Sigma Pava - czas swiecenia - test...

Data: 2009-11-19 14:55:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Sigma Pava - czas swiecenia - test...
Dnia 18.11.2009 19:26 użytkownik  Rooobert K.. napisał :
Zapodam jeszcze test czasu swiecenia w warunkach niskich temperatur.

Obawiam się, że na zimno NiMH dostaną mocno po d...

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-19 06:17:23
Autor: Saurus
On 19 Lis, 14:55, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 18.11.2009 19:26 użytkownik  Rooobert K.. napisał :

> Zapodam jeszcze test czasu swiecenia w warunkach niskich temperatur.

Obawiam się, że na zimno NiMH dostaną mocno po d...

A do lampek DIY co jest najlepsze na zimno? Myślałem o małym
akumulatorze żelowym np. 6V 4Ah ale to pewnie też na mrozie słabo?
Z ogniwami od laptopów jest problem, tzn. problem jest z pojemnikami
na nie :P

Data: 2009-11-19 16:14:22
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 19.11.2009 15:17 użytkownik Saurus napisał :
[...]

Ogniwa Li-Ion, ale tak jak piszesz jest kłopot z pojemnikami. Można kupić tu i ówdzie, możesz też spróbować samemu coś wykombinować np. z rurek PVC.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-19 18:43:24
Autor: Ryszard Mikke
Saurus <saurus8@gmail.com> napisał(a):
On 19 Lis, 14:55, "Miko=B3aj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> Dnia 18.11.2009 19:26 u=BFytkownik =A0Rooobert K.. napisa=B3 :

> Obawiam si=EA, =BFe na zimno NiMH dostan=B1 mocno po d...

A do lampek DIY co jest najlepsze na zimno?

Dynamo. W piaście.

My=B6la=B3em o ma=B3ym
akumulatorze =BFelowym np. 6V 4Ah ale to pewnie te=BF na mrozie s=B3abo?
Z ogniwami od laptop=F3w jest problem, tzn. problem jest z pojemnikami
na nie :P

Yyy... Masz na myśli 18650 wydłubane z baterii, czy kompletną
baterię? Bo jak wydłubiesz te 18650, to parę pojemników ktoś tu niedawno zapodawał...

rmikke

Data: 2009-11-19 13:07:47
Autor: Saurus
Sigma Pava - czas swiecenia - test...
On 19 Lis, 19:43, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Dynamo. W piaście.

Mam rower w którym się nie da. To jedyny powód dla którego przeszedłem
na baterie. Właściwie to SON robi jednostronną piastę z hamulcem
bębnowym i dynamo ale w koszmarnej cenie więc ta opcja dla mnie nie
istnieje.

Yyy... Masz na myśli 18650 wydłubane z baterii, czy kompletną
baterię? Bo jak wydłubiesz te 18650, to parę pojemników ktoś tu
niedawno zapodawał...

18650 "luzem" da się kupić bez najmniejszego problemu. 10-15 funtów za
pojemnik nie zamierzam płacić.

Data: 2009-11-19 23:20:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 19.11.2009 22:07 użytkownik Saurus napisał :
[...]

No to niestety masz problem, bo tanich pojemników nie ma. :-(