Siedzi banda przygłupów..

Data: 2009-04-23 19:00:47
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Thu, 23 Apr 2009 16:03:02 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.
Nikt nie zmusza niepal±cych do odwiedzania lokali dla pal±cych.
Nikt nie zmusza pal±cych do odwiedzania lakali dla niepal±cych.
I te durnie jeszcze bior± za to NASZE pieni±dze.

 nie zycze sobie by jakis bubek dmuchal mi tanim tytoniem
 kiedy pije sobie piwo w dowolnym lokalu. proste ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 19:30:23
Autor: HaMMeR
Siedzi banda przygłupów..
wrote:

i kombinuje gdzie mi wolno palić, a gdzie nie.
Nikt nie zmusza niepalÄ…cych do odwiedzania lokali dla palÄ…cych.
Nikt nie zmusza palÄ…cych do odwiedzania lakali dla niepalÄ…cych.
I te durnie jeszcze biorÄ… za to NASZE pieniÄ…dze.

  nie zycze sobie by jakis bubek dmuchal mi tanim tytoniem
  kiedy pije sobie piwo w dowolnym lokalu. proste ?

-- -- -- -- -- -- -- --

A ja sobie nie zycze, abys wchodzil np. do autobusu,
czy tez innego srodka publicznego transportu i smierdzial mi jakims tanim piwskiem i zjelczala zagrycha!!
Probujesz uchwycic sedno sprawy, bezkrytyczny lykaczu GooWna?
(Osobiscie nie pale juz od 8 lat...)

Data: 2009-04-24 06:53:43
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Thu, 23 Apr 2009 19:30:23 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:
 [...]

Probujesz uchwycic sedno sprawy, bezkrytyczny lykaczu GooWna?

 nie przenos na innych swego uwielbiena rodem z szamba.

(Osobiscie nie pale juz od 8 lat...)

 i czym tu sie chwalic ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 08:01:58
Autor: HaMMeR
Siedzi banda przygłupów..
Voyant <he®sk> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Doprawdy, przykro patrzec jak z roku na rok stajesz sie glupszy.
Ja sie nie chwale, ale chcialem wykazac swoja bezstronnosc 'w temacie'
i ze jako niepalacy jestem w stanie zrozumiec wsciekle, kolejne naciski,
tym razem na palaczy, w tym coraz bardziej opresyjnym dla swoich obywateli, panstwie, ktore dziala na zasadzie, ze jak im sie powoli odbierze elementarne
potrzeby, to o wyszukanych, nawet nie pomysla...
Probujesz zrozumiec pantofelku?

Data: 2009-04-24 19:07:12
Autor: Voyant
Siedzi banda przygłupów..
On Fri, 24 Apr 2009 08:01:58 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   i czym tu sie chwalic ?

Doprawdy, przykro patrzec jak z roku na rok stajesz sie glupszy.

 nie podzielam twojej opinii.  wynika ona jedynie ze twojej zlosliwej natury i malosci.
Ja sie nie chwale, ale chcialem wykazac swoja bezstronnosc 'w temacie'

 patrz temat...

[...]

 jasne. jakiemus fiutowi chce sie palic to bedzie cmil skreta
 nie zwazajac na innych ? to ukryty bandtyzm i nieliczenie sie
 z innymi. to nie repersja panstwa a dbalosc o spoleczenstwo.
 ile normalni ludzie moga znosic chamstwo innych czy to palaczy,
 drobnych pijaczkow czy to gejow z przypudrowanymi tylkami ?
 my to mamy byc tolerancyjni, moze jeszcze nastawiac policzek?

Probujesz zrozumiec pantofelku?

 a do ciebie dociera zdechla amebo ?

--

HeSk