Sieknelo na gieldach

Data: 2020-02-28 11:12:27
Autor: ąćęłńóśźż
Sieknelo na gieldach
Pytanie:
Jakiej prognozy na Liborze możemy się spodziewać przy drastycznym spadku indeksów giełdowych?
QE v.3.0, czy może wręcz odwrotnie czyli żywioł?

Data: 2020-03-03 17:11:10
Autor: ąćęłńóśźż
Fed tnie stopy na nadzwyczajnym spotkaniu
www.rp.pl/Gospodarka/200309783-Fed-tnie-stopy-na-nadzwyczajnym-spotkaniu.html
www.rp.pl/Banki/200309845-Pierwsze-banki-centralne-tna-stopy-przez-koronawirusa.html

-- -- -

Data: 2020-03-03 20:32:56
Autor: z
Fed tnie stopy na nadzwyczajnym spotkaniu
Pora wypłacać. Ja jutro idę do placówki Millenium.
Już dzisiaj była tam rano duża kolejka
Gotówka to gotówka

Data: 2020-03-05 11:17:59
Autor: ±ćęłń󶼿
Fed tnie stopy na nadzwyczajnym spotkaniu
Nie ma to jak cegła w ciemnej uliczce.

-- -- -
Gotówka to gotówka

Data: 2020-03-12 17:55:32
Autor: ąćęłńóśźż
Libor USD sieknal?
Na oczy mi padło czy Libor USD 6M rzeczywi¶cie siekn±ł w dół?
www.global-rates.com/interest-rates/libor/american-dollar/usd-libor-interest-rate-6-months.aspx

Sieknelo na gieldach