Sigma z DTS a polar - interakcje

Data: 2009-09-14 16:39:01
Autor: Wojtek
Sigma z DTS a polar - interakcje
Urwałem kabelek w sigmie i rozważam bezprzewodowy DTS. Czy ktoś ma doświadczenie z takim liczniczkiem i pulsometrem polara (seria s); ano czy zachodzą jakieś interakcje???

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-09-14 19:17:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 14.09.2009 16:39 użytkownik Wojtek napisał :
Urwałem kabelek w sigmie i rozważam bezprzewodowy DTS. Czy ktoś ma doświadczenie z takim liczniczkiem i pulsometrem polara (seria s); ano czy zachodzą jakieś interakcje???

Swego czasu używałem Polara S625X z Sigmą na RCS i się nie gryzły. Nie wiem jak jest z DTS.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-15 08:36:11
Autor: Radek N.
Wojtek pisze:
Urwałem kabelek w sigmie i rozważam bezprzewodowy DTS. Czy ktoś ma doświadczenie z takim liczniczkiem i pulsometrem polara (seria s); ano czy zachodzą jakieś interakcje???

DTS Sigmy... hmmm tak leży u mnie w szufladzie taki licznik (1706HR) najgorszy licznik jaki miałem. Dzięki DTSowi licznik raz działał, raz nie działał, nie potrafił się sam wzbudzać, częstotliwość próbkowania to jakaś pomyłka, itd... Podobne opinie widziałem już tutaj na grupie + jeden ze znajomych ma identyczne problemy -> wniosek: gorąco nie polecam.

--
Radek N.

Data: 2009-09-15 00:08:22
Autor: tadek
On 15 Wrz, 08:36, "Radek N." <nara...@gazeta.pl> wrote:
Wojtek pisze:

> [...]

jakaś pomyłka, itd... Podobne opinie widziałem już tutaj na grupie +
jeden ze znajomych ma identyczne problemy -> wniosek: gorąco nie polecam.

Żona ma bezprzewodowy DTS 1606 chyba. Chłam. ODRADZAM.

Data: 2009-09-15 09:58:56
Autor: Wojtek
Radek N. pisze:
[...]

Tak wiem, dlatego do tej pory wszystko miałem na kablu (za wyjątkiem krótkiej próby z rcsem), ale urwałem kabel a crossmaxy też nie ułatwiają montażu

Data: 2009-09-15 10:05:46
Autor: Wojtek Paszkowski
"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message news:h8nhfo$i65$1news.onet.pl...

Tak wiem, dlatego do tej pory wszystko miałem na kablu (za wyjątkiem krótkiej próby z rcsem), ale urwałem kabel

a to nie prościej, szybciej i taniej go skręcić i zakleić taśmą, albo nawet porządnie zlutować i dać koszulkę termokurczliwą?

a crossmaxy też nie ułatwiają montażu

co jest problemem?

pozdr

Data: 2009-09-15 10:42:49
Autor: Wojtek
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

szprychy; szprychy są mocno ustawione "do środka", albo inaczej - węższy rozstaw kołnierza na piaście.
amorek to fatty o cienkiej rurce, stąd czujnik jest praktycznie przy samej piaście, takie ustawienie uniemożliwia założenie jednego magnesu dla czujnika licznika i polara "na raz"...
nic to, znajdę tę dziurę i polutuję kabla gdyż podstawa pod dts stoi koło 70pln

mam złe doświadczenia z przekazem bezprzewodowym bo faktycznie, licznik nie wybudza się z uśpienia. niemniej w tym przypadku chodzi o rowerek treningowy, więc nie staję za dużo po drodze