Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący

Data: 2014-01-24 18:00:39
Autor: FEniks
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący
W dniu 2014-01-24 17:47, Qrczak pisze:

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom

Dzięki, dzięki. Ja ustosunkuję się dopiero w przyszły czwartek.

Ewa

Data: 2014-01-24 18:11:57
Autor: Qrczak
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący
W dniu 2014-01-24 17:47, Qrczak pisze:

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom

Dzięki, dzięki. Ja ustosunkuję się dopiero w przyszły czwartek.

Poczekam.

jakoś mi cross nie poszedł, za szybko wysłałam

Data: 2014-01-24 18:29:29
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-24 18:11, Qrczak pisze:
jakoś mi cross nie poszedł, za szybko wysłałam

To dobrze.

Ewa

Data: 2014-03-10 18:21:02
Autor: Titus Atomicus
Sierpień w hrabstwie Osage bywa up iornie gor±cy
In article <52e29ed8$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

> Dzięki, dzięki. Ja ustosunkuję się dopiero w przyszły czwartek.

Dzis leci w Lunie [WAW], ale lektura tego watku mnie nie przekonala do ruszenia do kina...

--
TA

Data: 2014-03-12 21:16:44
Autor: Qrczak
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-03-10 18:21, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
  Qrczak<qrka@gazeta.pl>  wrote:
[...]

Twój dzień Twoja wola.

Q a prawie jak CC

Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący