Siemens i Benq-Siemens

Data: 2012-07-27 02:39:11
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
Witam,
Ostatnio wpadl mi rece (dostalem w prezencie) telefon Siemens-Benq S68. Jako milosnik starych Siemensow nawet sie ucieszylem. Rzecz w tym, ze telefon mial simlocka Orange i Orangowy interface.
W kazdym razie simolocka udalo mi sie zdjac (w serwisie w Radomiu). No i zaczalem sie nim bawic. I zonk.
Ten Benqowy soft nic a nic nie przypomina starego Siemensowego. Dla mnie jest wyjatkowo nieergonomiczny. Na dodatek nie daje sie w prosty sposob wymieniac danych miedzy tym wynalazkiem a oryginalnymi Siemensami  - mam ME45 i S55.
Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?
Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?
Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.
--
TA

Data: 2012-07-27 08:02:43
Autor: J.F.
Siemens i Benq-Siemens
Dnia Fri, 27 Jul 2012 02:39:11 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
Ostatnio wpadl mi rece (dostalem w prezencie) telefon Siemens-Benq S68. Jako milosnik starych Siemensow nawet sie ucieszylem. Ten Benqowy soft nic a nic nie przypomina starego Siemensowego. Dla mnie jest wyjatkowo nieergonomiczny. Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?
Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.

S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.

Nieduzo numerkow zostalo..

J.

Data: 2012-07-27 12:06:21
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <7owroarlddx4.197zmxotvzmwq$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.

S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.

Mhm. Myslalem raczej o M75, ME75, M81.

Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.
--
TA

Data: 2012-07-27 13:38:07
Autor: J.F
Siemens i Benq-Siemens
U¿ytkownik  Titus_Atomicus-5C2609.12062027072012@news.atman.pl...
Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

Bo to juz moze byc dziecko tajwanskich programistow, tylko sprzedawane pod dumna marka Siemens (tzn B-S).

I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich poprzednich produktow".

J.

Data: 2012-07-27 14:37:59
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <jutuj2$5cr$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich poprzednich produktow".

No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi mnie modelami - M75, ME75, M81
--
TA

Data: 2012-07-27 14:59:21
Autor: J.F
Siemens i Benq-Siemens
U¿ytkownik Titus_Atomicus
No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi mnie modelami - M75, ME75, M81

Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

J.

Data: 2012-07-28 05:29:54
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 27.07.2012 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

E, hobby jak wiele innych :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-08-07 19:36:39
Autor: AL
Siemens i Benq-Siemens
W dniu 2012-07-27 12:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak
jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

zawsze mialem Siemensy, S68 byl ostatnim.
I u mnie menu S68 jak najbardziej przypominalo siemensowskie.
Tel. byl z Ery (wiem, ze Orange wgrywalo wlasny soft - wiec moze tu jest problem?)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-07-27 12:51:59
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 27.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?

A na czym ta zgodność miałaby polegać?

Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?

Właśnie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie
bardziej B, niż S.

Swoją drogą soft Orange warto kopnąć w tyłek i zainstalować
normalny (v47, była jeszcze 52, mało znana i bez polskiego
języka). Na ten (47) też było trochę łatek, w tym możliwośc
uruchamiania natywnych programów (ELF). Ogólnie jednak to sprzęt wolny (coś jak Nokia E50)
i wieszający się (jeszcze gorzej, niż E50). A do tego jeszcze tragicznie cichy dźwięk w słuchawce (nie mylić
z głośnikiem dzwonka/głośnomówiącego). Wiem, bo mam ;-)

Siemensowego look & feel trochę w nim jest, choć mało.
WolÄ™ Me45 :-)

Data: 2012-07-27 15:16:01
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <juu2tf$s7i$1@dont-email.me>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

Dnia 27.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³/a:

> Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?

A na czym ta zgodno¶æ mia³aby polegaæ?
Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

> Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?

W³a¶nie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie
bardziej B, ni¿ S.

Czyli w M81 bedzie tak samo?

Swoj± drog± soft Orange warto kopn±æ w ty³ek i zainstalowaæ
normalny (v47, by³a jeszcze 52, ma³o znana i bez polskiego
jêzyka). Na ten (47) te¿ by³o trochê ³atek, w tym mo¿liwo¶c
uruchamiania natywnych programów (ELF).
Polski jezyk mi niepotrzebny, ale nie mam ani kabelkow ani programow.

A do tego jeszcze tragicznie cichy d¼wiêk w s³uchawce (nie myliæ
z g³o¶nikiem dzwonka/g³o¶nomówi±cego). Wiem, bo mam ;-)
Faktycznie jest ciszej niz w ME45. Ale akceptowalnie.
A jestes moze z W-wy? Chcialbym zobaczyc co w praktyce daje ten inny soft.

Siemensowego look & feel trochê w nim jest, choæ ma³o.
Raczej look niz feel.

Wolê Me45 :-)

No, ja tez. Tego s68 dostalem w rozliczeniu...
Niestety w obydwu me45 ktore mam musze przeinstalowac soft, bo cos szwankuja.
--
TA

Data: 2012-07-27 21:54:49
Autor: lukz
Siemens i Benq-Siemens
W dniu 2012-07-27 15:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

> Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?

W³a¶nie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie

Tak czytam i mam wrazenie jakbym sie z 6-7 lat w czasie cofnal.. ;)

Data: 2012-07-28 02:02:59
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <Titus_Atomicus-A74734.15160127072012@news.atman.pl>,

In article <juu2tf$s7i$1@dont-email.me>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

A jestes moze z W-wy? Chcialbym zobaczyc co w praktyce daje ten inny soft.
A, juz widze. Belchatow. :-(
No nic.
Co do telefonow - nie mam duzych wymagan - byle tylko mozna bylo dzwonic.
A w tym benqu s68 - nie da sie zdaje sie robic naprawde prostych rzeczy.
W kazdym razie nie w prosty sposob.

Nie potrafie np. zmienic funkcji glownych klawiszy (zamiast inbox chcialbym miec addressbook). No i zeby dostac sie do addressbooka trzeba wykonac z 8 klikniec. :-( Bo domyslna ksiazka jest suma ksiazki na simie i w telefonie (i dopiero trzeba filtrowac rekordy).
--
TA

Data: 2012-07-28 05:29:08
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 27.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

E, tak dobrze to i wcześniej nie było. Przy zmianie ME45 na ME45i (a właściwie
z S45 na S45i, bo to o soft a nie o sprzęt chodzi) już zmienił się format
książki i bezpośrednie skopiowanie plików nie działało. S68 ma BT i łyka normalne
wizytówki VCF, można też zaimportować CSV via program zarządzający.

Czyli w M81 bedzie tak samo?

Najprawdopodobniej będzie podobnie.

Polski jezyk mi niepotrzebny, ale nie mam ani kabelkow ani programow.

IMHO nie ma większych różnic na korzyść 52 w stosunku do 47 (szybkość,
wieszalność(- choć 52 nie testowałem długo, kilka dni.
Na ten drugi jest za to większość łatek. Ale jest duża różnica
w stosunku do wcześniejszych softów, ja miałem bodaj 38 (ale już nie
pamiętam dokładnie, na pewno niżej, niż 47) i po upgrade było
"niebo a ziemia".

A do tego jeszcze tragicznie cichy dźwięk w słuchawce (nie mylić
z głośnikiem dzwonka/głośnomówiącego). Wiem, bo mam ;-)
Faktycznie jest ciszej niz w ME45. Ale akceptowalnie.

Jakiś czas używałem, ale w głośniejszych miejscach nie dawało rady,
ucho boli od głębokiego przyciskania ;-) Zaletą S68 jest bezproblemowe
i bezpipczalne nagrywanie rozmów. No i nie najgorszy ekran, choć rozdzielczość
nie za duża. Książki dało się czytać, choć teraz przerzuciłem się
na audiobooki, a do tego S68 odpada.

Data: 2012-07-28 13:42:04
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <juvtb4$bn4$1@dont-email.me>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

Dnia 27.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa(C)(C)/a:

> Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

E, tak dobrze to i wcze¶niej nie by³o. Przy zmianie ME45 na ME45i (a w³a¶ciwie
z S45 na S45i, bo to o soft a nie o sprzêt chodzi) ju¿ zmieni³ siê format
ksi±¿ki i bezpo¶rednie skopiowanie plików nie dzia³a³o.

Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

S68 ma BT i ³yka normalne
wizytówki VCF, mo¿na te¿ zaimportowaæ CSV via program zarz±dzaj±cy.
Program mi nie dziala (mam maki, a on jest tylko na pac chyba), ale to i tak nic nie daje. Moge sobie synchronizowac organizer z kompem (dziala applowy isync, po doinstalowaniu sharewarowej wtyczki). Ale nie moge juz synchronizowac tego z ME45.

Ja naprawde nie mam duzych wymagan, ale tutaj z nawet z prostymi czynnosciami (wybieranie numeru z addressbooka) jest tragicznie.
--
TA

Data: 2012-07-28 14:52:20
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 28.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

> [...]

książki i bezpośrednie skopiowanie plików nie działało.

Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

I czego to dowodzi? Tak samo "bezpośrednio" kopiowałem kontakty z Samsunga
E250 do B-S S68 właśnie, via Bluetooth. Tak samo z ME45 i Nokią E51 przez
IrdÄ™ (w obie strony).

Ja naprawde nie mam duzych wymagan, ale tutaj z nawet z prostymi czynnosciami (wybieranie numeru z addressbooka) jest tragicznie.

Telefon ma swoje zalety, ale do codziennego użytku IMO
zdecydowanie siÄ™ nie nadaje. --

Data: 2012-07-28 21:19:39
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <jv0ub4$clj$1@dont-email.me>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

Dnia 28.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa(C)(C)/a:

> Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

I czego to dowodzi? Tak samo "bezpo¶rednio" kopiowa³em kontakty z Samsunga
E250 do B-S S68 w³a¶nie, via Bluetooth. Tak samo z ME45 i Noki± E51 przez
Irdê (w obie strony).

Z wypelnionymi wszystkimi polami?
--
TA

Data: 2012-07-30 06:05:37
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
[...]

Z _wszystkich_ pól nigdy nie korzystałem, szczególnie w E51, gdzie może
ich być w cholerę i jeszcze trochę.

S68 AFAIR wspiera vcard 2.1. Poczytaj, jakich pól możesz
użyć. I raczej oczywistym jest, że niestandardowych rozszerzeń
(typu X-SIEMENS-GROUP-ID) inny telefon (np. Nokia) raczej
nie zobaczy.

Data: 2012-07-30 18:10:57
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <jv587h$t2h$1@dont-email.me>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:
[...]
A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W szczegolnosci na addresss book?

I czy da sie jakos rozdzielic ksiazki telefoniczne na simie i w telefonie? Tzn. na stale, bo to ze mozna wchodzic do ksiazki telefonicznej telefonu poprzez wyklikanie odpowiedniego filtra (w osmiu posunieciach) to ja wiem (i nie widze mozliwosci zeby ten filtr mozna bylo jakos zachowac na pozniej).
Czy moze ja cos zle robie?
--
TA

Data: 2012-07-30 20:29:07
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 30.07.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W

Na coś innego- bezproblemowo. U mnie był "kalkulator".
Tu winiłbym raczej soft Orange.

szczegolnosci na addresss book?

Na to nie, bo takiej pozycji nie ma. Może być "kontakty"
albo "kontakty SIM".

I czy da sie jakos rozdzielic ksiazki telefoniczne na simie i w telefonie? Tzn. na stale, bo to ze mozna wchodzic do ksiazki

TTTM- pokazuje do kupy kontakty telefonu i SIM. Mnie akurat to nigdy nie przeszkadzało.

Możesz sobie najważniejsze kontakty pozapisywać w "Moje
menu" i przypiąć np do prawego funkcyjnego, albo powywalać
z SIM jeśli zbędne.

Data: 2012-07-31 00:49:07
Autor: Zdzislaw J
Siemens i Benq-Siemens
witam
U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-DFA7E9.18105630072012news.atman.pl...
A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W szczegolnosci na addresss book?
oczywiscie, kazdy klawisz, odnosnie do Inbox:
Menu->Funkcje klaw.->Kl.funkcyjne->W prawo->(Opcje)->Zmiana->/wybrac i zatwierdzic - mozliwa kazda funkcja/

[...]
oczywiscie, bez problemu:
Menu->Kontakty->(Opcje [pod lewym funkcyjnym])->Wiêcej->Ustawienia->Filtr domyslny -> /zmienic na np. Pamiec telefonu/-> (opcje [pod lewy funkcyjny])-> Zapisz

Czy moze ja cos zle robie?
-- TA
tel. mam od 2007 i do dzisiaj zadnych problemow:)

Z.

Data: 2012-07-31 05:13:27
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 30.07.2012 Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisał/a:

Menu->Kontakty->(Opcje [pod lewym funkcyjnym])->Więcej->Ustawienia->Filtr domyslny -> /zmienic na np. Pamiec telefonu/-> (opcje [pod lewy funkcyjny])-> Zapisz

O kurczę, nigdy tego nie doklikałem. Ale wtopa :-)

Zatem niniejszym bardzo przepraszam za dezinformacjÄ™.

Data: 2012-07-31 23:27:05
Autor: Zdzislaw J
Siemens i Benq-Siemens

U¿ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:jv7phn$3p7$1dont-email.me...
Dnia 30.07.2012 Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisa³/a:

O kurczê, nigdy tego nie doklika³em. Ale wtopa :-)

I s68 jest moim ulubionym tel. jeszcze z jednego powodu. Albowiem po "uaktywnieniu" serwisowego menu "Developer" przy pomocy kodu serwisowego daje mi mozliwosc (z naciskiem na MI) wyboru jaki kodek dziwieku bedzie uzywany przez polaczenie tel-bts.
W dzisiejszych zatloczonych sieciach bts-y "proponuja" tel. oczywiscie kodeki "ozczedne" co przeklada sie na komfort rozmowy, a moj s68 (po moim wylaczeniu wiekszosci kodekow w menu) "mowi" bts-owi - ten kodek nie, ten takze nie, i ten...
ktory dzisiejszy nowoczesny tel. posiada mozliwosc sterowania wyborem kodekow?? i innymi funkcjami?? dzisja to tel ma miec klawisz "ubie to"
dzisiaj nikomu juz nic nie mowi AMR FR/ HR, EFR, GSM FR...
aaa.. jeden z operatorow wybitnie nie cierpi AMR-ow
 tak sie rozgadalem.... robie sie chyba za stary.

Z.

Data: 2012-08-01 05:32:26
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 31.07.2012 Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisał/a:

[...]

No "to je dobre". Ale można jeszcze mówić o komforcie rozmowy
przy tak cichym dźwięku w słuchawce? W cichym otoczeniu ujdzie,
ale na ulicy co- głośnomówiący mam włączać? Instalowałem patcha
(różnica niewielka), z wymianą głośniczka dałem sobie spokój.

No i na S68 niestety nie posłucham audiobooków, choć trochę
książek tekstowych przeczytałem (via microreader).

ktory dzisiejszy nowoczesny tel. posiada mozliwosc sterowania wyborem kodekow?? i innymi funkcjami?? dzisja to tel ma miec klawisz "ubie to"

Bo dzisiejsze telefony są robione dla trzynastolatków, niestety.
Dla "świadomych userów" się nie opłaca...

Data: 2012-08-01 11:06:13
Autor: Zdzislaw J
Siemens i Benq-Siemens

U¿ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:jvaf19$shh$2dont-email.me...
Dnia 31.07.2012 Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisa³/a:
daje mi mozliwosc (z naciskiem na MI) wyboru jaki kodek dziwieku bedzie
uzywany przez polaczenie tel-bts.

No "to je dobre". Ale mo¿na jeszcze mówiæ o komforcie rozmowy
przy tak cichym d¼wiêku w s³uchawce? W cichym otoczeniu ujdzie,
ale na ulicy co- g³o¶nomówi±cy mam w³±czaæ? Instalowa³em patcha
(ró¿nica niewielka), z wymian± g³o¶niczka da³em sobie spokój.

coz, borykalem sie z tym przez kilka dni - s68 nie ma nigdzie w menu ustawienia pozimu glosnosci sluchawki. Ta opcja "magicznie" pojawia sie dopiero i tylko podczas prowadzenia rozmowy - dla mnie wystarczajaca jest glosnosc 4/5 :)

Z.

Data: 2012-08-01 11:17:04
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 01.08.2012 Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisał/a:

[...]

Na to wpadłem, u mnie 5/5 było za cicho. Może i mój głośniczek
był felerny, choć w kilku recenzjach S68 (niestety linków nie pomnę) narzekano na to.

Data: 2012-07-31 12:03:50
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <50170f6c@news.home.net.pl>,
 "Zdzislaw J" <krenozyl@polbox.com> wrote:

> [...]

> Czy moze ja cos zle robie?
> -- > TA
tel. mam od 2007 i do dzisiaj zadnych problemow:)

Qrde. U mnie tego nie ma. A jak doklikalem sie w innym miejscu pojawia sie komunikat ze 'nie moge modyfikowac tego klawisza'.
--
TA

Data: 2012-07-31 22:36:17
Autor: Zdzislaw J
Siemens i Benq-Siemens
witam
U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-B108C5.12035031072012news.atman.pl...
> [...]

Qrde. U mnie tego nie ma. A jak doklikalem sie w innym miejscu pojawia sie komunikat ze 'nie moge modyfikowac tego klawisza'.
byc moze uzywasz "brandowanego" softu. Ja nie cierpie ich wiec pierwsza rzecz to bylo wgranie "golego" v47

i moja mala pomylka, prawidlowo powinno byc:
 Menu->Ustawienia->Funkcje klaw.->Kl.funkcyjne->W prawo->(Opcje)->Zmiana->/wybrac i zatwierdzic - mozliwa kazda funkcja/

w fabrycznym sofcie jedyny klawisz dla ktorego "Funkcji wybranego klawisza nie mozna zmieniac!" to dolny z dzojstika:) (...Funkcje klaw.->Kl.nawigacyjny->W dol ) - jest pod niz "zaspawana" ksiazka telefoniczna.

Z.

Data: 2012-08-01 05:23:49
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
[...]

A udało Ci się przypisać coś klawiszowi 3 (trzy), innego niż
"najczęściej używane" z książki? No i 1 (jeden) innego
niż poczta głosowa? (choć akurat to poniekąd tradycyjne i zrozumiałe).

Bo może źle pamiętam (a nie chce mi się znów z szafy go
wygrzebywać)...

Data: 2012-08-01 11:08:45
Autor: Zdzislaw J
Siemens i Benq-Siemens

U¿ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:jvaeh5$shh$1dont-email.me...
[...]

A uda³o Ci siê przypisaæ co¶ klawiszowi 3 (trzy), innego ni¿
"najczê¶ciej u¿ywane" z ksi±¿ki? No i 1 (jeden) innego
ni¿ poczta g³osowa? (choæ akurat to poniek±d tradycyjne i zrozumia³e).

numeryczne dokaldnie jak tak jak piszesz.

Z.

Data: 2012-09-12 13:13:46
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <501841c8@news.home.net.pl>,
 "Zdzislaw J" <krenozyl@polbox.com> wrote:

byc moze uzywasz "brandowanego" softu. Ja nie cierpie ich wiec pierwsza rzecz to bylo wgranie "golego" v47

A sam to robiles?
Jaki soft i sprzet jest do tego potrzebne? Czy jest jakas czytelna strona z opisem? Mam juz dosc tego Oranga :-(
--
TA

Siemens i Benq-Siemens