Siedzi banda przygłupów..

Data: 2009-04-23 16:28:11
Autor: zbig
Siedzi banda przygłupów..
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości
i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.
Nikt nie zmusza niepalących do odwiedzania lokali dla palących.
Nikt nie zmusza palących do odwiedzania lakali dla niepalących.
I te durnie jeszcze biorą za to NASZE pieniądze.
Dawno nie czytałem wypowiedzi o takim poziomie braku logiki.
Projekt nie jest odpowiedzią na jakiekolwiek zmuszanie kogoś do niechcianej
czynności.
Problem leży w tym, że właściciele lokali chcieliby zarabiać na jednych i na
drugich i temu się kładzie tamę.
Przez 14 lat byłem nałogowym palaczem i zapewniam, ze dużo bardziej
dolegliwa jest nietolerancja wobec niepalących niż palących.
Rzucenie palenia daje kompletnie inną perspektywę myślenia.
Wszystkie argumenty na rzecz obrony nieokiełznanej niczym wolności palenia w
miejscach publicznych brzmią śmiesznie i głupio.
Tak samo głupio, kiedy rozważając za i przeciw rzuceniu palenia
zastanawiałem, się co ja będę robił po jedzeniu (zawsze przcież paliłem),
czy co będę robił czekając na spóźniający sie autobus itd.
Zbig
nałogowy palacz przez 14 lat
Obecnie popalający od czasu do czasu.

Data: 2009-04-23 16:51:18
Autor: bolek
Siedzi banda przygłupów..

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gspts1$ffq$1news.task.gda.pl...
[...]

I to jest ten wielki problem którym zajmuje się ten paplament ?
Albo palenie, albo dupa Maryny, albo małpki prezydenta.
Z braku tematu obrzycajš się błotem. Szambo, a w szambie
tylko gówno pływa.

bolek

Siedzi banda przygłupów..