Siepacze Donalda w akcji.

Data: 2009-06-09 11:23:25
Autor: zbig
Siepacze Donalda w akcji.
Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.
Ze szczególonym uwględnieniem inspiracji ze strony najwyższych czynników.
Zdaje się, ze niektórzy z was już wiedzą kto za tym stoi.
W mojej opinii sugestie, że stoi z  tym PO sa mało prawdopodobne.
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić nikogo konkretnego z PO organizującego taka akcję.
To w końcu musiałoby sie wydać i ktoś, kto za tym stałby, byłby udupiony.
Poza tym p. Cugier to karta już zgrana i zapopmniana , gwiazda jednego tygodnia, nie byłaby warta takiego ryzyka.

Data: 2009-06-09 10:51:28
Autor: iaforek
Siepacze Donalda w akcji.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.

Socjotechnika i propaganda PO w wyniku której, wykształciuchy skaczą i cieszą się jak małpy gdy ludzie PO obrażają np. prezydenta RP. Przez PO, poziom polityki i dyskusji sięgnął dna ale... twardowgłowy elektorat PO nie widzi, że im się robi wodę z mózgu i za wszystko co "złe" obwiniają "kaczorów".
Znalazło się kilku bezmózgów (wykształciuchów lub/i kryminalistów) - wiadomo, postępowy elektorat PO. Taki co to swój głos bardzo odpowiedzialnie oddał na takich kandydatów jak p. Hibner(!) lub na Bogdana Marcinkiewicza(!). Tak czy siak, bezmózgowy elektorat PO, ogłupiony platformerską propagandą o nadludziach (w przeciwieństwie do np. dyplomatołków czy innych obraźliwych stwierdzeń Bartoszewskiego, Palikota czy Niesiołowskiego), europejczykach etc. postanowił wziąć sprawy w swojej ręcę.
Taka oddolna inicjatywa ogłupionego elektoratu PO. Tak samo jak zwykłym Niemcom nikt nie musiał dawać rozkazów do bicia czy mordowania Żydów. Propaganda zrobiła swoje.

Ze szczególonym uwględnieniem inspiracji ze strony najwyższych czynników.

Propaganda PO. Ciągłe obrażanie kogokolwiek kto jest zwolennikiem PiS.

Zdaje się, ze niektórzy z was już wiedzą kto za tym stoi.

Propaganda PO.

W mojej opinii sugestie, że stoi z  tym PO sa mało prawdopodobne.

Zgadza się. Nie stoi za tym jedna czy nawet wiele osób z PO. Nikt nie wydał rozkazu. "Oprawcy" sami wiedzieli co mają zrobić.

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić nikogo konkretnego z PO organizującego taka akcję.

Ja też nie.

To w końcu musiałoby sie wydać i ktoś, kto za tym stałby, byłby udupiony.
Poza tym p. Cugier to karta już zgrana i zapopmniana , gwiazda jednego tygodnia, nie byłaby warta takiego ryzyka.

Moja teoria jest taka (opieram się na donoszeniach prasowych):

W piątek, ktoś _nastraszył_ aktorkę. Być może została _delikatnie_ poturbowana (np. delikatnie popchnięta etc.)
Dowiedział się o tym sztab PiS i postanowił sprawę wykorzystać i nagłośnić. Dlatego sprawę zgłoszono na policję z kilkugodzinnym opóźnieniem.
PiS chciało zrobić podobny manewr jak PO. Pamiętacie tą rozpłakaną konferencyjkę sprzed poprzednich wyborów parlamentarnych? Jako, że w mediach promowana była i jest platforma, tamtą sprawę nagłośniono (co ciekawe nikt nikogo wtedy nie pobił, nikomu nie grożono ale ciemny lud, elektorat PO to kupił). Teraz gdy skala agresji zdecydowanie urosła, próbuję się sprawę bagatelizowć lub przypisać PiSowi! W myśl propagandy PO (jakże podobnej do propagandy komunistycznej) - za wszystko co złe odpowiada PiS (za komuny: opozycja, Amerykanie etc. Kto rozrzucił stonkę ziemniaczaną?) Ewentualnie można skorzystać z innej zagrywki propagandowej (jakże lubianej za PRL, a obecnie powielanej przez PO): aktorka pobiła się sama!
Obawiam się, że jak tak dalej pójdzie to faktycznie narodzi się jakiś oddolny ruch Tuskjungend.

--
iaforek

Data: 2009-06-09 05:39:39
Autor: Mariusz Merta
dziekuje panu za krotka i wyczerpujaca analize
rzeczywiscie, warto zauwazyc, ze w czasach hitlera wystarczylo
poluzowac cugle praworzadnosci i ruszyla inicjatywa oddolna...
podobny efekt wczesniej i pozniej mozna bylo zauwazyc w Poludniowej
Afryce jak traktowano kolorowych...rzad po prostu poluzowal pewne
prawa zas ludzie brali sprawy we wlasne rece...
zastanawiajaca jest napastliwosc ludzikow sympatyzujacych z po...
sam wielokrotnie przez to przechodzilem, lacznie z impuotowaniem mi
sluchania grzybowej stacji radiowej z Torunia...
problem w tym, ze mieszkam tu gdzie mieszkam...i nijak nie moge
sluchac tej stacji...na rzeczowe pytanie jak ja jej moge sluchac to
rzucaja haslo, ze kablowka etc.... znowu problem w tym, ze w ogole nie
uzywam tv...no prawie w ogole...czasem kanaly historyczne czy naukowe
ale tez zaczynaja mnie wkurzac bo nawet popularyzacja nauki zaczyna
szukac sensacji i poklasku...
w kazdym razie gratuluje zwiezlosci i logiki...
ciekawe kto nastepny oberwie od "nieznanych sprawcow" sp. Kisiel tez
pare razy oberwal... widac, ze sluzby schodza na psy, skoro bija
kobiety...

Mariusz Merta

Data: 2009-06-09 15:17:27
Autor: zbig
dziekuje panu za krotka i wyczerpujaca analize

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci
[...]
Gdybys ogladal to bys zoboczyl jak potrafi byc agresywny "wsciekly moher".
Poza tym ja tez nie wierze w "nieznanych sprawców", tu jednak mam powazne
watpliwosci czy jacys "sprawcy" w ogóle byli.
Jesli nie poznamy wyników obdukcji a gotów jestem sie zalozyc , ze do niej
nie dojdzie, to sprawe mozna zamknac.

Data: 2009-06-09 18:57:00
Autor: iaforek
dziekuje panu za krotka i wyczerpujaca analize
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Gdybys ogladal to bys zoboczyl jak potrafi byc agresywny "wsciekly moher".

Gdybyś bezgranicznie nie wierzył w to, co Ci telewizja pokazuje to może przejrzałbyś na oczy.
Często w TV sytuację są celowo wyrwane z kontekstu.
Kiedyś przed wyborami Janusz Korwin-Mikke udzielał wywiadu (chyba) dla TVP. Dziennikarzyna w kółko zadawał mu jakieś idiotyczne pytanie. Gdy JKM wreszcie nie wytrzymał i przerwał wywiad, zgadnij co pokazała TV!? Z kilkuminutowego materiału zrobili pięciosekundowe: "Oszołom" JKM ucieka sprzed kamery! Z tego co pamiętam, wygrał sprawę w sądzie za ten numer.

[...]

W wieczornych wiadomościach było podane, że jednak obdukcja była. Choć zgadzam się. Wątpie, aby coś wielkiego wykazała. Tak jak wcześniej napisałem, przypuszczam, że gdy doszło do ataku nie był on aż tak brutalny. Były wyzwiska, może jakieś popchnięcia, nic zagrażającego życiu. Jeżeli szedłbyś ulicą, a ktoś obrzucił Ciebie kamieniami i _nie_ trafił to czy szedłbyś od razu na obdukcję? Wątpie. Pewnie, policji od razu też byś nie powiadomił. Co nie zmienia faktu, że za czasów gdy rządził PiS takie zachowanie (wyzwiska i pobicia przeciwników politycznych) nie miały nigdy miejsca. PO i media nie zostawiłby suchej nitki na PiSie. Dalej podtrzymuję opinie, że gdy PiS dowiedział się o sprawie to postanowił ją nagłośnić i rozdmuchać. Z przepychanki na ulicy zrobiło się brutalne pobicie. Platforma po raz kolejny się podkłada, ale jej machina propagandowa działa perfekcyjne. Coś na pewno wymyślą.
Coś zaś do czasu zdarzenia. Jeżeli stałby za tym PiS to dlaczego nie stało się to na kilka dni przed wyborami? Tak dla przypomnienia. Czyżbyś zapomniał jak PO tworzyła atmosferę starchu przed PiSem (propaganda skutecznie podtrzymywana, aż do teraz):
http://www.youtube.com/watch?v=fGQakT9AG7U
Na cztery dni przed wyborami mamy "niewinną" posłankę "zaszczutą" przez "kaczorów". Telewizja dała oczywisty przekaz. Mamy nawet aktorkę, która płacze na zawołanie! Przy czym, nikt jej nie bił, nikt nie groził. No ale wyborcy PO po raz kolejny dostali porcję "jedynie słusznej rzeczywistości". Teraz mamy zdarzenie, które nie pasuję do "platformerskiej rzeczywistości" więć trzeba je jakoś zdewaluować - czy doszło do ataku w piątek czy w sobotę, może pobiła się sama, może to zrobił PiS (a jakże!, wszystko co złe to "kaczory") etc. etc. Patrząc jak np. toczy się sprawa Sawickiej (dwa lata minęły a sprawa dalej się ciągnie po sądach!), bardzo wątpie abyśmy doczekali się jakiegoś finału tego wydarzenia przed kolejnymi wyborami parlamentranymi. Być może nigdy sprawcy nie zostaną odnalezieni... co jest bardzo na rękę PO. Za kilka dni pewnie będzie jakiś przełom. Propagandziści w PO pracują intensywnie. Kto to teraz będzie? Palikot? Niesiołowski? Bartoszewski? Może zapomniana Pitera? Czuję, że za kilka dni objawią kolejny "skandal" z udziałem PiS! W ostateczności zrobią kolejny seans nienawiści....

--
iaforek

Data: 2009-06-09 17:16:31
Autor:
Siepacze Donalda w akcji.
On Tue, 9 Jun 2009 10:51:28 +0000 (UTC), "iaforek"
<iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): > Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.
Socjotechnika i propaganda PO w wyniku której, [litosciwie wyciete]

 niezle to sobie wykombinowales. dobrze wiesz, ze to robota
 "spin-doktorow" z pisu i zyciowa rola upadlej aktoreczki.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 19:11:34
Autor: iaforek
Siepacze Donalda w akcji.
 niezle to sobie wykombinowales. dobrze wiesz, ze to robota
 "spin-doktorow" z pisu i zyciowa rola upadlej aktoreczki.

Oczywiście....

Przypomnę Ci inną rolę, innej updałej (nawet nie aktoreczki). Ta to dopiero odegrała życiową rolę! Pomimo, że nikt jej nie groził, nikt nie bił, ot została przyłapana na gorącym uczynku. Nawet łzy na zawołanie uroniła. Chyba pamiętasz?

Data: 2009-06-09 12:20:40
Autor: iaforek
Siepacze Donalda w akcji.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
To w końcu musiałoby sie wydać i ktoś, kto za tym stałby, byłby udupiony.

Zauważyłem pewną prawidłowość w "logice" osób opowiadających się po stronie PO (czyżby wszyscy dostali "przekaz dnia" z centrali PO z jedynymi słusznymi interpretacjami wydarzeń?).
Jednym z koronnych argumetnów jest to, że nikt związany z platformą nie mógł pobić aktorki gdyż, gdyby sprawa wyszła na jaw oznaczałoby to poważny cios dla PO. Jedynie PiS może na tym zyskać.
Spójrzmy na to jednak z innej strony: jeżeli byłaby to sprawka PiS, fałszywe zeznanie, czy samopobicie się aktorki byłby to poważny cios dla PiS, na którym zyskałaby Platforma. Powstaje pyatnie: dlaczego PO nie zależy na wyjaśnieniu sprawy? Czyżby platformerscy propagandziści potrzebowali więcej czasu na wymyślenie jak odwrócić kota ogonem? Ze stoczniami robili uniki przez kilka dnia, aż wreszcie coś wymyślili. Ciekawe co teraz wymyślą.

I na koniec, jak "cudownie" działa polska policja! Był telefon ale... nie było zgłoszenia! "Piękna" logika. Następnym razem, jak ktoś zostanie napadnięty to będzie musiał sam złapać bandziorów. Inaczej, policja przyjedzie, powie, że zgłoszenie było ale nie ma sprawców więc nikogo nie złapali!

http://www.rp.pl/artykul/2,317625_Policja__Aktorka_dzwonila__ale_nie_zglosila.html

--
iaforek

Data: 2009-06-09 16:48:53
Autor: naprany jak kruk!
Siepacze Donalda w akcji.
Tue, 9 Jun 2009 12:20:40 +0000 (UTC), w <h0lk2o$414$1@inews.gazeta.pl>,
"iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(-a):

Powstaje pyatnie: dlaczego PO nie zależy na wyjaśnieniu sprawy?

a co tu wyjasniac ?
zaczepili ja lumpy a umyslowo uposledzeni pisiory juz szukaja agentow i szarych
sieci hehehe

a gdyby to zrobil ktos z pis to i tak do nastepnych wyborow wszyscy o tym
zapomna

szkoda czasu na kociaka
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 12:36:10
Autor: awe
Siepacze Donalda w akcji.
Zwykle lumpy szukajace draki. Nie skopaliby jej gdyby nie darla mordy. Cos im tam odparsknela, a poniewaz byly to osoby o niskim ego wiec aby sie bronic gdy kobieta ich osmiesza - skopali jej tylek. Tacy rycerze jednej butelki taniego wina. Wyborcy PO
awe

Data: 2009-06-09 14:24:57
Autor: Krzysztof
Siepacze Donalda w akcji.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0l9i6$urh$1news.task.gda.pl...
Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.
Ta sytuacja jest tak samo podejrzana jak "atak bombowy" gejbombera i "ataki bombowe" na Ziobre - bardzo przydatne samym zainteresowanym.

K.

Data: 2009-06-09 12:37:12
Autor: iaforek
Siepacze Donalda w akcji.
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
> [...]
Ta sytuacja jest tak samo podejrzana jak "atak bombowy" gejbombera i "ataki bombowe" na Ziobre - bardzo przydatne samym zainteresowanym.

Nie wierzę! Dosłownie przed chwilą to opisałem :) Zacytuję tylko fragment:
[...]

Polecam przeczytać całość. Smutne ale prawdziwe.

--
iaforek

Data: 2009-06-09 14:58:36
Autor: awe
Siepacze Donalda w akcji.
Nie wymagaj od nich logiki. W ich mysleniu brak jest szerszej perspektywy. Wygodnie jest to im poukladac po swojemu. Cos jak z Sekula - o ile pamietam to ten ktory sobie 2 lub 3 razy strzelil w leb popelniajac niby samobojstwo. Kto chcial to uwierzyl i bylo po sprawie. Niedawno dopiero wyszlo ze byl uwiklany w jakies lewe interesy na poziomie stosunkow mafijnych. No ja w kazdym badz razie nie znam przypadku w ktorym samobojstwo mozna dokonac jakby 2 razy czyli jeden raz posmiertnie.
awe

Data: 2009-06-09 17:16:31
Autor:
Siepacze Donalda w akcji.
On Tue, 9 Jun 2009 11:23:25 +0200, "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.[...]

 nikt. aktoreczka zagrala swoja zyciowa role.
 niestety, nie bylo owacji na stojaco. jakby bylo
 malo tego ziobro, byly ulubieniec prezesa zasunal mu kopa.

   --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:34:08
Autor: awe
Siepacze Donalda w akcji.

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8fus259hhdl2tv3q4gpcg9dobom304mok94ax.com...
[...]

hesk jak ja bym cie kopnal w dupe to myslisz ze automatycznie stalbys sie aktorem?
awe

Siepacze Donalda w akcji.