Sierra Nevada: Mulhacen

Data: 2010-11-24 20:20:37
Autor: Denunzio Falconetti
Sierra Nevada: Mulhacen

"Franz" <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:icjgeh$4u5$1usenet.news.interia.pl...
Hejjj!

W ramach tegorocznej, ogólno-turystycznej podróży po Hiszpanii wlazłem też na najwyższą górę kontynentalnej Hiszpanii.
Jeśli zechce ktoś rzucić okiem, to fotki są w dwóch odsłonach pod hasłem "Sierra Nevada". Adres: http://wfs.hostei.com/Hiszpa10/Hiszpa10.html
--

Ciekawe. Czekam na zdjecia z Sevilli i okolic. Moze trafiles tez do El Palmar de Troya, gdzie ma siedzibe antypapiez Piotr II i stoi wielka bazylika kosciola palmarianskiego.
nunzio

Data: 2010-11-25 20:46:49
Autor: Franz
Sierra Nevada: Mulhacen
Ciekawe. Czekam na zdjecia z Sevilli i okolic. Moze trafiles tez do El Palmar de Troya, gdzie ma siedzibe antypapiez Piotr II i stoi wielka bazylika kosciola palmarianskiego.
nunzio
El Palmar de Troya nie lezalo na mojej trasie. Z Andaluzji kierowalem sie juz na pólnoc.
--
Pozdrawiam,
Franz

Sierra Nevada: Mulhacen