Siemens ME45 phone code

Data: 2011-09-01 13:30:58
Autor: AL
Siemens ME45 phone code
W dniu 2011-09-01 13:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?
Chodzi o kody serwisowe do telefonu ktore wymagana sa przy operacjach
takich jak kasowanie skrzynki teleadresowej.
W sieci znalazlem kilka zapytan o ten 'phone code' ale bez odpowiedzi.
Czy ten 'phone code' jest jakis uniwersalny czy zalezny od IMEI telefonu?
TA

mialem S55, kasowalem go wielokrotnie, zdejmowalem simloki (we wlasnym i w rodzinie) ale nigdy zadnego 'phone codu' nie uzywalem/potrzebowalem.

O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-01 15:12:21
Autor: Titus Atomicus
Siemens ME45 phone code
In article <j3nqdi$nq1$1@inews.gazeta.pl>, AL <adam@skads.tam> wrote:

> [...]

O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

Jesli chce skasowac cala skrzynke ( a nie wszystkie wpisy po kolei) telefon zada wprowadzenia tego kodu. Podobnie przy innych globalnych operacjach.

TA

Data: 2011-09-01 15:15:48
Autor: AL
Siemens ME45 phone code
W dniu 2011-09-01 15:12, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

z ciekawosci sprawdze - mam jeszcze w szufladzie s55 (jak bedzie wciaz dzialac)

--
pozdr
Adam (AL)

Siemens ME45 phone code