Sigma, podstawka Twist Lock, kabel - urwałem drania!

Data: 2011-11-09 20:41:03
Autor: biodarek
Sigma, podstawka Twist Lock, kabel - urwałem drania!
W dniu 2011-11-09 10:26, Alfer_z_pracy pisze:
O, takie cuś się działo:
http://www.alfer.pl/Sigmapodstawka.jpg

Też tak kiedyś uratowałem licznik. Wprawdzie VDO.
Kolejna "naprawa", to przesiadka na bezkabelkowy.

--
biodarek

Data: 2011-11-09 22:46:38
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Sigma, podstawka Twist Lock, kabel - urwałem drania!
Też tak kiedyś uratowałem licznik. Wprawdzie VDO.
Kolejna "naprawa", to przesiadka na bezkabelkowy.

Złaszcza, że dzisiejsze Sigmy (STS) są wyjatkowo bezproblemowe.

Data: 2011-11-09 23:20:27
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-09 22:46, Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
Też tak kiedyś uratowałem licznik. Wprawdzie VDO.
Kolejna "naprawa", to przesiadka na bezkabelkowy.

Złaszcza, że dzisiejsze Sigmy (STS) są wyjatkowo bezproblemowe.

No to chyba takie kodowanie mam, bo jest bezproblemowo. Ale znam jedno miejsce, gdzie przestaje działać - jadąc wzdłuż płotu przy masztach nadajnika Polskiego Radia w Solcu Kujawskim.

--
biodarek

Data: 2011-11-10 00:40:05
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
[...]

To raczej masz DTS. STS nie gubi sygnału przy żadnych masztach.

Dokładnie jaki model licznika?

Data: 2011-11-10 01:06:42
Autor: Krzysztof Naworyta
Kuba "inimicus" Stasiak napisał(a):

[...]

Nie wiem jak sigmy, bo nie posiadam, ale mam polara 725SX i średnio na 4-6ogodzinnej wycieczce miewam 3-4 nierealnie wysokie piki prędkości.
Co zresztą produceńci oprogramowania przewidzieli, wprowadzając interfejs korekty nieprawidłowych danych, czy to prędkości, kadencji czy HR...

--
KN

Data: 2011-11-10 06:52:04
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-10 01:06, Krzysztof Naworyta pisze:
[...]

Rox 9.0
Chyba nie znasz tych masztów ;)
Mają dużą moc, a płot ogrodzeniowy działa jak reflektor. Ale wystarczy zmienić kierunek jazdy na prostopadły do płotu i odczyt wraca. I z koła i z pulsometru.

[...]

Oprócz zaniku prędkości do 0 przy ww lokalizacji, to żadnych innych zakłóceń nie zauważyłem.

--
biodarek

Data: 2011-11-10 09:27:27
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Sigma, podstawka Twist Lock, kabel - urwałem drania!
Rox 9.0
Chyba nie znasz tych masztów ;)

To mnie zaskoczyłeś. Tych masztów znać nie mogę bo mój ROX 9.0 jeszcze nigdy nie zgubił synału przez zakłócenia:

http://inimicus.bikestats.pl/163950,Sigma-Rox-Test.html

Data: 2011-11-10 15:46:13
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-10 09:27, Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
[...]

O takie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/RCN_Solec_Kujawski

Widzę, że muszę przygotować film z Puszczy Bydgoskiej ;)
Parę przebitek już mam.

--
biodarek

Sigma, podstawka Twist Lock, kabel - urwałem drania!