Siema! Jakby ktoś nie wiedział to przypomi nam.

Data: 2012-01-08 10:41:59
Autor: rAzor
Siema! Jakby ktoś nie wiedział to przypomi nam.
Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzieścia, posługując się darmowym czasem antenowym publicznej TV.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-08 06:24:29
Autor: J-23
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
On 8 Sty, 10:41, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera
tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzie¶cia, posługuj±c się
darmowym czasem antenowym publicznej TV.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He(R)Sk" !delete from "stevep" !delete
from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski"
!delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

dzisiaj na WOSP dalem 200zl. na Caritas nie dam "zlamanego" grosza

Data: 2012-01-08 17:07:17
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-08 15:24, J-23 pisze:
[...]

O cie choroba. Niektórzy na taka sumę muszą kilka dni pracować.. Jesteś J-23 jakimś milionerem? I skąd ta niechęć do Caritasu a sympatia do WOŚP?

Data: 2012-01-08 17:44:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jecetp$1gp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chyba tylko ty musisz kilka dni pracować. Zapytaj piszących na tej grupie ile zarabiają, to jeśli nie wyłgają się tajemnicą danych osobowych, to takie sumy podadzą, że ci oczy z orbit wyjdą.
Tutaj piszą tylko krezusy, wyłączając mnie, bo jestem tylko szczęśliwym emerytem, takim zwykłym, nie mundurowym czy tak jakoś.

Data: 2012-01-08 11:09:02
Autor: u2
W dniu 2012-01-08 10:41, rAzor pisze:
Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera
tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzie¶cia, posługuj±c się
darmowym czasem antenowym publicznej TV.

Jaki darmowy czas ? Toz to non-stop samoreklama ;)

Data: 2012-01-08 11:39:00
Autor: Maniek Karwanowicz
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
On Sun, 08 Jan 2012 10:41:59 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzie¶cia, posługuj±c się darmowym czasem antenowym publicznej TV.

To prawda. Ale druga strona tego medalu jest taka, że Orkiestra na
cele zarzadzania/koszty przeznacza okolo 10%, zas Caritas okolo 90%.
Orkiestra jest transparentna, podczas gdy Caritas tak, jak kazda
instytucja koscielna, czyli poza/ponad/obok - potrzebne dopisz -
prawem. Co do pokory, no coz, wolontariusze pokore maja raczej
wpisana w charakter.

Poza tym wszystko sie zgadza w Twojej wypowiedzi, jak z rozdawaniem
mercow na Placu Czerwonym.  Dodac mozna jedynie, ze ten wsciekly od
lat, atak na Orkiestre, jako zywo dokumentuje powiedzenie cui bono
(kto odniósł korzy¶ć z popełnienia przestępstwa, ten jest
prawdopodobnie winien).

Data: 2012-01-08 11:47:43
Autor: u2
W dniu 2012-01-08 11:39, Maniek Karwanowicz pisze:
To prawda. Ale druga strona tego medalu jest taka, że Orkiestra na
cele zarzadzania/koszty przeznacza okolo 10%, zas Caritas okolo 90%.

A skad takie dane ?

http://izabela.nowyekran.pl/post/46772,wielka-orkiestra-pomocy-samemu-sobie

Instytucje społeczne i charytatywne też maj± okre¶lon± sprawno¶ć.
Na przykład sprawno¶ć Unicefu jest rzędu 3% , bo jak wynika z oficjalnych
sprawozdań 97% zdobytych funduszy instytucja ta przeznacza na cele
wewnętrzne a nie statutowe: na pensje personelu, podróże, wynajem lokali,
reklamę.
Dlatego nigdy nie przyszłoby mi do głowy wspieranie tej znanej instytucji
charytatywnej.
Podejrzewam, że WO¦P ma sprawno¶ć tego samego rzędu lub niższ±.

Obrońcy Owsiaka podnosz± zawsze wychowawcze znaczenie jego działalno¶ci.
Tymczasem tak naprawdę pedagogika społeczna w wydaniu WO¦P to
antypedagogika.
Uczy młodych ludzi jak można zabłysn±ć i wspaniale się bawić zasłaniaj±c się
szlachetnym celem.
Ma tyle wspólnego z uczeniem empatii i współczucia, co siusiaj±ca lalka z
nauk± opieki nad dzieckiem lub elektroniczny piszcz±cy piesek z miło¶ci± do
zwierz±t.  W±tpię czy kto¶ z młodych ludzi biegaj±cych po mie¶cie z puszk±
( i często wyci±gaj±cych z tej puszki pieni±dze w bramie) byłby skłonny
siedzieć w nocy z umieraj±cym dzieckiem.
A przecież jest cała armia bezimiennych wolontariuszy, którzy to robi± nie
oczekuj±c nagrody ani poklasku.
Gdyby firmy i banki, które w ramach reklamy futruj± organizację Owsiaka
policzyły ile z ich ( a po¶rednio naszych) pieniędzy idzie, zamiast na
respiratory, na hała¶liwe imprezy, stałoby się jasne, że gra nie jest warta
¶wieczki.

Data: 2012-01-08 15:09:57
Autor: Maniek Karwanowicz
On Sun, 08 Jan 2012 11:47:43 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

[...]

Podejrzewam, że WO¦P ma sprawno¶ć tego samego rzędu lub niższ±.

Z tego samego palca.

Data: 2012-01-08 14:39:41
Autor: Obserwator
Maniek Karwanowicz <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał(a):

>A skad takie dane ?

[...]

>Podejrzewam, że WO¦P ma sprawno¶ć tego samego rzędu lub niższ±.

Z tego samego palca.

jak nie masz rzetelnych danych, to po ch...ja macisz, stary lajdusie?

Data: 2012-01-08 15:38:38
Autor: u2
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
W dniu 2012-01-08 15:09, Maniek Karwanowicz pisze:
A skad takie dane ?

Z tego samego palca.

Z jakiego palca cwa ?

Data: 2012-01-08 16:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f09aa6f$0$1458$65785112news.neostrada.pl...

Brudnego?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-08 18:28:07
Autor: Leprechaun
[...]

Zamknij morde parobku!

BomBel

Data: 2012-01-08 12:15:33
Autor: [He®Sk]
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.

wrote:

> [...]

To prawda. Ale druga strona tego medalu jest taka, że Orkiestra na
cele zarzadzania/koszty przeznacza okolo 10%, zas Caritas okolo 90%.

moglbys to jakos poprzec dowodami?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 12:20:02
Autor: rAzor
wrote:

Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera
tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzieścia, posługując się
darmowym czasem antenowym publicznej TV.

To prawda. Ale druga strona tego medalu jest taka, ĹĽe Orkiestra na
cele zarzadzania/koszty przeznacza okolo 10%, zas Caritas okolo 90%.

Bzudry. Zazdrosne bzdury. :-D
Nie mam czasu polemizować.
No, koniec laby - czas składać klocki. Ale jeszcze tu kiedyś wpadnę i znowu przetrzepię lewakom zapchlone skóry.
Papatki, lofciane bieberki!!!111 ! jeden!11!  :-P

Data: 2012-01-08 15:00:15
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
[...]
***********************************
no gurka, nie uciekaj. Zaczyna byc tu coraz ciekawiej:)

Data: 2012-01-08 16:36:45
Autor: stevep

On Sun, 08 Jan 2012 10:41:59 +0100, rAzor<komuchy@na.koBym%19.ru>
wrote:

[...]

No, koniec laby - czas składać klocki. Ale jeszcze tu kiedy¶ wpadnę i  znowu przetrzepię lewakom zapchlone skóry.
Papatki, lofciane bieberki!!!111 ! jeden!11!  :-P

¦piesz się bo nie oznaczysz wymaganej liczby miejsc obsikiwaniem  Dupikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-08 12:57:56
Autor: mkarwan
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:tvrig7pl81est7drlo67mpjogrnce6a7aa4ax.com...

Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?
http://adolf.slask.pl/
http://nk.pl/school/76907/49

http://adolf.slask.pl/a_dodane/polbox_bater/batsil/kontakt.html
Bater-Silesia S.C.
40-881 Katowice
Bolesława Chrobrego 9/124
woj. ¶l±skie
tel. (032) 2544444
Ľródło http://www.orf.pl/index.php?go=woj&woj=%9Cl%B9skie&a=1293

http://pl-pl.facebook.com/people/Adolf-%C5%BBmudzin/100002727874500

Data: 2012-01-08 14:57:23
Autor: Maniek Karwanowicz
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
On Sun, 8 Jan 2012 12:57:56 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Oprocz tego, ze jestes donosiciel, to w dodatku duren. Jak ci sie z tym zyje?

Wyjatkowa kanalia skrywajaca sie anonimowo, za to usilujaca dokopac
sie do innych.

Szukaj trufli dalej, wieprzu.,

Data: 2012-01-08 14:06:48
Autor: Obserwator
wrote:

> [...]

Wyjatkowa kanalia skrywajaca sie anonimowo, za to usilujaca dokopac

taki sympatyczny z wygladu starszy pan, a taki cham i kretacz ?

oj bardzo nieladnie.

Data: 2012-01-08 20:08:05
Autor: mkarwan
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.
Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:t18jg79ahjfj93trrfe1q2mo4j8e854vgv4ax.com...
[...]

Upublicznienie informacji o tobie tak cię zabolało, że jedynymi argumentami postały ci kłamstwo i chamstwo.
Informacje na twój temat znam od dawna..
Ponieważ podszywasz się pod Mańka Karwanowicza, czę¶ć z nich upubliczniłem

Data: 2012-01-08 14:09:30
Autor: Obserwator
wrote:

> [...]

instytucja koscielna, czyli poza/ponad/obok - potrzebne dopisz -
prawem. Co do pokory, no coz, wolontariusze pokore maja raczej

nie jest transparentna i jesli chodzi o Caritas, to prosze UDOWODNIC to co pan napisal, panie Adolfie Zmiudzin z Katowic.

Ponadto Owsiak to podobno syn ubeka.

Data: 2012-01-08 15:27:39
Autor: Maniek Karwanowicz
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.

wrote:

> [...]

nie jest transparentna i jesli chodzi o Caritas, to prosze UDOWODNIC to co pan napisal, panie Adolfie Zmiudzin z Katowic.

O, jeszcze jeden ubek anonimowo w towarszystwie wieprzy szukajacych
trufli. Smacznego.
Jak sie porzygasz trufle lepsze urosna.

Data: 2012-01-08 14:36:23
Autor: Obserwator
[...]

to raczej ty wygladsz na ubeka. Anonimowy tez byles, dopoki cie mKarwan nie ujawil. Kawal starego ubeckiego ch..ja z ciebie, skoro przyjales nick podobny do jednego z grupowiczow. Obrzucanie inwektywami grupowiczow tylko za to, ze podaja rzetelne informacje na grupie, to wlasnie metoda ewidentnie ubecka.

Anonimowosc to przywilej w sieci, ale wlasnie takie chu,,je ubeckie i kolaboranci natypolscy ten przywilej naduzywaj, smieciu ludzki. Twoja obrona Owsiak i pomowienia pod adresem Caritasu, swiadcza o tym zes pewnie taki sam oszust jak Owsiak, sprzedajna kanalio.

Data: 2012-01-08 16:26:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jec9l7$1s8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytałem dzi¶ twoje posty, obsrywatorku i nie mogłem wyj¶ć z podziwu, tak ugładzone były, że aż zw±tpiłem, że to ty piszesz. Ale natura dała znać o sobie, długo nie wytrzymałe¶. I wyszła cała gówniana natura obsrywatorka. Prędzej czy póĽniej musi obesrać.

z komsomolskimi pozdrowieniami obsrywatorku

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-08 16:37:45
Autor: stevep

wrote:

> [...]

nie jest transparentna i jesli chodzi o Caritas, to prosze UDOWODNIC to  co
pan napisal, panie Adolfie Zmiudzin z Katowic.

Ja słyszałem, że z razwietki, prosto od Putina.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-08 16:34:13
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 10:41:59  napisał(a):

Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera  tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzie¶cia, posługuj±c się  darmowym czasem antenowym publicznej TV.

A nie może zbierać i Caritas i Orkiestra Dupikowski, słyszałe¶ choć jedno  słowo Owsiaka przeciwko zbiórkom Caritasu?
--
stevep

Data: 2012-01-08 16:45:40
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jebod7$anb$1inews.gazeta.pl...
Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzieścia, posługując się darmowym czasem antenowym publicznej TV.

W taki sposĂłb zbiera:

"Rzeczpospolita" dotarła do dokumentów, które mogą potwierdzać, że w
warszawskiej Caritas fałszowano dowody wpłat od bezdomnych. Gazeta pisze, że
do prywatnej kieszeni mogło trafić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Zdaniem gazety osoby korzystające z pomocy ośrodków dla bezdomnych
CaritasuArchidiecezji Warszawskiej muszą wpłacać symboliczną, zależną od
swoich możliwości finansowych kwotę pieniędzy.

- Przyjmowała je od nich kierownik mieszkań chronionych Iwona G. i
wystawiała dokument KP (kasa przyjęła - red.). Ale do działu księgowego
trafiał inny dokument KP z tą samą datą, wystawiony na nazwisko tego samego
wpłacającego, o tej samej sygnaturze, ale opiewający na znacznie mniejsza
kwotÄ™ i podpisany przez Jana Krzysztofa Ch., koordynatora Caritasu AW -
opowiada informator "Rz".

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-09 11:23:31
Autor: WW
[...]

W tej sprawie nie chodzi o to, kto ile zebrał, bo tu bezapelacyjnie kościół katolicki jest nie do pobicia.

W tej zbiĂłce chodzi o to, ilu pomogli.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-09 12:05:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jeef75$2m5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Smutne jest to, że ludzie sami sobie muszą pomagać mimo, że płacą podatki z których powinny być finansowane m.in. wyposażenie szpitali.

BBR

Data: 2012-01-09 12:11:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0ac9f2$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A rolnicy powinni dostawać ciągniki, górnicy kombajny do wydobywania węgla, a rybacy kutry do połowu ryb.
Wyliczać dalej?

Data: 2012-01-09 12:22:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0acb78$0$1450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Szpitale są państwowe. Czego nie rozumiesz?

BBR

Data: 2012-01-09 12:55:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0ace0b$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Społeczne szpitale są własnością samorządową. Szpital wykonuje usługi medyczne i dostaje zapłatę zgodnie z kontraktem, który zawarł z NFZ. Z tych pieniędzy się utrzymuje. Jeśli dyrektor szpitala dobrze zarządza szpitalem, starcza mu na wszystko, jeśli źle - zadłuża szpital, co bezpośrednio obciąża właściciela, czyli samorząd.
Być może było tak przed powstaniem kas chorych. Pieniądze ze składek zdrowotnych szły do budżetu i z budżetu były opłacane szpitale. Na pewno tak było w PRL. ale "to se ne wrati".

Data: 2012-01-09 13:05:16
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0ad5bf$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli twoje marudzenie o rolnikach i górnikach to było foux pas? ;)

BBR

Data: 2012-01-09 15:54:32
Autor: stevep
Siema! Jakby ktoś nie wiedział to przypomi nam.
Dnia 09-01-2012 o 12:05:22 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisaĹ‚(a):

UĹĽytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:jeef75$2m5$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-08 10:41, rAzor pisze:
Caritas bez udziału mediów, bez szumu, w ciszy i pokorze rocznie zbiera
tyle, co owsik-band zebrał przez lat dwadzieścia, posługując się
darmowym czasem antenowym publicznej TV.

W tej sprawie nie chodzi o to, kto ile zebraĹ‚, bo tu bezapelacyjnie  koĹ›ciół katolicki jest nie do pobicia.

W tej zbiĂłce chodzi o to, ilu pomogli.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
 Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Smutne jest to, ĹĽe ludzie sami sobie muszÄ… pomagać mimo, ĹĽe pĹ‚acÄ…  podatki z ktĂłrych powinny być finansowane m.in. wyposaĹĽenie szpitali.

BBR

stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-09 16:27:55
Autor: XL
Siema! Jakby ktoś nie wiedział to przypomi nam.
Dnia Mon, 09 Jan 2012 15:54:32 +0100, stevep napisał(a):

Bardzo smutne, pomaganie innym to nie mie¶ci się w warto¶ciach  chrze¶cijańskich.  ;)

Pomaganie władzy w nicnierobieniu? - ano nie mie¶ci się.
--
XL

Data: 2012-01-09 18:29:12
Autor: Leprechaun
Siema! Jakby kto¶ nie wiedział to przypominam.

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10seq89u1uwy5$.pauy72b2fue2$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 09 Jan 2012 15:54:32 +0100, stevep napisał(a):

Bardzo smutne, pomaganie innym to nie mie¶ci się w warto¶ciach
chrze¶cijańskich.  ;)

Pomaganie władzy w nicnierobieniu? - ano nie mie¶ci się.

Nastaw 2-gi policzek, z przyjemno¶ci± strzelę cię z li¶cia. Tak po katolicku!

BomBel

Data: 2012-01-10 04:03:28
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 16:27:55 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Mon, 09 Jan 2012 15:54:32 +0100, stevep napisał(a):

Bardzo smutne, pomaganie innym to nie mie¶ci się w warto¶ciach
chrze¶cijańskich.  ;)

Pomaganie władzy w nicnierobieniu? - ano nie mie¶ci się.

To władza wytypowała Owsiaka, żeby j± zast±pił, genialne- sama to  wymy¶lila¶?

--
stevep

Siema! Jakby ktoś nie wiedział to przypomi nam.