Sigma BC1200 - diagnostyka

Data: 2009-05-13 18:09:51
Autor:
Sigma BC1200 - diagnostyka

Może mi ktoś podpowiedzieć, jak mogę dojść który element zawodzi w mojej   Sigmie? Wygląda na to, że nie odbiera sygnału - sporadycznie wskazuje prędkość, ale to rzadkość. Podejrzewam, że coś nie tak z czujnikiem, ale najpierw bym chciał sprawdzić, czy to nie kabelki. Może ktoś podpowiedzieć, czy wpięcie się woltomierzem w te punkciki na podstawce coś mi podpowie? I jakich wyników powinienem się spodziewać, jeśli tam wszystko bez zarzutu?

Czujnik działa na zasadzie zwarcia/rozwarcia - magnes zwiera kontraktron.
Równie dobrze możesz wziąć kawałek przewodu i zwierać wyprowadzenia w liczniku.
Jeżeli będziesz to robił z jakąś częstotliwością, to pojedziesz (licznik
wskaże prędkość). ;)

Pozdrawiam.

--

Sigma BC1200 - diagnostyka