Siena - kabel anteny radiowej

Data: 2011-06-09 12:33:20
Autor: Piotrne
Siena - kabel anteny radiowej
Witam,

od pewnego czasu miałem problemy z odbiorem radiowym w Sienie.
Wyjąłem radyjko, zmierzyłem - nie ma połączenia między
kabelkiem antenowym a anteną na dachu. Próbowałem podłączyć
po prostu krótki drut jako antenę, ale po uruchomieniu
silnika zakłócenia są tak duże, że słychać tylko pisk.
Wobec tego mam pytanie: czy da się jakoś to naprawić?
Jak dostać się do tego kabla - czy muszę rozkręcać całe
nadwozie?

P.

Data: 2011-06-09 12:40:38
Autor: Michał Gut
Siena - kabel anteny radiowej
u ciebie bedie pewnie tak jak w wiekszosci aut jesli masz antene na dachu.
kup nowa dobra antene (dobra bo tanie zazwyczaj maja przy krotkie kable.
odkrec slupek prawy przedni, odkrec oslony p.sloneczne i ew rączki kierowcy i pasazera (przy dachu).
odegniesz dzieki temu podsufitke troche i zobaczysz zatrzaski trzymajace kabel.
wyjmij go i poloz nowy. nie bedzie raczej koniecznosci wyjmowania dechy - u mnie pieknie weszlo wszystko obok deski.
odkrec stara antene od dachy i zamontuj nowa. zwroc uwage na ew korozje przy mocowaniu anteny. jak jest to zabezpiecz to (papiuer scierny, farba, doba na wyschniecie).
zamontuj nowa antene i poloz nowy kabel tak jak szedl oryginalny.

gotowe:) 2h roboty jak robisz to za pierwszym razem.

Data: 2011-06-10 23:40:00
Autor: Piotrne
Siena - kabel anteny radiowej
gotowe:) 2h roboty jak robisz to za pierwszym razem.

Dziękuję! Spróbuję, chociaż 2h oznacza, że prosto nie będzie...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-06-12 17:15:05
Autor: Michał Gut
Siena - kabel anteny radiowej
Dziękuję! Spróbuję, chociaż 2h oznacza, że prosto nie będzie...

jest calkiem prosto ale za pierwszym razem ogladasz jak to jest zrobione i po prostu poruszasz sie ostroznie by czegos nie spitolic

Siena - kabel anteny radiowej