Siemens ME45 phone code

Data: 2011-09-01 13:13:11
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
Witam,
Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?
Chodzi o kody serwisowe do telefonu ktore wymagana sa przy operacjach takich jak kasowanie skrzynki teleadresowej.
W sieci znalazlem kilka zapytan o ten 'phone code' ale bez odpowiedzi.
Czy ten 'phone code' jest jakis uniwersalny czy zalezny od IMEI telefonu?
TA

Data: 2011-09-01 13:30:58
Autor: AL
Siemens ME45 phone code
W dniu 2011-09-01 13:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

mialem S55, kasowalem go wielokrotnie, zdejmowalem simloki (we wlasnym i w rodzinie) ale nigdy zadnego 'phone codu' nie uzywalem/potrzebowalem.

O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-01 15:12:21
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j3nqdi$nq1$1@inews.gazeta.pl>, AL <adam@skads.tam> wrote:

> [...]

O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

Jesli chce skasowac cala skrzynke ( a nie wszystkie wpisy po kolei) telefon zada wprowadzenia tego kodu. Podobnie przy innych globalnych operacjach.

TA

Data: 2011-09-01 15:15:48
Autor: AL
Siemens ME45 phone code
W dniu 2011-09-01 15:12, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

z ciekawosci sprawdze - mam jeszcze w szufladzie s55 (jak bedzie wciaz dzialac)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-01 13:47:17
Autor: Q
Siemens ME45 phone code
Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?

Mialem kiedys (ho ho ho) podobny
i tam ustawialo sie samemu phone code,
tzn. nie bylo takiegos czegos (znanego z innych,
np. nokii) jak domyslne haslo telefonu.

Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

Ew. sprobuj to:
Reset all settings to the factory default:
* # 9 9 9 9 # + "zielona" sluchawka

Data: 2011-09-01 13:50:40
Autor: Q
Siemens ME45 phone code
Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

BTW:
Rowniez nr IMEI mozna bylo zmienic tym kabelkiem.
Eh, to byly czasy - telefon nie mial nawet javy,
ale mozna bylo z nim robic co sie chcialo :)

Data: 2011-09-01 15:13:52
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j3nre3$pb9$1@news.task.gda.pl>, "Q" <no@spam.pl> wrote:

> Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?

Mialem kiedys (ho ho ho) podobny
i tam ustawialo sie samemu phone code,
tzn. nie bylo takiegos czegos (znanego z innych,
np. nokii) jak domyslne haslo telefonu.

Jest to nawet opisane w instrukcji telefonu.

Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

A jakim softem?

Ew. sprobuj to:
Reset all settings to the factory default:
* # 9 9 9 9 # + "zielona" sluchawka

Sprawdze, ale to chyba nie to.

TA

Data: 2011-09-01 15:17:58
Autor: AL
Siemens ME45 phone code
W dniu 2011-09-01 15:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Softu bylo sporo - pamietam, ze np. Freya (bylo to pare lat wstecz, wiec nie dam glowy - ale z cala plytke CD mialem tego oprogramowania do przeflashowywania)

A kabelek sobie zrobisz sam z oryginalnego kabelka (trzeba bylo przerobic tylko wtyczke - zewrzec ze soba dod. dwa piny)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-01 17:15:32
Autor: Q
Siemens ME45 phone code
Mialem kiedys (ho ho ho) podobny
i tam ustawialo sie samemu phone code,

Jest to nawet opisane w instrukcji telefonu.

To po cholere pytasz "Skad wziac 'phone code'"?
Pytaj nie nas, ale osoby, ktore ustawily to haslo na Twoim telefonie.

Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

A jakim softem?

Juz nie pamietam - moze mam go gdzies na dysku,
ale watpie, bo juz dekada minela od tego czasu.
Wiem tylko, ze odplalo sie jakis symulator dongla
i wtedy ten programik i sie flashowalo
i wszystkie blokady znikaly.

Reset all settings to the factory default:
* # 9 9 9 9 # + "zielona" sluchawka

Sprawdze, ale to chyba nie to.

Tak tylko napisalem, ale pewnie tez bedzie pytal o kod.

Data: 2011-09-01 20:35:25
Autor: Hrabina Erica von Ruhaufest
Siemens ME45 phone code
Używam takiego aparatu do dzisiaj. A nowsza nokia N95 8GB leży na półce - na wyjazdy hi hi
Ostatnio też potrzebowałem całą ksiązkę wyczyścić... poszło 1234 - chyba!! jest to kod  fabryczny bo ja go nigdy nie ustawiałem.
Pozdrawiam
 Krzysztof

Data: 2011-09-18 18:49:16
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j3ojc4$lch$1@mx1.internetia.pl>,
 "Hrabina Erica von Ruhaufest" <eriicaNIE@wp.pl> wrote:

[...]

E, zeby ktos to jescze potwierdzil.
Zostala mi ostatnia proba. A z intrukcji wynika, ze format sie nie zgadza...

TA

Data: 2011-09-19 07:45:16
Autor: Dominik & Co
Siemens ME45 phone code
W dniu 18-09-2011 18:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world rzecze:

Zostala mi ostatnia proba. A z intrukcji wynika, ze format sie nie
zgadza...

O ile pamiętam (dawno to było), usunięcie simlocka zdejmowało
"phone code"- znajomemu z jakimś starym Siemensem kiedyś tak pomogłem.
Potrzebny jest kabelek serwisowy, no i stosowny programik (Freia?).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 07:46:36
Autor: Dominik & Co
Siemens ME45 phone code
W dniu 19-09-2011 07:45, Dominik & Co rzecze:

O ile pamiętam (dawno to było), usunięcie simlocka zdejmowało

Aha, nawet jak telefon już nie ma simlocka (u znajomego
właśnie tak było). Mimo to klikasz Unlock :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 15:58:06
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j56kvs$eq0$3@news.onet.pl>,
 Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:

W dniu 19-09-2011 07:45, Dominik & Co rzecze:

> O ile pamiętam (dawno to było), usunięcie simlocka zdejmowało

Aha, nawet jak telefon już nie ma simlocka (u znajomego
właśnie tak było). Mimo to klikasz Unlock :-)

A, ok.
Dopiero doczytalem.

TA

Data: 2011-09-19 15:57:32
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j56ktc$eq0$2@news.onet.pl>,
> [...]

"phone code"- znajomemu z jakimś starym Siemensem kiedyś tak pomogłem.
Potrzebny jest kabelek serwisowy, no i stosowny programik (Freia?).

Ale ja nie mam simlocka na zadnym telefonie.
A na kazdym pyta o ten phone code.

TA

Data: 2011-09-18 18:58:40
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j3o7kh$hn9$1@news.task.gda.pl>, "Q" <no@spam.pl> wrote:

To po cholere pytasz "Skad wziac 'phone code'"?
Pytaj nie nas, ale osoby, ktore ustawily to haslo na Twoim telefonie.

Przeciez te telefony maja po 10 lat. Sprzedajacy nie pamietaja jakoby cokolwiek ustawialy.
Wiec pytam o haslo domyslne. Moze bylo w pudelku na jakiejs malej karteczce.
Kto na to zwraca uwage?
Najlepszy dowod to to, ze niektorzy z was w ogole nie mieli pojecia ze cos takiego istnialo.

Tylko ze byc moze to haslo bylo zalezne od IMEI telefonu. TA

Data: 2011-09-18 18:50:56
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
> [...]

> Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?

Ew. sprobuj to:
Reset all settings to the factory default:

E, to nie to...

TA

Siemens ME45 phone code