Sigma Topline i Baseline?

Data: 2012-07-26 03:20:51
Autor: rrh
Sigma Topline i Baseline?
Cześć,

czy podstawowa linia liczników Sigma to OEM, bo producent coś nie kwapi się do przestawiania informacji?

Miał ktoś z Was do czynienia z licznikami z Baseline?

Data: 2012-07-26 03:26:34
Autor: rmikke
Sigma Topline i Baseline?
On Thursday, July 26, 2012 12:20:51 PM UTC+2, rrh wrote:
Cześć,

czy podstawowa linia liczników Sigma to OEM, bo producent coś nie kwapi się do przestawiania informacji?

Miał ktoś z Was do czynienia z licznikami z Baseline?

Baseline to te wsuwane, miałem taki bardzo podstawowy model, potem jeszcze
Młody z nim jeździł, w końcu udało mu się ukruszyć podstawkę.

Data: 2012-07-26 03:35:53
Autor: rrh
Sigma Topline i Baseline?
Baseline to te wsuwane, miałem taki bardzo podstawowy model, potem jeszcze
Młody z nim jeździł, w końcu udało mu się ukruszyć podstawkę.

Ale jest na przykład model bezprzewodowy. Chociaż wygląd kwestią gustu, one dla mnie są brzydsze. Ale i tańsze.

Dlatego zastanawiam się dlaczego SIGMA nie chwali się na swojej stronie tymi licznikami? Może one są przeznaczone dla krajów biedniejszych, rozwijających się? Zawsze można powiedzieć, że to "niemiecka precyzja", a nie "chiński no-name". :)

Tak poza tym, to dzięki rmikke za Twoje odpowiedzi. Widzę, że masz dużą wiedzę, skoro prawie zawsze pierwszy odpowiadasz na moje pytania. :)

Data: 2012-07-26 03:41:58
Autor: rmikke
Sigma Topline i Baseline?
On Thursday, July 26, 2012 12:35:53 PM UTC+2, rrh wrote:
> [...]

Dlatego zastanawiam się dlaczego SIGMA nie chwali się na swojej stronie tymi licznikami? Może one są przeznaczone dla krajów biedniejszych, rozwijających się? Zawsze można powiedzieć, że to "niemiecka precyzja", a nie "chiński no-name". :)

Prawdę mówiąc, to ja ich dawno również w sklepach nie widziałem....

Data: 2012-07-26 03:51:49
Autor: rmikke
Sigma Topline i Baseline?
On Thursday, July 26, 2012 12:26:34 PM UTC+2, rmikke wrote:
> [...]

Baseline to te wsuwane, miałem taki bardzo podstawowy model, potem jeszcze
Młody z nim jeździł, w końcu udało mu się ukruszyć podstawkę.

Autopoprawka: 1200 jest na twistlocka.

Sigma Topline i Baseline?