Nie było
też możliwe określenie jego typu.

Jak podaje "SE", według śledczych argumentem, by nie uznawać odkrytych
tajemniczych śladów za kluczowe dowody, jest fakt, że znaleziono je w
łazience. - Czyli w pewnym oddaleniu od zwłok Andrzeja Leppera, a nadto
zostały one ujawnione poza drogą dojścia z pokoju prywatnego do worka
treningowego, na którym zamontowana była pętla wisielcza - uzasadnia
prokuratura cytowana przez gazetÄ™. Tymczasem zdaniem policjantĂłw odciski
butów mogłyby pomóc w wyjaśnieniu przyczyn śmierci polityka.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Siedem-tajemniczych-sladow-w-miejscu-smierci-Andrzeja-Leppera,wid,15219537,wiadomosc.html?ticaid=1fd14&_ticrsn=3

Ubiła republika okrągłwego stołu polskiego patriotę, nie wystarczy, że
przeciwko niemu wprowadzili specjalnÄ… ustawÄ™, ĹĽe skazanych politycznie
wykluczała z sejmu...

W jakim parszywym reżimie przyszło nam żyć...

boukun

Ciekawe jak to kiedyś wyjaśni Historia, czy byli to siepacze Tuska czy Kaczora. Leper jakby dał se spokój to by żył, za głupi był aby zrozumieć że większość polaków to bydło, które sobie tak naprawdę zasłużyło na rządy platfusów i pisuarów, nie było sensu zaglądać i ujawniać teczuszek oszustów narażając przy tym życie, naszego kraju już chyba nic nie naprawi a więc nie ma sensu się narażać, z resztą analizując naszą Historię, pomijając okres PRL, to zawsze u nas był syf i bagno, nawet po rozpoczęciu drugiej wojny Po9lacy zamiast walczyć o kraj to odetchnęli po rządach Piłsudczykowskiej bandy złodziei, a jedynie okres powojenny przyniósł niestety bardzo króciutki okres wolności dla naszych obywateli, ale niestety u nas co dobre nie może wiecznie trwać, dzisiaj pozostaje jedynie pakować się i wypierdalać z tego łajna, a na pewno nie wpierdalać się w to gówno jak to robił Leper i próbować to zmienić!

Data: 2013-01-03 16:54:36
Autor: xan
W dniu 03.01.2013 15:41, Lord Donald pisze:
[...]

Ciekawe jak to kiedy¶ wyja¶ni Historia, czy byli to siepacze Tuska czy
Kaczora.

o ile siepaczy Kaczora można by pos±dzać, bo jaki¶ by tam motyw był, zapomniałe¶ jeszcze o panu "gwoĽdziu" tu też motyw by się znalazł, to przy Tusku jako tako motywu nie widzę - możesz mi go wskazać ?

Data: 2013-01-03 17:11:09
Autor: boukun
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc49js$etv$1news.icm.edu.pl...
[...]

Hmm, a to przeciez Tusk skonstruował specjalnie dla Leppera ustawę, żeby mu i innym niepoprawnym Polakom zamkn±ć drogę do sejmu i w długi wpędzić...

boukun

Data: 2013-01-03 18:55:52
Autor: pluton_
[...]

Hmm... a ja nie jestem w sejmie i nie wpadlem w dlugi. To znaczy, ze ustawy
na mnie nie dzialaja ?

Nullification

Data: 2013-01-03 21:10:00
Autor: boukun
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc4gic$q4o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdybys jakims cudem był, musiałby¶ tańczyć jak ci wodzowie zagraj±, inaczej by co¶ i na ciebie skonstruowali... i byłby¶ weg vom Fenster...

boukun

Data: 2013-01-04 10:04:56
Autor: pluton_
> [...]

inaczej by
co¶ i na ciebie skonstruowali... i byłby¶ weg vom Fenster...

I mialbym kolorowe piorko w kapeluszu.
Ale nie odpowiedziales na proste pytanie: dlaczego ja i wiele innych osob
ktore nie sa w sejmie nie wpadaja w dlugi ?

Nullification

Data: 2013-01-04 11:05:12
Autor: boukun
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc65qj$enl$1node1.news.atman.pl...

Trzymacie się zdala od żydostwa?

boukun

Data: 2013-01-04 14:39:04
Autor: pluton_
> [...]
osob
> ktore nie sa w sejmie nie wpadaja w dlugi ?

A dlaczego lepper sie nie trzymal ?

Nullification

Data: 2013-01-03 19:40:02
Autor: xan
W dniu 03.01.2013 17:11, boukun pisze:
[...]

Wybacz misiu ale teraz kłamiesz, Lepper wyleciał z sejmu w listopadzie 2007 roku, wtedy dopiero Tusk doszedł do koryta.
A przed wyborami 2011 już nie żył.

No i zapewne wg. ciebie Tusk go podał o "molestowanie seksualne"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper#Procesy_s.C4.85dowe

Data: 2013-01-03 21:13:16
Autor: boukun
Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc4ja3$3jc$1news.icm.edu.pl...
[...]

I wystarczy, tak czy owak, rz±dziła i rz±dzi koalicja okr±głostołowa POPiSSLDPSL i ostatnio doszły literki RP...
O pomówienie o molestowanie seksualne napuszczono kolesia okr±głostołowego Gadasia, tu Kaczor był w koalicji z Gadasiem...

boukun

Data: 2013-01-04 11:38:22
Autor: Lord Donald
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
W dniu 03.01.2013 15:41, Lord Donald pisze:
W dniu 03.01.2013 11:11, boukun pisze:
Choć formalnie śledczy uznali, że Andrzej Lepper popełnił
samobĂłjstwo i
umorzyli postępowanie, to okoliczności śmierci lidera Samoobrony wciąż
budzą wątpliwości - donosi "Super Express" i zaznacza, że "podczas
oględzin pomieszczenia, w którym znaleziono zwłoki polityka,
odkryto aĹĽ
[...]

o ile siepaczy Kaczora można by posądzać, bo jakiś by tam motyw był,
zapomniałeś jeszcze o panu "gwoździu" tu też motyw by się znalazł, to
przy Tusku jako tako motywu nie widzę - możesz mi go wskazać ?

Hmm, a to przeciez Tusk skonstruował specjalnie dla Leppera ustawę, żeby
mu i innym niepoprawnym Polakom zamknąć drogę do sejmu i w długi
[...]

Tusk przestał szorować kominy po okrągłym stole, od tego czasu zasiada przy korycie. To on z Wałęsom i resztą postsolidaruchów obalał rząd Oleksego, to ten gościu od wniosku liczenia głosów, a ty twierdzisz że nie był przy korycie!

Data: 2013-01-04 11:32:17
Autor: Lord Donald
W dniu 03.01.2013 16:54, xan pisze:
[...]

Ty jeszcze widzisz że PiS to alternatywa dla PO, to po prostu cyrk dla pospólstwa, ludzie ze strachu przed tym, że będzie rządzić PiS głosują na mniejsze zło PO, a inni ze strachu przed rządami PO głosują na mniejsze zło PiS. Nikt już nie głosuje na nic innego lub nie głosuje w ogóle, skoro media na wstępie ogłaszają, że żadna inna alternatywa nie ma szans. Tak naprawdę POPiS urządza ten cyrk bo umożliwia im to system władzy gdzie co jakiś czas zmienia się jedynie lider i nazwa, a tak naprawdę za kulisami klepią się po pleckach i likwidują niewygodnych gości.

Data: 2013-01-03 18:47:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-03 15:41, Lord Donald pisze:

[...]

Czyli co proponujesz? - zwykĹ‚e tchĂłrzostwo i oddanie swoĹ‚oczy kraj nawet bez prĂłby walki? SkÄ…d u Ciebie ten defetyzm? Lepper gĹ‚upi bo miaĹ‚ odwagÄ™  piÄ™tnować qr*two?

Data: 2013-01-04 11:24:13
Autor: Lord Donald
W dniu 03.01.2013 18:47, Trybun pisze:
[...]

Czyli co proponujesz? - zwykłe tchórzostwo i oddanie swołoczy kraj nawet
bez próby walki? Skąd u Ciebie ten defetyzm? Lepper głupi bo miał
odwagÄ™  piÄ™tnować qr*two?

Kilku mądrych ludzi nie wygra z masową głupotą, ludzie muszą zmądrzeć i sami dojrzeć do zmian, a wtedy powinni pojawić się tacy i ukierunkować rewolucję, w innym wypadku takie poświęcenie jakie ponieśli między innymi Lepper i inni, w czasach jak nikt tego jeszcze nie rozumie to czysta głupota, to kolesiostwo z popisu go zamordowało, ale społeczeństwo na to zezwoliło i przy tym jeszcze klaskało. Może ktoś kiedyś doceni jego poświęcenie, ale na dzień dzisiejszy jego poświęcenie nic nie zmieniło.

Data: 2013-01-03 19:02:19
Autor: u2
W dniu 2013-01-03 11:11, boukun pisze:
[...]

Malo staranna robota seryjnego samobojcy doprowadzila do znalezienia pewnych sladow. Nie ma zamachu doskonalego.

Data: 2013-01-03 19:08:24
Autor: pluton_
> [...]
> ¶ladów traseologicznych (¶lady obuwia - przyp. red.)". W toku
> postępowania nie ustalono obuwia, od którego pochodz± ¶lady. Nie było

To byli trampki.

Malo staranna robota seryjnego samobojcy doprowadzila do znalezienia
pewnych sladow. Nie ma zamachu doskonalego.

A co spieprzyl ? Lepper troche przezyl ?

Nullification

Data: 2013-01-04 08:44:50
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:02:19 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Oprócz smoleńskiego. Kain zabił Abla.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Siedem tajemniczych ¶ladów w miejscu ¶mierci Andrzeja Leppera