[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.

Data: 2009-04-23 21:16:44
Autor: mmateusz
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
Dwie czołówki, które wyglądały obiecująco, ale w czasie testowania specjalnie nie przypadły mi do gustu. Stwierdziłem jednak, że jak już trafiły w moje ręce to trzeba robić swoje do końca...
Dominik

pytanie:
czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?
mk

Data: 2009-04-23 22:05:01
Autor: Dominik Mirowski
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
mmateusz wyklepał(a) :

pytanie:
czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?

Tak : Tikka XP 2, Tikka Plus 2, Zipka Plus 2, są na SSC P4.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-23 23:20:15
Autor: mmateusz
[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.
> czy tikka xp doczekała sie nowej diody, tak jak myo?
Tak : Tikka XP 2, Tikka Plus 2, Zipka Plus 2, są na SSC P4.

ciekawa sytuacja:
Tikka Plus 2(50lum) jest w takiej samej cenie jak TikkaXP(35lum) (~140zł) i jest
mocniejsza i ma mozliwsc uzywania bat. litowych
Tikka XP 2 - 185zł (60lum)
Myo xp 2 - 220pln. (85lum)

a petzl dalej sie nie przyznaje do nowych czolowek

mk

--

[Czołówka] Sigma Sport Siled / Black Diamnod Icon.