Siedza tutaj

Data: 2012-05-13 13:53:26
Autor: Jacek Buda
Siedza tutaj
Witam siedzą na innym serwerze  oni na jednym kanale ja na innym  może ktoś  mądry i stosunkowo kulturalny wszedł na mój kanał Oto namiary [ Servery sieci ]
-  - ircx.net.pl - losowy serwer
-  - wroclaw.ircx.net.pl 6667;7000
-  - poznan.ircx.net.pl 6667;7000

oni siędzą na kanale
#sat-digital-tv   i #prokop ale kanały są zablokowane  trzeba znać hasło  ja sam  siędzę na kanale  #sdtv jak kros chce niech wejdzie na mój kanał  zapraszam  --

Data: 2012-05-13 15:10:46
Autor: Waldek Godel
Siedza tutaj
Dnia Sun, 13 May 2012 13:53:26 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

IĆ STONT!!!!!!!

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.