Siemens i Benq-Siemens

Data: 2012-07-27 08:02:43
Autor: J.F.
Siemens i Benq-Siemens
Dnia Fri, 27 Jul 2012 02:39:11 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
Ostatnio wpadl mi rece (dostalem w prezencie) telefon Siemens-Benq S68. Jako milosnik starych Siemensow nawet sie ucieszylem. Ten Benqowy soft nic a nic nie przypomina starego Siemensowego. Dla mnie jest wyjatkowo nieergonomiczny. Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?
Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.

S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.

Nieduzo numerkow zostalo..

J.

Data: 2012-07-27 12:06:21
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <7owroarlddx4.197zmxotvzmwq$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.

S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.

Mhm. Myslalem raczej o M75, ME75, M81.

Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.
--
TA

Data: 2012-07-27 13:38:07
Autor: J.F
Siemens i Benq-Siemens
Użytkownik  Titus_Atomicus-5C2609.12062027072012@news.atman.pl...
Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

Bo to juz moze byc dziecko tajwanskich programistow, tylko sprzedawane pod dumna marka Siemens (tzn B-S).

I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich poprzednich produktow".

J.

Data: 2012-07-27 14:37:59
Autor: Titus Atomicus
Siemens i Benq-Siemens
In article <jutuj2$5cr$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich poprzednich produktow".

No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi mnie modelami - M75, ME75, M81
--
TA

Data: 2012-07-27 14:59:21
Autor: J.F
Siemens i Benq-Siemens
Użytkownik Titus_Atomicus
No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi mnie modelami - M75, ME75, M81

Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

J.

Data: 2012-07-28 05:29:54
Autor: Dominik & Co
Siemens i Benq-Siemens
Dnia 27.07.2012 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

E, hobby jak wiele innych :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-08-07 19:36:39
Autor: AL
Siemens i Benq-Siemens
W dniu 2012-07-27 12:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak
jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

zawsze mialem Siemensy, S68 byl ostatnim.
I u mnie menu S68 jak najbardziej przypominalo siemensowskie.
Tel. byl z Ery (wiem, ze Orange wgrywalo wlasny soft - wiec moze tu jest problem?)

--
pozdr
Adam (AL)

Siemens i Benq-Siemens