Sigma 1606 - RIP (2006-2012)

Data: 2012-07-26 07:58:16
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Preclu, jak żyć?!

Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-sigma-bc-1609-sts-nowosc-wa-wa-i2497836014.html

;-)

Data: 2012-07-26 10:23:17
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
gom1 napisał:
Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-sigma-bc-1609-sts-nowosc-wa-wa-i2497836014.html

Taa, czasem wpadam tam na zakupy produktów... fryzjerskich :-)

A.

Data: 2012-07-26 08:47:05
Autor: Olgierd
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On Thu, 26 Jul 2012 10:23:17 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Taa, czasem wpadam tam na zakupy produktĂłw... fryzjerskich

To dla tego loczka na czółku? ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-26 11:47:28
Autor: de Fresz
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On 2012-07-26 09:58:16 +0200, "gom1" <gom1.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Udać się do sklepu na Rozłogi 7 i kupić nowy:

O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie znałem. Precel uczy, precel radzi... ;-)

de Fresz

Data: 2012-07-26 12:11:36
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
de Fresz napisał:
Udać się do sklepu na Rozłogi 7

O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie znałem. Precel uczy, precel radzi... ;-)

O! kolejny preclowicz w mojej okolicy, tego nie znałem :-)

Może już czas zorganizować wspólny minizlot jelonkowski? Start w pasującym wszystkim dniu o godz. 19 pod Nextbikiem przy Rozłogi, dajemy przez WAT, zahaczamy o Kampi, a powrót 35 km/h asfaltem równoległym do S8 skąd odbijamy w kierunku Rozłogi i wyrabiamy się jeszcze przed zachodem.

Ot, luźna propozycja ;)

A.

Data: 2012-07-26 03:39:48
Autor: rmikke
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On Thursday, July 26, 2012 12:11:36 PM UTC+2, Alfer_z_pracy wrote:
de Fresz napisaďż˝:
&gt; Uda� si� do sklepu na Roz�ogi 7

&gt; O! kolejny sklep w mojej okolicy, tego nie zna�em. Precel uczy, precel &gt; radzi... ;-)

O! kolejny preclowicz w mojej okolicy, tego nie zna�em :-)

Swego czasu Frankie pochwalił się rowerem, puszczając zdjęcie na balkonie
i okazało się, że mieszka w sąsiednim budynku :D

Data: 2012-07-26 12:18:42
Autor: de Fresz
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
On 2012-07-26 12:11:36 +0200, "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> said:

[...]

Mi się ten pomysł całkiem podoba. To teraz tylko jakiś termin, który pewnie i tak nikomu nie będzie pasował ;-)

de Fresz

Data: 2012-07-26 10:28:43
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał(a):
Mi się ten pomysł całkiem podoba. To teraz tylko jakiś termin, który pewnie i tak nikomu nie będzie pasował ;-)

Nie lepiej od razu iść na browar do Inferno? ;-)

Data: 2012-07-26 12:42:07
Autor: Alfer_z_pracy
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
gom1 napisał:
Nie lepiej od razu iść na browar do Inferno? ;-)

Nie lepiej. Lepiej iść tam "po" :)

A.

Data: 2012-07-26 10:51:44
Autor: gom1
Sigma 1606 - RIP (2006-2012)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Nie lepiej. Lepiej iść tam "po" :)

To ja wpadnę "po". Wszak holendrem po Kampi nie przystoi się lansować. A i
35km/h osiągam jedynie z górki i z wiatrem ;-)

--

Sigma 1606 - RIP (2006-2012)