Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie gorący

Data: 2014-01-24 17:47:23
Autor: Qrczak
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie gorący
Tytułem wstępu:
http://www.youtube.com/watch?v=b8Tc6hwM1dc

Film, jak to coraz częściej bywa, długi, dwie godziny, ale wciągnął. Co do fabuły, nie chcę psuć przyjemności tym, co nie widzieli, a chcą obejrzeć, powiem za to, że Amerykanie to mają nawalone w tobołkach.

Film jest niezłym koncertem postaci kobiecych, matki, trzech córek, córki córki i ciotki. Postać Violet (Meryl Streep), choć na niej zbudowana cała intryga, IMO nie jest główną, raczej Barbara spina wszystko. I w tej roli Julia Roberts dorównuje, a moim zdaniem nawet w niektórych momentach przewyższa aktorsko Meryl.
Wiele jest smakowitych momentów, najlepszy - dla mnie - scena rzucania talerzami w trakcie śmiadania ("jedz tę rybę").

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom, zwłaszcza matkom i córkom, a szczególnie takim, co uważają swoje relacje za "nie do końca prawidłowe".

Data: 2014-01-24 17:57:39
Autor: Habeck Colibretto
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie gorący
Dnia 24.01.2014, o godzinie 17.47.23, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Tytu³em wstêpu:
http://www.youtube.com/watch?v=b8Tc6hwM1dc

Film, jak to coraz czê¶ciej bywa, d³ugi, dwie godziny, ale wci±gn±³. Co do fabu³y, nie chcê psuæ przyjemno¶ci tym, co nie widzieli, a chc± obejrzeæ, powiem za to, ¿e Amerykanie to maj± nawalone w tobo³kach.

Film jest niez³ym koncertem postaci kobiecych, matki, trzech córek, córki córki i ciotki. Postaæ Violet (Meryl Streep), choæ na niej zbudowana ca³a intryga, IMO nie jest g³ówn±, raczej Barbara spina wszystko. I w tej roli Julia Roberts dorównuje, a moim zdaniem nawet w niektórych momentach przewy¿sza aktorsko Meryl.
Wiele jest smakowitych momentów, najlepszy - dla mnie - scena rzucania talerzami w trakcie ¶miadania ("jedz tê rybê").

Polecam rodzicom i doros³ym ich dzieciom, zw³aszcza matkom i córkom, a szczególnie takim, co uwa¿aj± swoje relacje za "nie do koñca prawid³owe".

Dziêki. Mia³em mieszane uczucia, zajawka mnie ze dwa miesi±ce temu
zachêci³a, ale ba³em siê, ¿e to mo¿e jakie¶ babskie psychologizowanie.
Wybierzemy siê z ¿on± (córka za ma³a :) ).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-01-24 18:14:58
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-24 17:57, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Gadania to jest du¿o. Ale i parê interesuj±cych myków te¿.
Je¶li ca³kiem siê nie przestawi³e¶ mentalnie na Hiro³sów z Marvela, zniesiesz i 'psychologizowanie'.

Wybierzemy siê z ¿on± (córka za ma³a :) ).

Córka lepiej, ¿eby nie widzia³a. Mog³aby ju¿ siê zechcieæ wyprowadzaæ.

Data: 2014-01-24 18:00:39
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-24 17:47, Qrczak pisze:

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom

Dzięki, dzięki. Ja ustosunkuję się dopiero w przyszły czwartek.

Ewa

Data: 2014-01-24 18:11:57
Autor: Qrczak
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący
W dniu 2014-01-24 17:47, Qrczak pisze:

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom

Dzięki, dzięki. Ja ustosunkuję się dopiero w przyszły czwartek.

Poczekam.

jakoś mi cross nie poszedł, za szybko wysłałam

Data: 2014-01-24 18:29:29
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-24 18:11, Qrczak pisze:
jakoś mi cross nie poszedł, za szybko wysłałam

To dobrze.

Ewa

Data: 2014-03-10 18:21:02
Autor: Titus Atomicus
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa up iornie gor±cy
In article <52e29ed8$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

> Dziêki, dziêki. Ja ustosunkujê siê dopiero w przysz³y czwartek.

Dzis leci w Lunie [WAW], ale lektura tego watku mnie nie przekonala do ruszenia do kina...

--
TA

Data: 2014-03-12 21:16:44
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-03-10 18:21, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
  Qrczak<qrka@gazeta.pl>  wrote:
[...]

Twój dzieñ Twoja wola.

Q a prawie jak CC

Data: 2014-01-28 23:29:59
Autor: Skylla
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom, zwłaszcza matkom i córkom, a
szczególnie takim, co uważają swoje relacje za "nie do końca prawidłowe".

Film, a właściwie sztuka (tyle, że sfilmowana) bardzo ciężki. Zbyt ciężki. Za duże nagromadzenie problemów, dewiacji, emocji jak na tak małą rodzinę. Tylko kilka momentów daje odetchnąć czy się uśmiechnąć.
DoceniajÄ…c Å›wietnÄ… grÄ™ aktorskÄ… wszystkich wÅ‚aÅ›ciwie postaci od MS poczynajÄ…c (IMHO Meryl jednak bije aktorsko JuliÄ™), a na Sherlocku koÅ„czÄ…c, nie mogÄ™ filmu polecić z czystym sumieniem. Po co siÄ™ tak katować? Tym bardziej, że każdy z wÄ…tków z osobna odkrywczy wÅ‚aÅ›ciwie nie jest, a razem tworzÄ…  trudno strawne danie.
W tej sytuacji trudno mi film jednoznacznie ocenić.
Kogoś może zachwycić, ale to nie byłem ja.
A już polecać film rodzicom i ich dorosłym dzieciom, hehe, lekko to podstępne jest...
S.

Data: 2014-01-30 00:43:29
Autor: Habeck Colibretto
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący
Dnia 28.01.2014, o godzinie 23.29.59, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Polecam rodzicom i doros³ym ich dzieciom, zw³aszcza matkom i córkom, a
szczególnie takim, co uwa¿aj± swoje relacje za "nie do koñca prawid³owe".
Film, a w³a¶ciwie sztuka (tyle, ¿e sfilmowana) bardzo ciê¿ki. Zbyt ciê¿ki. Za du¿e nagromadzenie problemów, dewiacji, emocji jak na tak ma³± rodzinê. Tylko kilka momentów daje odetchn±æ czy siê u¶miechn±æ.

Jestem ¶wie¿o po seansie. Rzeczywi¶ci ciê¿ki, ale mroczno-komediowych
momentów do¶æ sporo. Jednak to ¶miech przez zaci¶niête gard³o.

Doceniaj±c ¶wietn± grê aktorsk± wszystkich w³a¶ciwie postaci od MS poczynaj±c (IMHO Meryl jednak bije aktorsko Juliê),

O! To zupe³nie inna szko³a aktorska i do¶wiadczenie. MS po prostu rozwali³a
mnie t± rol±.

a na Sherlocku koñcz±c, nie mogê filmu poleciæ z czystym sumieniem.

Ja oczywi¶cie spokojnie polecam - tyle, ¿e nie wszystkim. :)

Po co siê tak katowaæ?

Je¿eli kto¶ mia³ przesrane ¿ycie, to film nie bêdzie dla niego ¿adnym
katharsis. Je¿eli czyje¶ ¿ycie by³o normalne to warto zobaczyæ, dowiedzieæ
siê, ¿e niektórzy mieli gorzej.

Tym bardziej, ¿e ka¿dy z w±tków z osobna odkrywczy w³a¶ciwie nie jest, a razem tworz±  trudno strawne danie.
W tej sytuacji trudno mi film jednoznacznie oceniæ.
Kogo¶ mo¿e zachwyciæ, ale to nie by³em ja.

Mi siê podoba³. Zachwyt? Mo¿e nie, ale to kawa³ek doskona³ego,
psychologicznego kina, które rozbija rodzinê na atomy.

A ju¿ polecaæ film rodzicom i ich doros³ym dzieciom, hehe, lekko to podstêpne jest...

A tam! :) Ja swoim dzieciom za lat 10 polecê. :)

Data: 2014-01-30 18:02:11
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-30 00:43, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Walniêt± graæ IMO ³atwiej ni¿ tylko po prostu nieszczê¶liw±.

[...]

Czy zaraz gorzej? Na pewno inaczej.

A ju¿ polecaæ film rodzicom i ich doros³ym dzieciom, hehe, lekko to
podstêpne jest...

A tam! :) Ja swoim dzieciom za lat 10 polecê. :)

Bo haczyk tkwi w tym, ¿e to mia³o i¶æ crossem i na psychopatów... hehe
Scenê podzia³u maj±tku bêdê pokazywa³a dzieciom przy okazji kolejnych mojo-urodzinowych odwiedzin.

Niestety jestem naturalnie g³upia. Zawsze mówiê lub robiê co¶ durnego i przez to ludzie nigdy nie traktuj± mnie powa¿nie.

Data: 2014-01-31 10:26:57
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 30.01.2014, o godzinie 18.02.11, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Ona gra³a jedn± i drug±.

[...]

Lepiej ode mnie nie mieli. Moja rodzina przy ich to nudna jak flaki z
olejem. ¯adnych u¿ywek, ¿adnych chorych problemów psychologicznych. Ogl±da
siê jak rybki w akwarium.

:)

Data: 2014-01-30 18:09:58
Autor: Qrczak
Sierpień w hrabstwie Osage bywa upior nie gorący
Dnia 2014-01-28 23:29, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom, zwłaszcza matkom i córkom, a
szczególnie takim, co uważają swoje relacje za "nie do końca prawidłowe".

Film, a właściwie sztuka (tyle, że sfilmowana) bardzo ciężki.

Wydaje mi się, że określenie "sfilmowana sztuka" to nie zarzut. Patrz: wszystkie produkty T. Williamsa - "Tramwaj", "Kotka"

Zbyt
ciężki. Za duże nagromadzenie problemów, dewiacji, emocji jak na tak
małą rodzinę. Tylko kilka momentów daje odetchnąć czy się uśmiechnąć.

Tak. Ktoś pewnie skrzywdził potencjalnych chętnych kategorią z filmweba.

Doceniając świetną grę aktorską wszystkich właściwie postaci od MS
poczynajÄ…c (IMHO Meryl jednak bije aktorsko JuliÄ™), a na Sherlocku
kończąc, nie mogę filmu polecić z czystym sumieniem. Po co się tak
katować? Tym bardziej, że każdy z wątków z osobna odkrywczy właściwie
nie jest, a razem tworzÄ… trudno strawne danie.

Jak dla mnie raczej ciekawą układankę. No ale mogę być skrzywiona mając w otoczeniu niejedną ciekawą układankę, bohaterowie tylko nie przypominają Julii czy Benedykta.

W tej sytuacji trudno mi film jednoznacznie ocenić.
Kogoś może zachwycić, ale to nie byłem ja.
A już polecać film rodzicom i ich dorosłym dzieciom, hehe, lekko to
podstępne jest...

Podstępna jestem, występna ach...

Niestety jestem naturalnie głupia. Zawsze mówię lub robię coś durnego i przez to ludzie nigdy nie traktują mnie poważnie.

Data: 2014-01-30 00:31:38
Autor: Habeck Colibretto
[...]

Dzisiaj "maraton" kinowy by³. :)
Film ciê¿ki i nie dla wszystkich. Dziêki Qra. Rewelacyjny popis aktorski od Meryl, któr± uwielbiam w takich rolach (a nie
cierpiê w rolach starych podlotek) po Juliê, której nie cierpiê w ogóle, a
tutaj mi siê jej rola bardzo podoba³a. Kobiety da³y popis. Za ka¿dym razem
(poza koñcem! :) ) my¶la³em, ¿e ju¿ bêdzie tylko nudne gadanie i siê
okazywa³o, ¿e znowu na jaw wychodzi³a jaka¶ tajemnica, a potem znowu... ani
chwili spêdzonej w kinie (do tego w pierwszym rzêdzie, bo sala by³a pe³na -
zosta³o tylko 6 wolnych miejsc!) nie ¿a³ujê. Du¿o rzeczy jest ciekawy, ale
podgl±danie problemów popieprzonej rodziny jest jedn± z tych najciekawszych
rzeczy. Co prawda w ¿yciu nie za bardzo, za to w kinie jak najbardziej.
Potem obejrza³em Waltera Mittyiego.

Sierpieñ w hrabstwie Osage - 8/10.

Data: 2014-01-30 17:51:52
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-30 00:31, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Poletam siê.

[...]

Waltera mam, ale jako¶ jeszcze siê nie mogê zmusiæ.

Sierpieñ w hrabstwie Osage - 8/10.

W zasadzie nie lubiê punktów przyznawaæ, bo to siê potem m¶ci okrutnie (patrz: filmweb), ale Augustowi dam te mocne 8.

Data: 2014-01-31 10:25:32
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 30.01.2014, o godzinie 17.51.52, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Waltera mam, ale jako¶ jeszcze siê nie mogê zmusiæ.

On sporo straci na ma³ym ekranie. Spokojnie mo¿na sobie darowaæ. Jest kilka
niez³ych kawa³ków, ale niewartych stracenia 1.5h. Wiêkszo¶æ zabawnych scen
zosta³a ujêta w zajawkach.

Sierpieñ w hrabstwie Osage - 8/10.
W zasadzie nie lubiê punktów przyznawaæ, bo to siê potem m¶ci okrutnie (patrz: filmweb), ale Augustowi dam te mocne 8.

Ja te¿!

Data: 2014-01-31 11:12:55
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-30 00:31, Habeck Colibretto pisze:
[...]

W ogólno¶ci siê zgadzam z wszystkim powy¿szym. Obstajê jednak przy tym, ¿e dobrze jest, gdy z tego podgl±dania wynika co¶ pozytywniejszego poza "inni maj± gorzej"- ¿eby jako¶ l¿ej siê wychodzi³o z kina i z wiêksz± sympati± spogl±da³o na ludzi. ;)
W kategorii psychologicznych filmów (najnowszych) o rodzinnych problemach i tajemnicach zdecydowanie wygrywaj± u mnie "Historie rodzinne".

Ewa

Data: 2014-01-31 11:35:09
Autor: Qrczak
[...]

Nie wiem, czy nie spojlerujê, ale mam pytanie:
Julia wychodzi z auta i rozgl±da siê po tej ziemi indiañskiej s³oñcem sierpniowym spalonej... Minê robi i... czy wraca do domu rodzinnego?

W kategorii psychologicznych filmów (najnowszych) o rodzinnych
problemach i tajemnicach zdecydowanie wygrywaj± u mnie "Historie rodzinne".

No wiesz... nie da siê porównaæ fabu³y paraoskarowej do studyjnego paradokumentu...

Ludzie umieraj± codziennie. I nie wszyscy s± interesuj±cy.

Data: 2014-01-31 11:37:43
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-31 11:35, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:

> --
> Ludzie umieraj± codziennie. I nie wszyscy s± interesuj±cy.

OszQ, ale trafi³am:
http://film.onet.pl/wiadomosci/nina-andrycz-nie-zyje/6kxce

Q, bez siga

Data: 2014-01-31 16:10:39
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-31 11:37, Qrczak pisze:
> [...]

> --
> Ludzie umieraj± codziennie. I nie wszyscy s± interesuj±cy.

No, tr±bi± o tym ca³y dzieñ. 101 lat - piêkny wiek.

Ewa

Data: 2014-01-31 16:10:06
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-31 11:35, Qrczak pisze:
[...]

Nie, nie wraca. Z uczuciem ulgi oddala siê.

[...]

Gatunkowo nie, ale je¶li chodzi o zbudowanie we mnie jakich¶-tam emocji, to siê da.

Ewa

Data: 2014-01-31 19:24:04
Autor: Qrczak
[...]

A ja w³a¶nie tego uczucia ulgi pewna nie jestem.
Przecie¿ Barbara charakterek ma mamusiny. Ma te¿ córkê i ich relacje s± odwzorowaniem tego, co sama z domu wynios³a. Ulgê mo¿e czuæ, bo wydaje jej siê, ¿e wyrwa³a siê z toksycznego zwi±zku. Ale wydaje jej siê.

[...]

Ja w³a¶nie o tym.

M³odo¶æ musi siê wyszumieæ, staro¶æ musi siê wypaliæ.

Data: 2014-01-31 19:56:55
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-31 19:24, Qrczak pisze:
[...]

My¶la³am, ¿e pytasz, czy zawróci³a.
Ta mina nie jest ulg± oznaczaj±c± rozwi±zanie problemu. To raczej zwiastun, ¿e byæ mo¿e co¶ siê zaczyna. Ale któ¿ to wie, co bêdzie dalej...

Ewa

Data: 2014-01-31 17:54:31
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 11.12.55, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

Nie s±dzê, ¿eby tak by³o po tym filmie. W ogólno¶ci uwa¿am, ¿e filmów
zmieniaj±cych ¿ycie ludzkie wielu jest niezmiernie ma³o.

W kategorii psychologicznych filmów (najnowszych) o rodzinnych problemach i tajemnicach zdecydowanie wygrywaj± u mnie "Historie rodzinne".

Rzucê siê na to. Dziêki. :)

Data: 2014-01-31 18:48:31
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-31 17:54, Habeck Colibretto pisze:
[...]

No mo¿e bez przesady z t± zmian± ¿ycia ludzkiego, ale chwilowa choæby zmiana nastroju i nastawienia jest. Przynajmniej w moim przypadku, po dobrych filmach, które maj± si³ê ra¿enia. A "Sierpieñ" na pewno taki jest.

Dobrze, ¿e by³a w tym filmie chocia¿ ta pozytywna Indianka. Od pierwszej chwili skojarzy³a mi siê z t± Indiank±-pielêgniark± z "Przystanku Alaska". Pamiêtacie jeszcze taki serial? Te¿ wszyscy byli nie¼le pokrêceni, ale jako¶ tak pozytywnie. ;)

Ewa

Data: 2014-01-31 20:02:38
Autor: Qrczak
[...]

Ha, bo ja w ogóle nie oceniam ra¿enia "Sierpnia" w kategorii "inni maj± gorzej".
Owszem, jest film mocno podkrêcony w kierunku patologii, ale ja akurat t³umaczê takie podej¶cie prosto: lud¼mi coraz mniej wstrz±sa, wiêc, by wstrz±sn±æ, trzeba mocniej potrz±saæ.

[...]

Nawet jak nie pamiêtam, to w lutym bêdê ogl±daæ.
A w ogóle to kiedy¶ siê krêci³o dobre filmy, ach.

OT - jeste¶cie z Habeckiem targetem, do którego wystostowa³am rozpaczliwy post na dzieciach starszych.

Data: 2014-01-31 20:19:32
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 20.02.38, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Dawno odsubskrybowa³em starsze.

Data: 2014-01-31 20:21:28
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-31 20:19, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Mogê wrzuciæ na m³odsze.
Tu nie wrzucê, bo mnie spa³uj±.

Data: 2014-01-31 20:12:03
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 18.48.31, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

No chwilowa jest. Niestety filmy tak maj±, ¿e to jest chwilowa zmiana. Ale
to te¿ co¶, bo du¿o takich chwil mo¿e z³o¿yæ siê na zmianê ¿ycia na lepsze.
:)

[...]

No fakt - rzeczywi¶cie co¶ w tym jest. :)

Pamiêtacie jeszcze taki serial? Te¿ wszyscy byli nie¼le pokrêceni, ale jako¶ tak pozytywnie. ;)

Ostatnio próbowa³em sobie go przypomnieæ. Niestety nie ma ju¿ tego uroku co
20 lat temu. :( Ledwo po³owê pierwszego sezonu strawi³em. A pamiêtam jak co
tydzieñ czeka³em a¿ siê w TV pojawi.

Data: 2014-01-31 20:57:27
Autor: FEniks
W dniu 2014-01-31 20:12, Habeck Colibretto pisze:
Ostatnio próbowa³em sobie go przypomnieæ. Niestety nie ma ju¿ tego uroku co 20 lat temu. :( Ledwo po³owê pierwszego sezonu strawi³em. A pamiêtam jak co tydzieñ czeka³em a¿ siê w TV pojawi.

No dok³adnie, mia³am to samo - i z czekaniem 20 lat temu, i z trudnym trawieniem go dzisiaj. Nasi±kamy jednak innym typem i tempem narracji. ;)

Ewa

Data: 2014-01-31 20:22:40
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-31 17:54, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Nazwiska! Tytu³y!!

Piszê na newsach od lat, maj±c na wzglêdzie poziom interlokutorów.
U¿ywam prostych zdañ z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Data: 2014-01-31 21:19:17
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 20.22.40, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Wolê pozostawiæ bez odpowiedzi! :)

Data: 2014-01-31 22:03:52
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-31 21:19, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

No i dupa... ¿ycia nie zmieniê!!

Pamiêtajcie, Mistrz zna siê na wszystkim.

Data: 2014-01-31 22:50:00
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 22.03.52, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Spróbuj tym. Ale nie mów, ¿e nie ostrzega³em.
http://kulturawplot.pl/2013/12/16/najbardziej-szokujace-dokumenty/

Data: 2014-01-31 23:30:39
Autor: Qrczak
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 2014-01-31 22:50, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

A ja, gupia kura, my¶la³am, ¿e to chodzi o zmianê na LEPSZE!!!!!
H³a hua haaaa

Q, pssssycho

Data: 2014-02-01 00:13:04
Autor: Habeck Colibretto
Sierpieñ w hrabstwie Osage bywa upiornie gor±cy
Dnia 31.01.2014, o godzinie 23.30.39, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Ale po obejrzeniu filmu o dzieciach, które le¿± od³ogiem w sierociñcach
zmienisz siê w gorsz± matkê?
Albo o mordercy, w mordercê?

Q, pssssycho

He, he...

Data: 2014-02-01 11:34:20
Autor: FEniks
W dniu 2014-02-01 00:13, Habeck Colibretto pisze:
Ale po obejrzeniu filmu o dzieciach, które le¿± od³ogiem w sierociñcach zmienisz siê w gorsz± matkê? Albo o mordercy, w mordercê?

Niby nie, ale zgorzknienie mo¿e byæ nie do prze³amania ¿adnym cukrem.

Ewa

Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie gorący