Sigma - deszczo odporność

Data: 2010-08-06 14:00:09
Autor: arturbac
Sigma - deszczo odporność
Czytając dokumentacje i www sigmy nic o wodoodporności (deszcz ) nie widzę.
Mam BC1609STS i ten model po kilku deszczach ma jakis defekt bo na
wyswietlaczy nie wyswietla wszystkich pixeli.
Koszt niewielki to i nie Ĺźal ...

Ale kupiłem Rox9.0 i zaczynam się zastanawiać czy aby na pewno nie
powinienem chować licznika do kieszeni podczas deszczu bo 700 zł to już
dużo troche aby czesto kupować nowy licznik.

Ma ktos jakas wiedze o tym czy te licnziki powinny byc deszczo odporne ?

Data: 2010-08-06 05:51:06
Autor: tadek
Sigma - deszczo odporność
On 6 Sie, 14:00, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
Czytając dokumentacje i www sigmy nic o wodoodporności (deszcz ) nie widzę.
Mam BC1609STS i ten model po kilku deszczach ma jakis defekt bo na
wyswietlaczy nie wyswietla wszystkich pixeli.
Koszt niewielki to i nie żal ...

[...]

ja po takim doświadczeniu nie kupiłbym NIC Sigmy

Data: 2010-08-06 14:33:03
Autor: Marcin Kroner
Sigma - deszczo odporność
wrote:
[...]

Mnie przy większym deszczu przestaje działać 1200 - wkurza mnie to Ale
z kolei przez całe lata z prostym modelem 506 nie było problemu

Data: 2010-08-07 09:42:07
Autor: MichałG
Sigma - deszczo odporność
Marcin Kroner pisze:
On 6 Sie, 14:00, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>

Mnie przy większym deszczu przestaje działać 1200 - wkurza mnie to Ale
z kolei przez całe lata z prostym modelem 506 nie było problemu

Juz trzeci rok nie zdejmuje go z uchwytu.... wytrzymuje i 120km/h w deszczu ;) (na dachu samochodu)

Michał

Data: 2010-08-07 10:25:22
Autor: arturbac
Sigma - deszczo odporność
W dniu 2010-08-07 09:42, MichałG pisze:
Marcin Kroner pisze:
[...]

rox 9 na szczescie wczoraj/dzis wytrzymał wyjazd 140km z ulewą w tle.

Data: 2010-08-07 16:53:49
Autor: mariuszmo
Sigma - deszczo odporność

rox 9 na szczescie wczoraj/dzis wytrzymał wyjazd 140km z ulewą w tle.

nie rozumiem jedynie ceny tego licznika sigmy , 700 zł to już można pomyśleć o czymś z GPSem,
ja kupiłem za niewiele więcej garmina 705 ze wszystkim.
chyba, że prioryetem jest niewielki rozmiar.

Data: 2010-08-07 08:04:53
Autor: Michał Wolff
Sigma - deszczo odporność
On 7 Sie, 16:53, "mariuszmo" <t...@spam.pl> wrote:
> [...]

o czymś z GPSem,
ja kupiłem za niewiele więcej garmina 705 ze wszystkim.
chyba, że prioryetem jest niewielki rozmiar.

Nowy Edge 705 to nie kosztuje 700zł tylko ponad 1200zł:
http://www.ceneo.pl/1417145
Porównuj ceny uczciwie - produkt nowy do nowego.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-07 17:34:03
Autor: mariuszmo
Sigma - deszczo odporność

Nowy Edge 705 to nie kosztuje 700zł tylko ponad 1200zł:
http://www.ceneo.pl/1417145
Porównuj ceny uczciwie - produkt nowy do nowego.
--
kupiłem jakiś czas temu Garmin 705 na wyprzedarzy w Vobis za 1000 zł totalnie ze wszystkimi akcesoriami więc przy tej cenie te +300 to już było do zaakceptowania, w garminie jest parę unikalnych funkcji ale też niestety mały on nie jest. Zależy kto czego oczekuje od elektroniki.

Data: 2010-08-07 09:02:34
Autor: Michał Wolff
Sigma - deszczo odporność
On 7 Sie, 17:34, "mariuszmo" <t...@spam.pl> wrote:

kupiłem jakiś czas temu Garmin 705 na wyprzedarzy w Vobis za 1000 zł
totalnie ze wszystkimi akcesoriami więc przy tej cenie te +300 to już było
do zaakceptowania

Ale to jest wyprzedaż, jednym słowem okazja, a nie regularna cena, nie
można więc mówić, że Edge jest porównywalny cenowo z Sigmą Rox; bo
faktycznie jest niemal dwa razy droższy

w garminie jest parę unikalnych funkcji ale też niestety
mały on nie jest. Zależy kto czego oczekuje od elektroniki.

Garmin od Sigmy różni się przede wszystkim mapami i możliwością
nawigacji - czyli czymś co wykracza poza zwykłe funkcje licznika i
niewątpliwie się przydaje. Natomiast minusy - to wysoka cena i krótki
czas pracy. Czyli na dłuższe, kilkudniowe wyjazdy bez dostępu do prądu
średnio się nada. Seria Edge to produkt dla zaawansowanych rowerzystów
o zacięciu sportowym, a Sigma Rox sprawdzi się też u zaawansowanych
turystów.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-07 22:05:05
Autor: mariuszmo
Sigma - deszczo odporność

Seria Edge to produkt dla zaawansowanych rowerzystów
o zacięciu sportowym, a Sigma Rox sprawdzi się też u zaawansowanych
turystów.

Jak pisałem, zależy kto czego oczekuje od elektroniki.
edge mi się przydaje paradoksalnie do włóczęgi enduro po lasach, aby złapać orientację gdzie jestem mniej więcej tak, że u mnie ze sportem wyczynowym ma niewiele wspólnego, czujnika HR nigdy nie uzywałem ale fakt na wielodniowe wyprawy bez dostępu do ładowania ta wbudowana bateria to duży minus

Data: 2010-08-07 17:10:55
Autor: arturbac
Sigma - deszczo odporność
W dniu 2010-08-07 16:53, mariuszmo pisze:
nie rozumiem jedynie ceny tego licznika sigmy , 700 zł to już można
pomyśleć o czymś z GPSem,

Mam OmniaII i gpsu kolenego nie potrzebuje.

Data: 2010-08-08 12:35:28
Autor: wojek
Sigma - deszczo odporność
arturbac pisze:
[...]

To by się dogadał z moim pulsometrem sigma onyx który zapala z 2x więcej pikseli niż potrzeba...

A też kiedyś byłem zadowolonym użytkownikiem który jeździł z BC700 12 lat aż mi go nie ukradli.

pozdr.
w.

Sigma - deszczo odporność