Siepacze Donalda w akcji.

Data: 2009-06-09 14:24:57
Autor: Krzysztof
Siepacze Donalda w akcji.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0l9i6$urh$1news.task.gda.pl...
Czekam na pomysły, kto jest winien pobicia aktorki.
Ta sytuacja jest tak samo podejrzana jak "atak bombowy" gejbombera i "ataki bombowe" na Ziobre - bardzo przydatne samym zainteresowanym.

K.

Data: 2009-06-09 12:37:12
Autor: iaforek
Siepacze Donalda w akcji.
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
> [...]
Ta sytuacja jest tak samo podejrzana jak "atak bombowy" gejbombera i "ataki bombowe" na Ziobre - bardzo przydatne samym zainteresowanym.

Nie wierzę! Dosłownie przed chwilą to opisałem :) Zacytuję tylko fragment:
"Zauważyłem pewną prawidłowość w "logice" osób opowiadających się po stronie PO (czyżby wszyscy dostali "przekaz dnia" z centrali PO z jedynymi słusznymi interpretacjami wydarzeń?).
Jednym z koronnych argumetnów jest to, że nikt związany z platformą nie mógł pobić aktorki gdyż, gdyby sprawa wyszła na jaw oznaczałoby to poważny cios dla PO. Jedynie PiS może na tym zyskać. (...)".

Polecam przeczytać całość. Smutne ale prawdziwe.

--
iaforek

Data: 2009-06-09 14:58:36
Autor: awe
Siepacze Donalda w akcji.
Nie wymagaj od nich logiki. W ich mysleniu brak jest szerszej perspektywy. Wygodnie jest to im poukladac po swojemu. Cos jak z Sekula - o ile pamietam to ten ktory sobie 2 lub 3 razy strzelil w leb popelniajac niby samobojstwo. Kto chcial to uwierzyl i bylo po sprawie. Niedawno dopiero wyszlo ze byl uwiklany w jakies lewe interesy na poziomie stosunkow mafijnych. No ja w kazdym badz razie nie znam przypadku w ktorym samobojstwo mozna dokonac jakby 2 razy czyli jeden raz posmiertnie.
awe

Siepacze Donalda w akcji.