Sigma 2006 MHR i problem.

Data: 2009-08-18 20:50:45
Autor: Ibanez
Sigma 2006 MHR i problem.
Wyci±gn±³em wreszcie po zimie rower i mam problem z licznikiem - strasznie laguje odczyt prêdko¶ci, czasami nie ³apie w ogóle, 2 razy wyskoczy³o "too many signals" czy co¶ w tym stylu.
Czy to mo¿e byæ objaw s³abej baterii w liczniku?
Jak w³±czam pod¶wietlanie to wy¶wietlacz jest ledwo co widoczny ju¿ wiec bateria powoli pada.
Mierzy³em napiêcia w sensorze jest OK natomiast w liczniku jest 2.91 V.
Wymieniæ bateriê i bêdzie OK?

IA

Data: 2009-08-18 19:01:53
Autor: Jan Srzednicki
Sigma 2006 MHR i problem.
On 2009-08-18, Ibanez wrote:
Wyciągnąłem wreszcie po zimie rower i mam problem z licznikiem - strasznie laguje odczyt prędkości, czasami nie łapie w ogóle, 2 razy wyskoczyło "too many signals" czy coś w tym stylu.
Czy to może być objaw słabej baterii w liczniku?
Jak włączam podświetlanie to wyświetlacz jest ledwo co widoczny już wiec bateria powoli pada.
Mierzyłem napięcia w sensorze jest OK natomiast w liczniku jest 2.91 V.
Wymienić baterię i będzie OK?

Wróżki się już radziłeś?

Data: 2009-08-19 07:10:56
Autor: mbut
Sigma 2006 MHR i problem.
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-08-18, Ibanez wrote:
[...]

z byle gównem ludzie się tutaj zwracają, wiadomo, że bateria.

Data: 2009-08-19 07:33:42
Autor: Igor Adamiak
Sigma 2006 MHR i problem.
U¿ytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4A8B8960.3050102wp.pl...
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-08-18, Ibanez wrote:
[...]

Wró¿ki siê ju¿ radzi³e¶?

z byle gównem ludzie siê tutaj zwracaj±, wiadomo, ¿e bateria.

Sprawa nie jest tak oczywista. Licznik podobno ma mechanizm ostrzegania o s³abej baterii a mi ¿adna taka informacja nie pojawi³a siê. Zapyta³em na grupie bo mo¿e kto¶ u¿ytkuje licznik z DTS i spotka³ siê z takim problemem.

Data: 2009-08-19 07:05:45
Autor: Jan Srzednicki
Sigma 2006 MHR i problem.
On 2009-08-19, Igor Adamiak wrote:
Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:4A8B8960.3050102wp.pl...

Wróżki się już radziłeś?

z byle gównem ludzie się tutaj zwracają, wiadomo, że bateria.

Sprawa nie jest tak oczywista. Licznik podobno ma mechanizm ostrzegania o słabej baterii a mi żadna taka informacja nie pojawiła się. Zapytałem na grupie bo może ktoś użytkuje licznik z DTS i spotkał się z takim problemem.

Nie jest oczywista, ale niech na poczÄ…tek kupi tÄ… cholernÄ… bateriÄ™, a
nie zmusza grupę do wróżenia z fusów. Kolejna sirota w stylu TA się
znalazła.

Data: 2009-08-19 02:04:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Sigma 2006 MHR i problem.

> [...]
> grupie bo mo¿e kto¶ u¿ytkuje licznik z DTS i spotka³ siê z takim problemem.

Nie jest oczywista, ale niech na pocz±tek kupi t± cholern± bateriê, a
nie zmusza grupê do wró¿enia z fusów. Kolejna sirota w stylu TA siê
znalaz³a.

Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta. Zeby zdiagnozowac problem
potrzeba zadac kilka precyzyjnych pytan:

1) Kiedy ostatni raz myles rower?

2) czy na zime rozpiales lancuch i przechowywales go w buteleczce ze
smarem, czy wisial i pracowal swoim ciezarem?

3) czy kiedykolwiek kichnales w strone licznika?

4) kiedy ostatni raz zesrales sie na rzadko?

Po udzieleniu odpowiedzi na te pytania pojdz do sklepu i zmien
baterie. Lepiej - kup blister 10ciu i nastepnym razem zaoszczedzisz na
zuzywaniu klawiszy w klawiaturze.

Data: 2009-08-19 22:09:53
Autor: jakuboff
Sigma 2006 MHR i problem.
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
[...]

Zwykle taka dogłębna analiza problemu nie jest konieczna. Na początek proponuję spróbować zsiąść i z powrotem wsiąść na rower. Czy to rozwiązało problem? Czy rower dalej jest awaryjny? ;)

Data: 2009-08-19 12:15:23
Autor: Wojtek B
Sigma 2006 MHR i problem.

[...]

--   Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

A zawsze jest na grupie taki ktoÅ› co nie ma nic do powiedzenia a odzywa sie i to w stylu 15sto latka.
Grupa jest dla wszystkich a nie tylko dla "inżynierów"

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4347 (20090819) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-08-19 10:28:46
Autor: Jan Srzednicki
Sigma 2006 MHR i problem.
On 2009-08-19, Wojtek B wrote:

[...]

Nic nie zrozumiałeś.

Grupa może i nie jest dla "inżynierów", ale do wymiany baterii
inżynierem być nie trzeba (choć niektórzy "humaniści" może i tak
twierdzÄ…).

Zaś wymiana baterii powinna być w opisanej sytuacji pierwszą czynnością,
jaką autor wątku powinien zrobić, zamiast zawracania tyłka innym. Bez
wyeliminowania opcji zużytej baterii jakiekolwiek pytania (i gdybania)
nie majÄ… sensu.

Data: 2009-08-19 04:55:03
Autor: Senna
Sigma 2006 MHR i problem.
Wymiany baterii dokonaj koniecznie w kasku ;-)

Data: 2009-08-19 20:10:12
Autor: Wojtek B
Sigma 2006 MHR i problem.

On 2009-08-19, Wojtek B wrote:

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w
wiadomości news:slrnh8n929.gqu.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

 zamiast zawracania tyÅ‚ka innym.
--   Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

A czy przy tak czułym tyłku nie było by milej ogóle się nie odzywać?

--
-

Data: 2009-08-19 07:12:05
Autor: mbut
[...]