Sielski obrazek

Data: 2009-09-30 11:39:03
Autor: dobrov
Sielski obrazek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Wczoraj, po południu, Wrocław, Niskie Łąki. Pan z wózkiem dziecięcym stoi na środku DDRa, pani po tej samej drodze
biega za na oko półtorarocznym dzieckiem i psem luzem. Rowerzystów
oczywiście nie widzą, tego gdzie są, też nie. Reakcja pana na to, że
rowerzystka zahacza stopą o wózek - "uważaj, kurwo!".

Niniejszym przekazuję pozdrowienia dla tego pana i jego całe rodziny. Wraz
z pozdrowieniami sugestia, aby następnym razem się na jezdni z piknikiem
rozkładali. Tam więcej miejsca do hasania, a może i kurew nie będzie tyle
dookoła siebie widział.

Ja zwykle w podobnych sytuacjach starając się usilnie nerwy trzymać na wodzy
wrzucam coś bardzo kulturalnie w stylu:

"No takiego chamstwa to nie ma nawet w parlamencie."
albo
"Jest pan wyjątkowo bezzczelnym osobnikiem."

Póki nie lecą grube przekleństwa podniesionym głosem to zdezorientowany osobnik na ogół coś burczy pod nosem i się nie awanturuje.

Raz musiałem dodać - "nie radzę do mnie podchodzić" - poskutkowało :)

Sielski obrazek