Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?

Data: 2010-08-22 04:33:49
Autor: rafalc162
Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?
Witam.
Mam zamiar kupić lampę Sigma powerled black i zastanawiam się czy
wziąć zestaw z akumulatorem czy kupić samą lampę i dokupić 4
akumulatorki?
Czy lampa zasilana z akumulatorków będzie świecić słabiej niż ze
zwykłymi bateriami lub akumulatorem ION?
Proszę o poradę.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 15:10:55
Autor: Dominik Mirowski
Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?
rafalc162 wyklepał(a) :

[...]

Kupić lampę na akumulatorki a pakiet razem z ładowarką sobie zmontować :).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-08-22 12:52:20
Autor: rafalc162
Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?
On 22 Sie, 15:10, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
rafalc162 wyklepał(a) :

> [...]
> zwykłymi bateriami lub akumulatorem ION?

Kupić lampę na akumulatorki a pakiet razem z ładowarką sobie zmontować :).

Tzn nie do końca wiem o co chodzi :)
Mam kupić samą sigmę powerled BEZ akumulatora ION i później dokupić go
osobno?
Tak się nie opłaca raczej.
Cały zestaw kosztuje obecnie na allegro 428zł w skład wchodzi
akumulator ION i ładowarka.
Akumulatorków jeśli bym używał to Sanyo Eneloop bo są bardzo dobre.
I jeszcze pytanie czy duża różnica będzie w jasności lampy jeśli
zamiast zwykłych baterii lub aku tego z zestawu Sigmy włożyłbym
Eneloopy?
Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 23:22:31
Autor: Michał Pawelski
W dniu 22.08.2010 21:52, rafalc162 pisze:
Tzn nie do końca wiem o co chodzi :)
Mam kupić samą sigmę powerled BEZ akumulatora ION i później dokupić go
osobno?

Dominikowi chyba chodziło o to, żeby kupić samą sigmę bez akumulatora IIon i dorobić sobie taki akumulator we własnym zakresie, jeżeli dobrze zrozumiałem.

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-08-22 23:35:05
Autor: Dominik Mirowski
Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?
Michał Pawelski wyklepał(a) :

[...]

Tak, jutro im napisze co i jak, jak sprawdze aktualną listę dostępnych komponentów.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-08-26 14:28:47
Autor: Tomek398
[...]

Witaj

Mam Sigmę Powerled Black i używam ją zarówno z normalnymi bateriami, z
akumulatorkami oraz z IION i powiem Ci szczerze że żadnej różnicy w
jasności nie widzę. Może pomiary wykazałyby jakieś różnice, ale w
praktyce są one bez znaczenia.

Pozdro
Tomek

Data: 2010-08-22 19:20:22
Autor: Michał Pawelski
W dniu 22.08.2010 15:10, Dominik Mirowski pisze:
Kupić lampę na akumulatorki a pakiet razem z ładowarką sobie zmontować :).

Możesz trochę przybliżyć technicznie? Jakie akumulatorki do pakietu, jakie napięcie i od czego zacząć z ładowarką?

Bo właśnie jestem na etapie kupowania do swojej Powerled Black tego zestawu, a cena 250zł(prawie tyle ile za nową latarkę) trochę odstrasza.

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-08-24 20:05:12
Autor: Dominik Mirowski
[...]

Ok, sprawa jest dosyć prosta - potrzebujesz :
http://www.e-trade.com.pl/sklep/product_info.php?cPath=1_39&products_id=1013
+
http://www.centrumrowerowe.pl/10501079069/Sigma-kabel_Y_do_Karma_Powerled/ProduktDodany.aspx

No jeszcze kleju, lutownicy i odrobiny inwencji :).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-08-26 11:30:06
Autor: Michał Pawelski
W dniu 24.08.2010 20:05, Dominik Mirowski pisze:
[...]

Wow, nie myślałem, że aż tak prosta :)
Dzięki serdeczne, zaraz zamawiam i trochę się pobawię :)

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Sigma Powerled black lepszy aku czy akumulatorki?