Sigma 2209 Targa i czujnik od pulsometru

Data: 2013-04-12 06:06:14
Autor: Wojtek
Sigma 2209 Targa i czujnik od pulsometru
Cześć

Szukam dla siebie licznika, który jednocześnie wskazywał by mi puls i kadencję i mój wybór padł na Sigmę 2209 Targa. Mam też pulsometr Sigma Classic. Czy ktoś z Was wie może, czy opaska z pulsometru Sigmy będzie współdziałać z moim potencjalnym licznikiem ?

WK

Sigma 2209 Targa i czujnik od pulsometru