Sigma Sport Podstawka Twist Lock WS 1

Data: 2009-04-28 08:06:39
Autor: Szprota aka Stefandora
Sigma Sport Podstawka Twist Lock WS 1
Witajcie,

czy ktoś z Was posiada niepotrzebną już podstawkę do licznika Sigma BC 800 i zechciałby się z nią rozstać? W mojej przetarły się już kabelki... mam dwa takie liczniki już od 4 lat i działają dobrze - po co kupować nowe?

Ewentualnie może ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić samą podstawkę?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-28 00:50:43
Autor: Szprota aka Stefandora
Sigma Sport Podstawka Twist Lock WS 1
On Apr 28, 8:13 am, ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> wrote:
A czy przetarcie kabelków to nie jest coś, co da się naprawić metodą
chałupniczo-majsterkowiczowską (panie też potrafią :) Ja po urwaniu
kabelka zapytałem na grupie, a następnego dnia już było naprawione.

Te, mundraliński ;) Ja po urwaniu kabelka jakiś czas temu nikogo nie
pytałam, tylko taśmą izolacyjną go potraktowałam i działał. Ale tu
akurat kabelek urwał się w miejscu, gdzie "wchodzi" w podstawkę i nie
ma jak połączyć tych dwóch części.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-28 10:00:45
Autor: Wojtek Paszkowski
"Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:dc7627c3-0848-444c-a81d-3b71f6d0ae4dy33g2000prg.googlegroups.com...

 Ale tu akurat kabelek urwał się w miejscu, gdzie "wchodzi" w podstawkę i nie
ma jak połączyć tych dwóch części.

w starych "sankach" kabelek był mocowany do podstawki małą śrubką - wystarczyło go oskubać z izolacji i na nowo dokręcić. W "twistlokach" jest już na amen zalany plastikiem?

Ewentualnie może ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić samą podstawkę?

pewnie tam, gdzie każdą inną pierdułę nie do dostania gdziekolwiek indziej - czyli w Cyklopie ;) Bikeman chyba też jest jednym z dystrybutorów Sigmy, choć pewnie z tego nic nie wynika...

pozdr

Data: 2009-04-28 08:53:21
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Sigma Sport Podstawka Twist Lock WS 1
w odpowiedzi Wojtek Paszkowski na post news:gt6d3i$sev$1news.wp.pl
z Wt 28 kwi 2009 10:00:45 pisze co nastepuje:
pewnie tam, gdzie każdą inną pierdułę nie do dostania gdziekolwiek
indziej - czyli w Cyklopie ;) Bikeman chyba też jest jednym z
dystrybutorów Sigmy, choć pewnie z tego nic nie wynika...

na nowogrodzkiej. nie jestem pewien nazwy ulicy.
z metra politechnika do politechniki idzie ta ulica.

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-04-28 10:59:40
Autor: Wojtek Paszkowski

"Grzegorz Baltazar Kajdrowicz" <podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote in message news:Xns9BFB6EBD06527baltaz4r127.0.0.1...

na nowogrodzkiej. nie jestem pewien nazwy ulicy.

choć Warszawa to podobno nie wieś, aby rowerem po niej jeździć, to nie o -grodzką, jeno o -wiejską chodzi ;)

Data: 2009-04-28 08:08:03
Autor: TOM
Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):

Ewentualnie może ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić samą podstawkę?

Witam.
Spytaj w Bikeman'ie na Samolotowej. Jakiś czas temu kupowałem tam takie rzeczy.
Same podstawki widziałem też w Dekatljionie, również takie z długim kabelkiem,
by móc zamontować czujnik na tylnym kole. Często mi się zdarzało urywać
kabelki biegnące wzdłuż amortyzatora.

Pozdr
TOM

Data: 2009-04-28 23:43:47
Autor: Szprota aka Stefandora
TOM wrote:
Witam.
Spytaj w Bikeman'ie na Samolotowej.

W Cyklopie nie mieli, miałam szczęscie w Bikeman-ie w Alei Wyzwolenia.
Dziękuję za podpowiedzi.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-28 08:47:37
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gt66de$qm1$1news.onet.pl...
[...]

Wymienić kabelki?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-28 10:21:00
Autor: dziki
[...]

powinna byc mozliwosc kupienia samej podstawki z kabelkiem; dla starego mocowania to kosztowalo ~10zl.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-06 02:34:27
Autor: Titus Atomicus
Sigma Sport Podstawka Twist Lock WS 1
In article <gt6e90$nod$1@news.dialog.net.pl>,
 "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote:

> [...]

powinna byc mozliwosc kupienia samej podstawki z kabelkiem; dla starego mocowania to kosztowalo ~10zl.

Raczej blizej 30.

TA

Data: 2009-05-06 07:21:39
Autor: Szprota aka Stefandora
[...]