Sigma 18-200mm ? F3,5-6,3 DC

Data: 2010-07-13 19:31:55
Autor: Pan Piskorz
Sigma 18-200mm ? F3,5-6,3 DC
Czy taki obiektyw będzie dobry jako pierwsze w życiu szkło dla nauki
fotografii przez nastolatka?

Trudno powiedzieć
Wg mnie ten obiektyw zamienia lustrzankę w popularny kompakt z nieco lepszą jakością obrazu.
Za to masa całośći jest znaczna.
Z drugiej strony to naprawdę fajny obiektyw na wycieczki posiadacza lustrzanki.

W związku z tym kolejnym obiektywem jaki sobie kupię będzie standardowa stałka i dużej jasności by robić zdjęcia podobne do robionych niegdyś zenitem.  ;-)
P.

Data: 2010-07-21 07:38:43
Autor: 666
zoom 18-200mm ? F3,5-6,3 DC
Czy dobrej jakości kompakty ze stałą ogniskową już zniknęły?
Ostatnio pamiętam Olympus mju II 2,8/35 mm bardzo zacny aparacik (niestety autofokus miał tempo jak osobowy w relacji Kozia
Wólka-Pacanów i to była cholerna wada tego kieszonkowca).

-- -- -