Siejacych defetyzm sie rozstrzeliwalo...

Data: 2015-03-06 13:47:33
Autor: Marek
Siejacych defetyzm sie rozstrzeliwalo...
....przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

Data: 2015-03-06 22:58:48
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dd3f319f-9c6c-4182-ae4b-503129a28d2egooglegroups.com...
...przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

Ktos cie napadl?
Walcz jak mezczyzna, jak masz o co...
Ja moge bronic tylko swojego domu...

boukun

Data: 2015-03-06 14:02:12
Autor: Marek
W dniu piątek, 6 marca 2015 22:58:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> ...przynajmniej kiedys tak bylo.
> Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu > nie stawia zarzutow !!!

Uwazaj, zeby cie myckami nie zarzucili...

Data: 2015-03-06 23:13:28
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d020d07d-9dd9-4f8d-9988-16dcceec73cegooglegroups.com...
> [...]

Ja moge bronic tylko swojego domu...

boukun

Uwazaj, zeby cie myckami nie zarzucili...

Zresztą, twoja ojczyzna teraz to Niemcy, macie jakiś najeźdzców?
Volkslistę już podpisałeś, żeby cię nie rozstrzelali?

boukun

Data: 2015-03-07 06:03:16
Autor: Marek
W dniu piątek, 6 marca 2015 23:13:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> Uwazaj, zeby cie myckami nie zarzucili...

Zresztą, twoja ojczyzna teraz to Niemcy, macie jakiś najeźdzców?
Volkslistę już podpisałeś, żeby cię nie rozstrzelali?

boukun

Juz dwa razy przysylali mi papiery do naturalizowania, ale zignorowalem.
Jak sie corka urodzila, to mi urzednicy proponowali, zebym napisal podanie, zeby jej dac obywatelstwo niemieckie - nie napisalem.
To nie moja wina, ze Polacy glosowali za przystapieniem do Unii ( ja glosowalem przeciw) i teraz w moim zawodzie jest praca w Niemczech, a w Polsce - nie ma.
W Polsce jest moj dom - nie sprzedalem go.
Wiec mi tu , bekon, ty ruski pacholku, nie sugeruj, ze jestem gorszym patriota, niz ty.

Data: 2015-03-07 20:11:53
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:23f075e8-97fa-49ee-8fa9-2a2f0f91ff70googlegroups.com...
> [...]

Jak sie corka urodzila, to mi urzednicy proponowali, zebym napisal podanie, zeby jej dac obywatelstwo niemieckie - nie napisalem.

Z tego co wiem, to bez podania, z urzędu dzieci cudzoziemców, którzy mieszkają od co najmniej ośmiu lat w Niemczech mają do swojego obywatelstwa dodatkowo obywatelstwo niemieckie..

[...]

Żaden z ciebie patriota, robisz za parcha...

boukun

Data: 2015-03-07 12:09:36
Autor: Marek
W dniu sobota, 7 marca 2015 20:11:59 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

> Wiec mi tu , bekon, ty ruski pacholku, nie sugeruj, ze jestem gorszym > patriota, niz ty.

Żaden z ciebie patriota, robisz za parcha...

Bylo akurat 7 i pół.

Data: 2015-03-08 09:31:47
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-07 o 20:11, boukun pisze:

Żaden z ciebie patriota, robisz za parcha...

boukun

Ależ patriota, czyż nie roztacze przed nami Polakami wspaniałych perspektyw na służbę u Niemca?

Data: 2015-03-07 09:01:26
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.03.2015 o 22:47, Marek pisze:
...przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

Hańba to jest praca za 1200 zł miesięcznie, to brak opieki zdrowotnej, zaniżenie poziomu nauczania w szkołach, sprzedaż majątku narodowego w obce ręce, lizanie dupy czarnemu i nadstawianie swojej w różnych "misjach pokojowych".

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-07 11:21:46
Autor: MarkWoydak
Siejacych defetyzm sie rozstrzeliwalo...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:dd3f319f-9c6c-4182-ae4b-503129a28d2egooglegroups.com...
...przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

Boukun to platny propagandzista na zoldzie Kremla.

MW

Data: 2015-03-07 12:32:05
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-06 o 22:47, Marek pisze:
...przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

A jeszcze wcześniej zdrajców kolaborujących z wrogiem wieszano.

Data: 2015-03-08 11:30:18
Autor: A. Filip
Siejacych defetyzm sie rozstrzeliwało ale w UE kary śmierci NIET...
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
...przynajmniej kiedys tak bylo.
Teraz, taki bekon namawia do poddania sie najezccom bez walki i nikt mu nie stawia zarzutow !!!
To jest hanba !

Czyli opierdalasz UE za brak kary śmierci w RP3? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Głupi gospodarz doprowadza do upadku własny dom.  (Przysłowie abisyńskie)

Siejacych defetyzm sie rozstrzeliwalo...