Sierra Nevada: Mulhacen

Data: 2010-11-24 18:03:26
Autor: Franz
Sierra Nevada: Mulhacen
Hejjj!

W ramach tegorocznej, ogólno-turystycznej podróży po Hiszpanii wlazłem też na najwyższą górę kontynentalnej Hiszpanii.
Jeśli zechce ktoś rzucić okiem, to fotki są w dwóch odsłonach pod hasłem "Sierra Nevada". Adres: http://wfs.hostei.com/Hiszpa10/Hiszpa10.html
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2010-11-24 20:20:37
Autor: Denunzio Falconetti
Sierra Nevada: Mulhacen

"Franz" <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:icjgeh$4u5$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ciekawe. Czekam na zdjecia z Sevilli i okolic. Moze trafiles tez do El Palmar de Troya, gdzie ma siedzibe antypapiez Piotr II i stoi wielka bazylika kosciola palmarianskiego.
nunzio

Data: 2010-11-25 20:46:49
Autor: Franz
Sierra Nevada: Mulhacen
Ciekawe. Czekam na zdjecia z Sevilli i okolic. Moze trafiles tez do El Palmar de Troya, gdzie ma siedzibe antypapiez Piotr II i stoi wielka bazylika kosciola palmarianskiego.
nunzio
El Palmar de Troya nie lezalo na mojej trasie. Z Andaluzji kierowalem sie juz na pólnoc.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2010-11-25 17:01:05
Autor: Artur Stachura
Sierra Nevada: Mulhacen
On Wed, 24 Nov 2010 18:03:26 +0100, Franz <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
W ramach tegorocznej, ogólno-turystycznej podróży po Hiszpanii wlazłem też
na najwyższą górę kontynentalnej Hiszpanii.

To ja też się pochwalę, choć moje zdjęcia nie tak ładne :-)
http://bolek.ped.univ.szczecin.pl/stachura/foto/sierra_nevada2010
Byłem z przyjaciółmi w połowie września.

Szopka na Mulhacenie trochę się rozrosła:
http://bolek.ped.univ.szczecin.pl/stachura/foto/sierra_nevada2010
/gal/wful33.html

Ciekaw jestem, czy sprzątają to od czasu do czasu, czy następuje naturalna
"erozja".
Aż dziw, że u nas nie ma czegoś takiego na Giewoncie...

Artur Stachura

Data: 2010-11-25 17:12:46
Autor: Denunzio Falconetti
Sierra Nevada: Mulhacen

"Bohdan 'Nexus' Horst" <nexus@XXX.irc.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iclh8p$2jk3$1sodden.amu.edu.pl...
Franz <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
Hejjj!

W ramach tegorocznej, ogĂłlno-turystycznej podróşy po Hiszpanii wlazĹ,em teĹź na
najwyĹźszÄ. gĂłrÄT kontynentalnej Hiszpanii.
JeĹ>li zechce ktoĹ> rzuciÄ? okiem, to fotki sÄ. w dwĂłch odsĹ,onach pod hasĹ,em "Sierra
Nevada". Adres: http://wfs.hostei.com/Hiszpa10/Hiszpa10.html

Super pogoda, jak wchodziĹ,em na Pico Veleta to widziaĹ,em tylko mgĹ,ÄT ;)

Przed siedmiu laty mialem wiecej szczescia. Widoki jednak nie podniecaly.
Np. http://www.panzerpunze.de/gallery/albums/urlaub-03-2/Andalusien_03_013.jpg
nunzio

Data: 2010-11-25 20:49:20
Autor: Franz
Sierra Nevada: Mulhacen
Uzytkownik "Denunzio Falconetti"
Super pogoda, jak wchodziĹ,em na Pico Veleta to widziaĹ,em tylko mgĹ,ÄT ;)

Przed siedmiu laty mialem wiecej szczescia. Widoki jednak nie podniecaly.

Co do podniecania - to Sierra Nevada najmniej sie do tego nadaje. ;) Ale generalnie uwazam ja za sympatyczna.

Data: 2010-11-27 22:02:40
Autor: Pan Los
Sierra Nevada: Mulhacen
Co do podniecania - to Sierra Nevada najmniej sie do tego nadaje. ;) Ale generalnie uwazam ja za sympatyczna.

Bede tam na przelomie lutego i marca. Czy te góry w ogóle nadaja sie do jakiegos spaceru/wedrówki? Pytam pod katem widoków, jakichs przyjemnych szlaków. Generalnie celem mojego wyjazdu jest Andaluzja, a skoro góry sa tuz obok, to planuje 1-2 dni trekkingu. Pytam tylko czy warto?

Pozdrawiam,
Pan Los

Data: 2010-11-28 13:04:55
Autor: Franz
Sierra Nevada: Mulhacen
Uzytkownik "Pan Los"
Bede tam na przelomie lutego i marca. Czy te góry w ogóle nadaja sie do jakiegos spaceru/wedrówki?
Ale wtedy licz sie z tym, ze moga byc mocno zasypane sniegiem.

Pytam pod katem widoków, jakichs przyjemnych szlaków. Generalnie celem mojego wyjazdu jest Andaluzja, a skoro góry sa tuz obok, to planuje 1-2 dni trekkingu. Pytam tylko czy warto?

To juz sobie powinienes wyrobic zdanie na podstawie fotek - zarówno moich, jak i tez pozostalych, do których tu linki zamieszczono.

Data: 2010-11-30 09:56:07
Autor: Denunzio Falconetti
Sierra Nevada: Mulhacen

"Franz" <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:icth68$b4o$1usenet.news.interia.pl...
Uzytkownik "Pan Los"
[...]

Dostepne mi przewodniki polecaja wedrowki miedzy wiosna a pozna jesienia. Sierra Nevada na przelomie lutego i marca moze byc dobrze przysypana sniegiem (stad jej nazwa), w nizszych partiach i we wschodniej czesci bedzie wzglednie cieplo (14°), dalej na Zachod i wyzej zimno, wietrznie i mokro. Z powodu silnych opadow niektore szlaki sie obsypaly, warto sie wiec na biezaco poinformowac. Natura w tym okresie nie jest pewnie zbyt rozwinieta, bo to mimo wszystko zima.

http://www.wandern-in-andalusien.de/html/nevada-wanderungen.html
http://www.wandern-in-andalusien.de/html/buch-update.html#alpujarra
http://www.wandern-in-andalusien.de/html/nevada-wanderungen.html
A co do Andaluzji, to oprocz Sierra Nevada sa tam i inne Sierras, wiec zastanowilbym sie tez nad alternatywnymi celami. Poza tym Gibraltar (parkowac przed granica), Sevilla, Granada, Ronda, Cordoba ... czy istne curiosum na pustyni - bazylika antypapieza Piotra II w El Palmar de Troya pod Sevilla.
http://www.panzerpunze.de/gallery/albums/urlaub-03-2/Andalusien_03_107.jpg

pzdr

nunzio

Sierra Nevada: Mulhacen