Sigma 1606 - RIP (2006-2012)

Data: 2012-07-26 09:52:30
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Ponad 6 lat współżycia. Nie przepadałem za Nim, mieliśmy spory. Obrażał się na mnie kilkakrotnie, czasem uciekał. Ale zawsze wracał. Po jakimś czasie poprawił swoje postępowanie, przestał się samoczynnie wyłączać. owszem, kilka razy się zresetował czym doprowadził mnie do złości, ale mu wybaczyłem. Dwa razy niefortunnie urwałem mu przewód, co w efekcie wymagało ostrej rzeźby:
http://www.alfer.pl/Sigmapodstawka.jpg

Lata mijały, ukradkiem zerkałem na nowe modele, ale On się trzymał. Na facjacie pojawiły się liczne zmarszczki i rysy, wskazujące Jego leciwy już wiek. Ostatnimi czasy bardziej podupadł na zdrowiu: Jego guziczki się poluzowały jak stare zęby, przez co ich działanie pozostawiało sporo do życzenia. Niemniej do swojego końca liczył bez omyłki i mimo chęci, nie widziałem realnych powodów aby wysłać Go na emeryturę.

Życie pisze jednak swój własny scenariusz. Właśnie wykonał swój lot po raz ostatni. Cóż za ironia losu! Po godzinnej ostrej przejażdżce, która go nie zmogła, gdzie walczyłem o utrzymanie dobrej średniej i liczyłem na precyzyjne wskazanie, metr przed wejściem do domu wylądował na kamiennej posadzce. Tym razem wydał inny dźwięk niż innymi razy i ukazał się taki widok:

http://www.alfer.pl/Sigmadead.jpg

W zasadzie wciąż żyje, wciąż liczy ale to już jest agonia. Nie jest w stanie pokazać najważniejszych cyfr, więc to już naprawdę koniec współpracy. Jeszcze ostatnie kilometry będzie ze mna kręcił, choć ciężko z Nim teraz pogadać, mówi półsłówkami.

Preclu, jak żyć?!

Data: 2012-07-26 07:58:16
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Preclu, jak żyć?!

Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-sigma-bc-1609-sts-nowosc-wa-wa-i2497836014.html

;-)

Data: 2012-07-26 10:23:17
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
gom1 napisał:
Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-sigma-bc-1609-sts-nowosc-wa-wa-i2497836014.html

Taa, czasem wpadam tam na zakupy produktów... fryzjerskich :-)

A.

Data: 2012-07-26 08:47:05
Autor: Olgierd
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On Thu, 26 Jul 2012 10:23:17 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Taa, czasem wpadam tam na zakupy produktĂłw... fryzjerskich

To dla tego loczka na czółku? ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-26 11:47:28
Autor: de Fresz
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On 2012-07-26 09:58:16 +0200, "gom1" <gom1.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:

O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie znałem. Precel uczy, precel radzi... ;-)

de Fresz

Data: 2012-07-26 12:11:36
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
de Fresz napisał:
Udać się do sklepu na Rozłogi 7

O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie znałem. Precel uczy, precel radzi... ;-)

O! kolejny preclowicz w mojej okolicy, tego nie znałem :-)

Może już czas zorganizować wspólny minizlot jelonkowski? Start w pasującym wszystkim dniu o godz. 19 pod Nextbikiem przy Rozłogi, dajemy przez WAT, zahaczamy o Kampi, a powrót 35 km/h asfaltem równoległym do S8 skąd odbijamy w kierunku Rozłogi i wyrabiamy się jeszcze przed zachodem.

Ot, luźna propozycja ;)

A.

Data: 2012-07-26 03:39:48
Autor: rmikke
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On Thursday, July 26, 2012 12:11:36 PM UTC+2, Alfer_z_pracy wrote:
de Fresz napisaďż˝:
&gt; Uda� si� do sklepu na Roz�ogi 7

&gt; O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie zna�em. Precel uczy, precel &gt; radzi... ;-)

O! kolejny preclowicz w mojej okolicy, tego nie zna�em :-)

Swego czasu Frankie pochwalił się rowerem, puszczając zdjęcie na balkonie
i okazało się, że mieszka w sąsiednim budynku :D

Data: 2012-07-26 12:18:42
Autor: de Fresz
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On 2012-07-26 12:11:36 +0200, "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> said:

[...]

Mi się ten pomysł całkiem podoba. To teraz tylko jakiś termin, który pewnie i tak nikomu nie będzie pasował ;-)

de Fresz

Data: 2012-07-26 10:28:43
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał(a):
Mi się ten pomysł całkiem podoba. To teraz tylko jakiś termin, który pewnie i tak nikomu nie będzie pasował ;-)

Nie lepiej od razu iść na browar do Inferno? ;-)

Data: 2012-07-26 12:42:07
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
gom1 napisał:
Nie lepiej od razu iść na browar do Inferno? ;-)

Nie lepiej. Lepiej iść tam "po" :)

A.

Data: 2012-07-26 10:51:44
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Nie lepiej. Lepiej iść tam "po" :)

To ja wpadnę "po". Wszak holendrem po Kampi nie przystoi się lansować. A i
35km/h osiągam jedynie z górki i z wiatrem ;-)

Data: 2012-07-26 08:08:49
Autor: Olgierd
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On Thu, 26 Jul 2012 09:52:30 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Ponad 6 lat współżycia. Nie przepadałem za Nim, mieliśmy spory.

O odchodzących albo w ogóle, albo tylko dobrze. Panie świeć nad Jego duszą.

[`]

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-26 11:30:06
Autor: Fabian
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On 26.07.2012 09:52, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Nie męcz go już, daj mu godnie odejść, zasłużył.
Dziś się coś kończy, aby jutro mogło zacząć się coś nowego, nie rozpaczaj.

Fabian.

Data: 2012-07-26 11:32:57
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Fabian napisał:
Nie męcz go już, daj mu godnie odejść, zasłużył.

Łatwo powiedzieć. Wszak to towarzysz tysięcy wspólnych kilometrów.

Ale po cichu liczę, że następca będzie bardziej przyjazny ;)

A.

Data: 2012-07-26 15:22:48
Autor: Abecolek
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Alfer_z_pracy wrote:

Ponad 6 lat współżycia.

Tylko nie kupuj jakiejś Sigmy 1909HR.... kupiłem, wydałem W UJ kasy i co? Wyskoczył mi z ręki, z metra wysokości na kostkę brukową - od tamtej pory zaczął gubić guziki, i w tej chwili mu brakuje reseta.
IMO, gorsze modele są jakościowo mocniejsze - jak 509 czy 1200...

Data: 2012-07-29 20:34:53
Autor: Mike
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
[...]

Moja diagnoza, to krwiak w skutek uderzenia, co poskutkowało krwotokiem i udarem, a co za tym idzie paraliżem lewej części ciała od pasa w górę ;)

Miło czasem poczytać jakiś post z humorem, choć ciężko takie wyłowić spośród bitew między kolegami W i T ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org