Siedzonko z isofix - czy warto do starego auta

Data: 2012-07-06 15:01:13
Autor: Chris
Siedzonko z isofix - czy warto do starego auta
Sarjos nabazgrał(a):

Kumpel chce mi sprzedac markowy fotelik z systemem isofix dla dziecka do auta.
Nowy fotelik kosztowal 1200 pln, ja uzywany moge wziac za 400.
Czy warto brac taki fotelik jesli moje auto nie ma systemu isofix? Mam starsza toyote.
Czy mimo wszystko warto brac dobry fotelik bo bezpieczny, konfortowy itp.
A moze nie da sie tego zamocowac na pasy?
Macie jakies doswiadczenia?

Brać, jedynie upewnić się że szyny isofix są składane i będą przeszkadzać przy montażu.

Siedzonko z isofix - czy warto do starego auta