Siekiera - czy to ma sens?

Data: 2013-10-17 18:15:58
Autor: wowa
Siekiera - czy to ma sens?

Użytkownik "Majka" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał w wiadomości news:0495e2c3-a023-4f7c-9f7a-a8747066e4degooglegroups.com...

Czy ma sens, czy można zamiast drewnianego trzonka zespawać obuch siekiery z jakąś metalową rurą? Na stałe?
Metalowy trzonek pewnie byłby trwalszy, nie kruszyłby się, nie odchodziłby drzazgi, nie słabłby. No i zespawany z obuchem nie luzowałby się chyba...

Możesz spróbować. Ja mam tak zrobiony młotek. Na rękojeść założyłem gruby wąż gumowy i jest to dość wygodne. Młotek ma już prawie trzydzieści lat :) Zmmieni się wyważenie takiej siekiery, trzeba się przyzwyczaić.
Wojtek

--
Bo my, Polacy tak mamy,
że we wszystkim przesadzamy :(