Sigam Rox 6, czujnik kadencji

Data: 2014-10-24 04:53:19
Autor: piecia aka dracorp
Sigam Rox 6, czujnik kadencji
Witam
Może ktoś się orientuje czy do licznika Sigma Rox 6 będzie pasował czujnik kadencji od licznika 1609 STS?

Chcę zakupić ten licznik, bez kadencji bo wydaje mi się że nadajnik kadencji od 1609 powinien działać.
Rox 6: http://www.sigmasport.com/en/produkte/bikecomputer/rox_wireless/rox_60/?punkt=zubehoer
1612: http://www.sigmasport.com/en/produkte/bikecomputer/topline_2012_wireless/bc1612_sts_cad/?punkt=zubehoer
Niby ten sam nadajnik, tyle że ja mam licznik z 2009r.

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-10-26 23:28:13
Autor: inimicus

piecia aka dracorp<imie.nazwisko@wp.eu> wrote:
Witam
Może ktoś się orientuje czy do licznika Sigma Rox 6 będzie pasował czujnik kadencji od licznika 1609 STS

jesli rox6 nadaje w STS a nie Ant to bedzie pasowal. Mam rox9 i hula z kadencja przy 1609, rox6 jest jednak z nowej generacji i jesli ma ant jak rox10 to nie.

Data: 2014-10-27 15:28:04
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 26 Oct 2014 23:28:13 +0100, inimicus napisał(a):
jesli rox6 nadaje w STS a nie Ant to bedzie pasowal. Mam rox9 i hula z kadencja przy 1609, rox6 jest jednak z nowej generacji i jesli ma ant jak rox10 to nie.

Nie, tylko 10-ka ma anta. Szkoda i w sumie dobrze, aczkolwiek mój telefon nie ma anta. Ostatecznie kupuję 6-tkę i niedługo się upewnię na 100%

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-10-28 21:39:15
Autor: piecia aka dracorp
Sigam Rox 6, czujnik kadencji
Dobra, licznik już mam. Na szybko zamontowałem i działa z nadajnikiem kadencji od 1609. Więc git.

--
piecia aka dracorp

Sigam Rox 6, czujnik kadencji