Sigma BC 14.12 alti - czy warto?

Data: 2013-04-11 21:00:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sigma BC 14.12 alti - czy warto?
Ahoj!
Warto się pchać w tę Sigmę BC 14.12 Alti? Ma toto może ktoś z Was i
powiedzieć może, czy altimetr działa dobrze, oraz czy da się zamocować na
mostku?

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-04-16 21:51:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sigma BC 14.12 alti - czy warto?
Marek 'marcus075' Karweta, Thu, 11 Apr 2013 21:00:02 +0200, pl.rec.rowery:
Ahoj!
Warto się pchać w tę Sigmę BC 14.12 Alti? Ma toto może ktoś z Was i
powiedzieć może, czy altimetr działa dobrze, oraz czy da się zamocować na
mostku?

Skoro nikt nic to ja odpowiadam sobie sam:
-zamocowałem na mostku
-ma polski interface
-altimetr działa na tyle dobrze, że jak wyszedłem z parteru na piętro
pokazał 2 metry różnicy
-ma termometr, który dość żywo reaguje
-podświetlenie jest konkretne, ale nie razi

Na razie tyle obserwacji po montażu, jutro pierwsze użycie. :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-17 09:52:16
Autor: Marek
Sigma BC 14.12 alti - czy warto?
I jak drugie wrażenie?
Bo u mnie pierwsze - fatalne. Stary VDO niedawno poległ i zastąpiłem go tym czymś. Nie jestem osiłkiem, ale właśnie ukręciłem ogranicznik zamknięcia gniazda baterii. Teraz klapka kręci się na okrągło i nie wiem kiedy jest zamknięta. A mam ten licznik dopiero od godziny.
Tworzywo z którego zrobiono to ustrojstwo i jego posrebrzany "dizajn" przypomina jakością tandetne gadżety z odpustowych straganów. Mam nadzieję, że choć bebechy ma toto lepsze.

--
Marek

Data: 2013-05-17 20:21:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sigma BC 14.12 alti - czy warto?
Marek, Fri, 17 May 2013 09:52:16 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
I jak drugie wrażenie?

Bardzo pozytywne, chociaż mam wrażenie, że altimetr robi sobie jaja trochę,
ponieważ potrafi w ciągu dwudziestokilometrowej pętli zmienić wysokość
mojego domu... ;-)

Tworzywo z którego zrobiono to ustrojstwo i jego posrebrzany "dizajn" przypomina jakością tandetne gadżety z odpustowych straganów. Mam nadzieję, że choć bebechy ma toto lepsze.

Dizajn tego licznika też mi się nie podoba, obsługa wymaga przyzwyczajenia,
ale generalnie daje radę w mojej ocenie.
Też mam nadzieję na dobre bebechy. Sigma jest znana z dobrych liczników na
wujowych mocowaniach Tłistlok. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-17 13:37:10
Autor: Marek
Sigma BC 14.12 alti - czy warto?
Marek 'marcus075' Karweta:

Sigma jest znana z dobrych liczników na
wujowych mocowaniach Tłistlok. ;-)

No właśnie. Łatwość z jaką się to odpina jest niepokojąca.
Do tej pory liczniki gubiły mi się w chaszczach tylko gdy miały uszkodzone mocowania. To - robi wrażenie uszkodzonego fabrycznie. A jakość.... hmmm... może coś się zmieniło, ale 1100 miałem aż siedem sztuk. Nie z miłości do marki, a na skutek kolejnych reklamacji.

--
Marek

Sigma BC 14.12 alti - czy warto?