Signum - kontrolka z kluczykiem

Data: 2009-08-02 20:13:54
Autor: kml
Signum - kontrolka z kluczykiem

Użytkownik "Camel" <"camel[no-spam]"@hoga.pl> napisał w wiadomości news:h54igl$6a3$1news.onet.pl...

Moze po tym czyszczeniu trzeba np. ten blad skasowac a(radzono mi tez odlaczenie akumulatora). Poradzcie cos bo zaczynam miec dosc tego auta choc mam je 5 dzien ...

NIE odłączaj aku bo może być kicha - dlaczego, odsyłam do archiwum a w wielkim uproszczeniu i skrócie być może rozprogramujesz sobie samochód.

Doardzcie cos, plisss ...

Trzeba było PRZED kupnem jechać na kompa i tam sprawdzić czy sie jakies cuda nie dzieją.

kml

Data: 2009-08-02 21:11:25
Autor: Karol Y
Signum - kontrolka z kluczykiem
NIE odłączaj aku bo może być kicha - dlaczego, odsyłam do archiwum a w
wielkim uproszczeniu i skrócie być może rozprogramujesz sobie samochód.

Ty tak serio? A jak mi się najzwyczajniej rozładuje albo zechce zmierzyć pobór na postoju, to potem od razu trzeba lawete i do ASO? 8-O

Strach tym jechać na wakacje poza zaścianek.

--
Mateusz Bogusz

Signum - kontrolka z kluczykiem