Siemoniak się wypowiedział !!!

Data: 2015-07-08 11:08:44
Autor: szklanynocnik
Siemoniak się wypowiedział !!!
 użytkownik z napisał:

Czy tak mu się "chlapnęło" czy to może zwrot w propagandzie PO?

Pewno się przesłyszałeś.

A tymczasem u Kukiza:
O tym, co napisano w artykule również mówiłem funkcjonariuszce Kraśki i Systemu- Pani Oraczowej... Ale oczywiscie ważniejsze są "njusy" o marihuanie
Bo po jaką cholerę mówić Narodowi np. o tym, że Polska jest w pierwszej dwudziestce państw świata pod względem WYPROWADZANIA z nich kapitału? Że wśród członków UE zajmujemy w tej "konkurencji" pierwsze miejsce? Po co uświadamiac Obywateli, że w latach 2008-2012 wyprowadzono z Polski 46 MILIARDÓW dolarów? Lepiej o in vitro i marysce. "Kukiz nie ma programu!"... W tym należy upewniać odbiorców Ich taktyka: "ciemnota da się wkręcić i wydoić do końca"....
Dobrych snów

I Stonoga:
Andrzej Ślepokura brat Prokuratora Dariusza Ślepokury (były rzecznik prokuratury okręgowej w Warszawie)jest poszukiwany listem gończym wydanym przez Prokuraturę w Chełmie za przestępstwa o charakterze paliwowym na kwotę 1.500.000 zł.
List gończy wbrew zarządzeniu prokuratora prowadzącego śledztwo nie został nigdzie opublikowany albowiem wiadomo, że braciszek przebywa w Anglii.
Najdziwniejsze w sprawie jest to, że Dariusza Ślepokurę przeniesiono do innej prokuratury-tej samej która bada sprawę pozyskania środków na zakup willi w Michałowicach pod Warszawą, za którą biedny prokurator zapłacił jedyne 1.500.000 złotych.

Data: 2015-07-08 11:13:34
Autor: szklanynocnik
Siemoniak się wypowiedział !!!
A tymczasem u Tymińskiego:
http://www.rzeczpospolita.com/

Zmiana poglądów, PIS już jest zły, a Kukiz to ten dobry:)

Data: 2015-07-09 11:11:16
Autor: z
Siemoniak się wypowiedział !!!
W dniu 2015-07-08 o 20:08, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Pewno się przesłyszałeś.

Nie przesłyszałem się. W prorządowej telewizji usłyszałem jak się Siemoniak obraził za pomówienia i powiedział to co każdy normalny człowiek wie i rozumie.
Brawo dla tego pana :-)

Siemoniak się wypowiedział !!!