[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.

Data: 2009-04-23 14:29:55
Autor: Dominik Mirowski
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
Sigma Siled
http://www.napieraj.pl/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=337

Black Diamnod Icon
http://www.napieraj.pl/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=336

Dwie czołówki, które wyglądały obiecująco, ale w czasie testowania specjalnie nie przypadły mi do gustu. Stwierdziłem jednak, że jak już trafiły w moje ręce to trzeba robić swoje do końca...

--
Dominik

Data: 2009-04-23 15:09:34
Autor: bans
Dominik Mirowski pisze:

Black Diamnod Icon
http://www.napieraj.pl/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=336

O ile sie nie mylę nie istnieje odpowiednik XPBelt, co w moim przypadku kompletnie tę czołówkę dyskwalifikuje.

--
bans

Data: 2009-04-23 15:26:23
Autor: Wojtek Paszkowski
"bans" <goc@o2.pl> wrote in message news:gsppsh$bbb$3mx1.internetia.pl...

O ile sie nie mylę nie istnieje odpowiednik XPBelt, co w moim przypadku kompletnie tę czołówkę dyskwalifikuje.

marudzisz - 5min roboty lutownicą i wersja "belt" gotowa ;) Przy okazji można zlikwidować problem zbyt niskiego napięcia z akumulatorków robiąc koszyk na 4xAA.
Jak dla mnie bardziej wadzi zbytnie skupienie plamki i brak dyfuzora. Za to barwa światła Cree jest jakaś taka przyjemniejsza od Luxeona / SSC

pozdr

Data: 2009-04-23 21:16:44
Autor: mmateusz
[...]

pytanie:
czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?
mk

Data: 2009-04-23 22:05:01
Autor: Dominik Mirowski
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
mmateusz wyklepał(a) :

pytanie:
czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?

Tak : Tikka XP 2, Tikka Plus 2, Zipka Plus 2, są na SSC P4.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-23 23:20:15
Autor: mmateusz
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
> czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?
Tak : Tikka XP 2, Tikka Plus 2, Zipka Plus 2, są na SSC P4.

ciekawa sytuacja:
Tikka Plus 2(50lum) jest w takiej samej cenie jak TikkaXP(35lum) (~140zł) i jest
mocniejsza i ma mozliwsc uzywania bat. litowych
Tikka XP 2 - 185zł (60lum)
Myo xp 2 - 220pln. (85lum)

a petzl dalej sie nie przyznaje do nowych czolowek

mk

--

[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.