Sigma PC 15

Data: 2010-02-28 16:58:20
Autor: Wojtek B
Sigma PC 15
Czy ma kto¶ jak±¶ " ludzk± " instrukcje obsługi i sczytywania danych, bo z tej fabrycznej nic nie mogę sie zorientować.
Chodzi mi o " łopatologie" naci¶nij to potem to itd.
Chodzi mi o odczyt danych po treningu.
Tętna, czas trwania, kalorie.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4896 (20100225) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-03-01 09:35:42
Autor: Raist
Sigma PC 15
Użytkownik "Wojtek B" <pacia@polnet.cc> napisał w wiadomo¶ci news:hme3vp$389$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

google:
http://www.erowery.pl/_pdf/sigma_pc15PL.pdf

Raist __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4903 (20100228) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-03-01 01:29:01
Autor: otimor
Sigma PC 15
Użytkownik "Wojtek B" <pa...@polnet.cc> napisał w wiadomo¶cinews:hme3vp$389$1atlantis.news.neostrada.pl...

Data: 2010-03-01 01:35:48
Autor: otimor
Sigma PC 15
> [...]

> tej fabrycznej nic nie mogę sie zorientować.
> Chodzi mi o " łopatologie" naci¶nij to potem to itd.

Zdaje sie ze oryginalna instrukcja nie pomogla :)
Choc ja tez nie rozumiem w czym jest problem, bo zegarek jest bardzo
intuicyjny. Mam go na reku.
Wciskasz dowolny przycisk 3 sekundy by wejsc w menu, potem dolnymi
przyciskami przeweijasz do: heartrate, wcisaksz prawy gorny, a potem
dolnymi przeskakujesz pomiedzy informacjami, ile procent w ktorej
strefie i ile kalori. Po wyjsciu z heartrate wchodzisz do Time, gdzie
masz czasy spedzone w wyznaczonych przez Ciebie strefach tetna.

--
pozrawiam,
otimor

Data: 2010-03-01 18:37:12
Autor: Wojtek B
Sigma PC 15

Użytkownik "otimor" <pob@epf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6aba4964-2f32-4ecd-94d4-8c0efcfa294bz35g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

strefie i ile kalori. Po wyjsciu z heartrate wchodzisz do Time, gdzie
masz czasy spedzone w wyznaczonych przez Ciebie strefach tetna.

I wła¶nie o taki tekst mi chodziło, dzięki.

--
-