Siemoniak jak Sikorski

Data: 2014-10-27 18:05:45
Autor: u2
Siemoniak jak Sikorski
obaj mieliby u mnie plusa gdyby sie nie wycofywali rakiem z wywiadow, ktorych udzielili:)

http://niezalezna.pl/60840-siemoniak-jak-sikorski-kolejny-nieautoryzowany-wystep-polityka-po-w-zachodnich-mediach

Wystarczy, że któryś z wysoko postawionych polityków Platformy Obywatelskiej porozmawia z innymi mediami niż „zaprzyjaźnione”, a natychmiast musi swoje wypowiedzi prostować. Kolejnym po Radosławie Sikorskim jest szef MON Tomasz Siemoniak. I znów, jak w przypadku marszałka Sejmu, pojawia się kwestia autoryzacji wypowiedzi.

W ubiegłym tygodniu Radosław Sikorski mało wiarygodnie próbował tłumaczyć się ze swojej wypowiedzi dla Politico. W wywiadzie udzielonemu portalowi przyznał, że w 2008 r. Władimir Putin złożył Donaldowi Tuskowi propozycję rozbioru Ukrainy. Marszałek Sejmu wykręcał się później, że tekst był nieautoryzowany, następnie stwierdził, że autor tekstu dokonał nadinterpretacji, a według ostatecznej wersji, zawiodła go pamięć i spotkania Tuska z Putinem w Moskwie nie było w ogóle.

Teraz bajki o braku autoryzacji zaczyna opowiadać wicepremier i minister obrony narodowej Tomasz Siemoniak. Jak informowaliśmy, Siemoniak powiedział agencji Associated Press, że Polska przerzuci tysiące żołnierzy w kierunku swojej wschodniej granicy. Jak dodał, więcej wojska na wschodzie jest potrzebne ze względu na konflikt w sąsiedniej Ukrainie.

Kiedy tylko słowa Siemoniaka dotarły do Polski, ten zaczął się ze wszystkiego wycofywać. „Doposażyć te jednostki. Ani w Siedlcach, ani do AP nie mówiłem o liczbach żołnierzy, bo to nie jest ustalone” – napisał na Twitterze.

„Wiedząc, że w amerykańskich mediach nie ma autoryzacji, nie mówiłem nic ani o tysiącach, ani setkach żołnierzy” – tłumaczył się szef resortu obrony.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-28 03:06:59
Autor: MarkWoydak
Siemoniak jak Sikorski

obaj mieliby u mnie plusa gdyby sie nie wycofywali rakiem z wywiadow,
ktorych udzielili:)

Np tego: http://www.youtube.com/watch?v=IkqMi-0IPjo

MW

Siemoniak jak Sikorski