Siedzi banda przygłupów..

Data: 2009-04-23 16:03:02
Autor: bolek
Siedzi banda przygłupów..
i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.
Nikt nie zmusza niepalących do odwiedzania lokali dla palących.
Nikt nie zmusza palących do odwiedzania lakali dla niepalących.
I te durnie jeszcze biorą za to NASZE pieniądze.

bolek

Data: 2009-04-23 16:19:50
Autor: boukun
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gspt05$55i$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Każdty ma prawo do świerzego i czystego powietrza. Knajpy są miejscem pożytku publicznego dla wszystkich, ale zasady jakieś muszą obowiązywać. Pasywne palenie szkodzi na równi palącym jAK I NIE PALĄCYM, A MÓWI SIĘ, ŻE NIEPALĄCYM JESCZE BARDZIEJ. dLATEGO POWINIEN BYĆ ZAKAZ TYFUSIARSTWA W LOKALACH PUBLICZNYCH. w SWOIM DOMU MOŻESZ SIĘ GAZOWAĆ ILE CHCESZ, A NA INNYCH LUDZI POZA SWOIM MIEJSCEM PRYWATNYM MUSISZ WZIĄĆ WZGLĄD, A TYM BARDZIEJ, ŻE ZATRUWAJĄC DOROSŁYC, ZATRUWASZ I PRZYSZŁE POKOLENIA.

BOUKUN

Data: 2009-04-23 13:23:52
Autor: mrdevilyn
Siedzi banda przygłupów..
On 23 Kwi, 16:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Każdty ma prawo do świerzego i czystego powietrza.

I dlatego domagamy sie knajp, w których  będzie widniało ostrzeżenie
"bokunów nie obslugujemy" i będzie ono twórczo wcielane w zycie przez
jakiegos krzepkiego portiera. W miastach nalezy utworzyć strefy wolne
od boukunów obejmujące całe śródmieście i wszystkie miejskie osiedla z
wyjatkiem slumsów i blokowisk. Czyste świeże powietrze nie tylko w
lokalach użyteczności publicznej ale także w miejscach zamieszkania-
oto nasz cel ;).

Data: 2009-04-23 23:26:19
Autor: boukun
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:baa1f053-9cd8-472e-948c-c13c77499f6ah2g2000yqg.googlegroups.com...
On 23 Kwi, 16:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Każdty ma prawo do świeżego i czystego powietrza.

[...]
-- -- -- -- -- -
Możecie się domagać, ale musicie sobie takowe sobie samemu wybudować, ale to trzeba umieć, bo, socjalizm jest dla ludzi, a kapitalizm dla jednostki, ale kapitalizm nie może istnieć bez ludzi.
W takowej styropianowej knajpie będzie jeden Hans Kloss i jeden portier, jego pies, albo przymuszona żona. A boukuny się będą bawić na deskach, całą gromadą, jak to było drzewiej.

boukun

Data: 2009-04-23 16:28:11
Autor: zbig
Siedzi banda przygłupów..
[...]
Dawno nie czytałem wypowiedzi o takim poziomie braku logiki.
Projekt nie jest odpowiedzią na jakiekolwiek zmuszanie kogoś do niechcianej
czynności.
Problem leży w tym, że właściciele lokali chcieliby zarabiać na jednych i na
drugich i temu się kładzie tamę.
Przez 14 lat byłem nałogowym palaczem i zapewniam, ze dużo bardziej
dolegliwa jest nietolerancja wobec niepalących niż palących.
Rzucenie palenia daje kompletnie inną perspektywę myślenia.
Wszystkie argumenty na rzecz obrony nieokiełznanej niczym wolności palenia w
miejscach publicznych brzmią śmiesznie i głupio.
Tak samo głupio, kiedy rozważając za i przeciw rzuceniu palenia
zastanawiałem, się co ja będę robił po jedzeniu (zawsze przcież paliłem),
czy co będę robił czekając na spóźniający sie autobus itd.
Zbig
nałogowy palacz przez 14 lat
Obecnie popalający od czasu do czasu.

Data: 2009-04-23 16:51:18
Autor: bolek
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gspts1$ffq$1news.task.gda.pl...
[...]

I to jest ten wielki problem którym zajmuje się ten paplament ?
Albo palenie, albo dupa Maryny, albo małpki prezydenta.
Z braku tematu obrzycajš się błotem. Szambo, a w szambie
tylko gówno pływa.

bolek

Data: 2009-04-23 16:53:47
Autor: Tzva Adonai
Siedzi banda przygłupów..
i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.

Wolno ci palić w twoim własnym domu.. Możesz się tam nawet zagazować...

Data: 2009-04-23 17:44:48
Autor: bolek
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6929.000001d6.49f080fbnewsgate.onet.pl...
i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.

Wolno ci palić w twoim własnym domu.. Możesz się tam nawet zagazować...

Czyżbyś miał jakieś doświadczenia w tym kierunku ?

Data: 2009-04-23 17:33:56
Autor: cirrus
Siedzi banda przygłupów..
[...]

A wysrać ci sie na srodku miasta nie zabraniają, to też dyskryminacja.

--
stevep

Data: 2009-04-23 17:45:55
Autor: bolek
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomoœci news:gspve5$qg6$1news.vectranet.pl...
[...]

Ale że to banda przygłupów to zgoda ?
Nie ma poważniejszych problemów ?

Data: 2009-04-23 18:26:28
Autor: matusm
Siedzi banda przygłupów..

[...]

Niestety za nasze pieniądze wymyślają kolejne ograniczenia praw obywatelskich,Palić to niby nie chcą a wdychają wszyscy,przeciecz  zawsze niepalący mogą jechać do lasu sie dotlenić ale niestety zydokomuna niedługo założy wszystkim procesorki i będziemy programowani jak u Orwella
bo ciagle-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-23 19:00:47
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Thu, 23 Apr 2009 16:03:02 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

[...]

 nie zycze sobie by jakis bubek dmuchal mi tanim tytoniem
 kiedy pije sobie piwo w dowolnym lokalu. proste ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 19:30:23
Autor: HaMMeR
Siedzi banda przygłupów..
wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A ja sobie nie zycze, abys wchodzil np. do autobusu,
czy tez innego srodka publicznego transportu i smierdzial mi jakims tanim piwskiem i zjelczala zagrycha!!
Probujesz uchwycic sedno sprawy, bezkrytyczny lykaczu GooWna?
(Osobiscie nie pale juz od 8 lat...)

Data: 2009-04-24 06:53:43
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Thu, 23 Apr 2009 19:30:23 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:
 [...]

Probujesz uchwycic sedno sprawy, bezkrytyczny lykaczu GooWna?

 nie przenos na innych swego uwielbiena rodem z szamba.

(Osobiscie nie pale juz od 8 lat...)

 i czym tu sie chwalic ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 08:01:58
Autor: HaMMeR
Siedzi banda przygłupów..
Voyant <heÂŽsk> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Doprawdy, przykro patrzec jak z roku na rok stajesz sie glupszy.
Ja sie nie chwale, ale chcialem wykazac swoja bezstronnosc 'w temacie'
i ze jako niepalacy jestem w stanie zrozumiec wsciekle, kolejne naciski,
tym razem na palaczy, w tym coraz bardziej opresyjnym dla swoich obywateli, panstwie, ktore dziala na zasadzie, ze jak im sie powoli odbierze elementarne
potrzeby, to o wyszukanych, nawet nie pomysla...
Probujesz zrozumiec pantofelku?

Data: 2009-04-24 19:07:12
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Fri, 24 Apr 2009 08:01:58 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   i czym tu sie chwalic ?

Doprawdy, przykro patrzec jak z roku na rok stajesz sie glupszy.

 nie podzielam twojej opinii.  wynika ona jedynie ze twojej zlosliwej natury i malosci.
Ja sie nie chwale, ale chcialem wykazac swoja bezstronnosc 'w temacie'

 patrz temat...

[...]

 jasne. jakiemus fiutowi chce sie palic to bedzie cmil skreta
 nie zwazajac na innych ? to ukryty bandtyzm i nieliczenie sie
 z innymi. to nie repersja panstwa a dbalosc o spoleczenstwo.
 ile normalni ludzie moga znosic chamstwo innych czy to palaczy,
 drobnych pijaczkow czy to gejow z przypudrowanymi tylkami ?
 my to mamy byc tolerancyjni, moze jeszcze nastawiac policzek?

Probujesz zrozumiec pantofelku?

 a do ciebie dociera zdechla amebo ?

--

HeSk