Sigma 1609 c.d.

Data: 2013-01-22 09:14:25
Autor: rmikke
Sigma 1609 c.d.
W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 15:58:26 UTC+1 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
Cisza na preclu, trzeba sprowokować ruch :) Czy ktoś pamięta w którym momencie liczniki Sigmy automatycznie przestawiają się na ekran z dziennym dystansem? Czyli po polsku: klikamy sobie powiedzmy na średnią prędkość, albo na temperaturę, albo na maksymalną, a w jakimś momencie Sigma sama przełącza się na pokazanie ekranu z przebiegiem?
[...]
Mój KOLEJNY problem z tą popieprzoną Sigmą polega na tym, że właśnie wrzucam na ekran jakiś parametr - niech będzie że temperaturę - a w bliżej nieokreślonych okolicznościach ona znów pokazuje zamiast temperatury przejechane kilometry.
[...]
I nie wiem czy mój egzemplarz jest jakiś felerny czy może one tak po prostu mają. No i to by było na tyle.

Może i felerny.

Jak sobie ustawię, żeby mi pokazywał godzinę, to mi ją pokazuje,
dopóki nie zdejmę u celu licznika z podstawki. Tyle, że ja zwracam
na takie szczegóły uwagę, jak do pracy jeżdżę, a to krótki dystans
jest, siedem z hakiem...

Sigma 1609 c.d.