Sierakoskie 2010:)

Data: 2019-06-17 10:26:26
Autor: Bytomir Szimoza
Sierakoskie 2010:)
Żem trafił na oryginał tego performęsu Berlińskiego  bodaj z 2012r
którego to kawałki były na YT, ale zniknęły.
Here is my pro­posal for changes in Poland:? 1. Polish cit­i­zen­ship to all immi­grants! ?2. Reintegration tax to cover the costs of mov­ing 3.3 mil­lion Jews to Poland! ?3. Hebrew as the sec­ond offi­cial lan­guage in Poland!? 4. Dismissal notice of the Polish state con­cern­ing the con­cor­dat with the Vatican state -?each reli­gious insti­tu­tion should act on the same level! ?5. Minorities House instead of Senate in Polish Parliament!

Once again I wish you ties and imagination!

http://www.jrmip.org/

Niech Patryk Vega  może co zaczerpnie do swojego filmu o polityce, kto wie
może nawet tefaueny puszczą:)

Data: 2019-06-17 16:08:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Sierakoskie 2010:)
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2019 19:51:55 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
[...]

No wiesz Bytek? Sierakowski nawet nie próbuje udawać poważnego polityka jak
robi to elitka POPiS. Nie kryje się ze swoim spiedroleniem, a film Vegi ma być
o czymś zupełnie innym ZTCW - o tych, którzy robią wariata z Narodu, nie tam
qhva z siebie.

Data: 2019-06-18 09:57:07
Autor: Bytomir Szimoza
Sierakoskie 2010:)
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Być czy mieć, oto jest pytanie.

Za peło nie widziałem ani tego pierwszego, ani drugiego.

Nie mogę mieć żalu do pisiorstwa o lanie wody, bo sam mówiłem
że peło słabo się reklamuje. Chyba coś i u peło drgnęło, bo Trzaskoski
właśnie zaczął się reklamować.

Data: 2019-06-18 12:15:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Sierakoskie 2010:)
W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 18:57:08 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]

Nie mogę mieć żalu do pisiorstwa o lanie wody, bo sam mówiłem
że peło słabo się reklamuje. Chyba coś i u peło drgnęło, bo Trzaskoski

Sierakowski to ani PełO ani PiSiorstwo, więc o jakiej cholerze mowa?
Dwie czołowe partie polityczne robią chuja ze wszystkich Polaków, pozostałe zaś włącznie z w/w Sierakowskim - tylko z własnych członków.
Jak na razie, przynajmniej.

Data: 2019-06-18 22:38:55
Autor: Cutivate
Sierakoskie 2010:)
W dniu 2019-06-18 o 21:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kim jest p. Sierakowski można sobie obejrzeć tutaj https://artmuseum.pl/pl/archiwum/archiwum-7-berlin-biennale/1980/112576

Data: 2019-06-18 15:23:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Sierakoskie 2010:)
W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 22:38:58 UTC+2 użytkownik Cutivate napisał:

> [...]
> Jak na razie, przynajmniej.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przecież widziałem. Nikim poważnym, jak ci wszyscy pajace "intelektualiści"
tam zgromadzeni. O budowaniu tej całej Judeopolonii marzą już od dawna,
popiedrolą trochę kocopołów, rozejdą się... później podpiszą jakieś
deklaracje... rozejdą się... i tak w kółko macieju, a nawet pieniędzy
z odszkodowań (należnych czy nie, pies to drapał) im się nie uda wydębić.
Ogólnie mało szkodliwi fantaści-meshuggeners, a jeśli już, to szkodzą bardziej
interesom swoich rodaków górali spod góry Syjon niż racji stanu kraju, w którym
stanowią diasporę. No i właśnie w/w Sierakowski to jest taki typ żydowskiego proroka mniejszego
starego testamentu - szaleńca bożego, który to roztacza jakieś utopijne wizje
z obłędem w oczach jak pozostała część załogi, z utopijną myślą niszczenia
tego, co stare i zakładania w to miejsce jakiegoś królestwa biblijnej utopii,
ale właściwie to nawet nie wie, jak i pozostali uczestnicy spędu, jak to
królestwo miałoby wyglądać. Jakaś próba nie trzymających się kupy pomysłów
wyłącznie idiotycznych, czasami również ocierających się o zbrodnie, bez ładu
i składu. Skończyło się na gadaniu z pustego w próżne i na wzajemnym podłechtaniu sobie nawzajem wybujałych ego przez uczestników.

Mogę z całą świadomością powiedzieć, że w przeciwieństwie do machlojek dwóch
głównych partii politycznych ten filmik nie prezentuje żadnego zagrożenia dla
kraju nad Wisłą, on niczego nie prezentuje oprócz wzajemnych robótek ustnych
i ręcznych. Jest to czysta pornografia, którą z jednej strony podniecają się
lewacy w rodzaju jego twórców i uczestników - na zasadzie samogwałtu, z drugiej
zaś strony skrajna nacjonalistyczna samozwańcza prawica (chuj wie jak ją
nazwać...) - na zasadzie sado-maso.

Dla mnie nawet przebieg tego spędu nie był śmieszny - był wyjątkowo nudny
i wypowiedzi uczestników były jak najbardziej przewidywalne. Jeżeli to miała
być prowokacja artystyczna, to chybiła celu.

Data: 2019-06-19 09:17:11
Autor: Bytomir Szimoza
Sierakoskie 2010:)
[...]

Mniej więcej się zgadzam. Tak czy siak TYM właśnie można walić
w Sierakoskich i okolice, jako bat/bacik ten materiał nie jest
aż tak zły:)

Data: 2019-06-17 20:29:35
Autor: Pajdak
Sierakoskie 2010:)
pajac "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b3bd092-1b43-488a-8eb0-527948dd82b7googlegroups.com...

Niech Patryk Vega  może co zaczerpnie do swojego filmu o polityce, kto wie
może nawet tefaueny puszczą:)

A może TV Trwam? Albo TVPiS Info! To byłby sukces! ;-)))

--
Pajdak

Sierakoskie 2010:)